مهدی طارمی، ستاره تیم ملی کشورمان با تیم فوتبال پورتو قهرمان سوپرکاپ پرتغال شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیشب تالیسکا، ستاره النصر بعد از قهرمانی، پرچم النصر را میانه زمین به اهتزار درآورد اما البلیهی، بازیکن الهلال مانع از برافراشته شدن پرچم شد و بازیکنان دو تیم باهم درگیر شدند. النصر با دبل رونالدو در فینال جام باشگاه‌های کشورهای عربی، الهلال را شکست داد و قهرمان شد.
بازیکنان الاهلی پس از قهرمانی در دسته اول عربستان و صعود به لیگ حرفه ای، هیچ شادی خاصی انجام ندادند که در نوع خود جالب توجه بود.
ده‌ها هزار نفر از هواداران اردوغان در آنکارا، پایتخت ترکیه، پیروزی او در انتخابات ریاست جمهوری را جشن گرفتند.
دورتموند با پیروزی در مسابقه امروز می‌تواند به سلطه 10 ساله بایرن مونیخ در بوندسلیگا پایان دهد.حالا هواداران پُرشور دورتموند در راه استادیوم «سیگنال ایدونا پارک» برای جشن قهرمانی احتمالی در بوندسلیگا تجمع کرده‌اند. منبع: تسنیم
علیرضا جهانبخش برای اولین بار توانست قهرمانی در لیگ هلند را تجربه کند.
جشن قهرمانی بارسلونا در لالیگا با خشم ناگهانی هواداران اسپانیول مواجه شد تا لحظات عجیبی را در ورزشگاه آر سی دی‌ای شاهد باشیم
مراسم جشن عروسی دختر پادشاه اردن با جوانی یونانی تبار در کاخ سلطنتی اردن برگزار شد.
رهبر چچن با برگزاری مراسمی باشکوه ازدواج پسر ۱۷ ساله خود را جشن گرفت.
مردم کره شمالی سال نو چینی را با گذاشتن گل بر مجسمه‌های بزرگ رهبران سابق کیم ایل سونگ و کیم جونگ ایل در پیونگ یانگ جشن می‌گیرند.
گرگور مندل در برنو، دومین شهر بزرگ جمهوری چک، زندگی و کار می‌کرد. در سال ۲۰۲۲، او ۲۰۰ ساله شد. محققان جمهوری چک به دنبال راه‌هایی بودند تا به این مناسبت از مندل که قهرمان زادگاهش به‌شمار می‌رود، تجلیل کنند. گزینه‌های پیش روی آن‌ها عبارت بود از برگزاری جشنواره، برپایی یک کنفرانس علمی و ساخت یک مجسمه.
سربازان اوکراینی کریسمس را زیر گلوله باران در باهموت جشن می‌گیرند.
تصاویر منتشر شده از سیرو مسی پسر ۴ ساله کاپیتان تیم ملی آرژانتین نشان می‌دهد که او چندان ذوق و شوقی در شب قهرمانی پدرش در جام‌جهانی نداشته!
در حاشیه جشن قهرمانی آرژانتین یکی از هواداران این تیم پیراهن خود را به یک دوره گرد تقدیم کرد و لحظه زیبایی رقم خورد.
بی محلی مسی به نصرت، سرآشپز معروف ترک در جشن قهرمانی آرژانتین باعث واکنش‌های زیادی شده است.
در حاشیه مراسم جشن قهرمانی آرژانتین در جام جهانی مسی در معرض حادثه بدی قرار گرفت.
ماریو گوتسه هشت سال پس از اینکه قلب آرژانتینی‌ها را شکست، قهرمانی آنها را جشن گرفت.
تیم ملی آرژانتین شب گذشته در مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی کرواسی رفت و موفق شد با نتیجه 0-3 برابر این تیم به پیروزی برسد پس از پیروزی تیم ملی آرژانتین با بی احترامی خود به لباس تیم ملی کرواسی در رختکن ورزشگاه جشن گرفت. منبع: ورزش سه
بعد از خروج نیرو‌های روسیه از خرسون، مردم شهر کی‌یف با پرچم اوکراین، در خیابان‌ها به جشن و پایکوبی پرداختند. روسیه روز جمعه اعلام کرد که بیش از ۳۰ هزار سرباز خود در منطقه خرسون در جنوب اوکراین را خارج و به سمت کرانه شرقی رودخانه دنیپرو منتقل کرده است.
بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که امشب موفق شدند با شکست برزیل قهرمان جام بین قاره ای شوند، در مراسم دریافت کاپ قهرمانی خوشحالی نکردند. به نظر می‌رسد این اقدام بازیکنان تیم ملی واکنشی به تحولات اخیر کشور است.
بازیکنان استقلال در مراسم جشن قهرمانی استقلال به‌خاطر اتفاقات اخیر خوشحالی نکردند. در این بین صدا و سیما هم از ادامه پخش برنامه صرف نظر کرد.
بنر‌های جشن پیروزی روز چهارشنبه در کابل به اهتزاز درآمدند. صد‌ها پرچم سفید طالبان بر روی تیر چراغ‌ها و ساختمان‌های دولتی برافراشته شدند. اواخر روز سه شنبه، آسمان کابل با آتش بازی و تیراندازی جنگجویان طالبان روشن شد.
برای جنگجویان طالبان، شادی پیروزی بر بحران اقتصادی کنونی سایه افکنده است. یک جنگجو گفت: ما ممکن است فقیر باشیم، اما پرچم سفید اسلام اکنون برای همیشه در افغانستان برافراشته خواهد بود.
تیم ملی والیبال زنان ایران در دیدار نیمه‌نهایی بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی موفق به شکست حریف شد تا طلسم ۵۶ ساله این تیم برای کسب مدال مسابقات رسمی با صعود به دیدار نهایی این بازی‌ها شکسته شود و سکوی شاگردان کمپدلی که نخستین مقام بعد از انقلاب این تیم است، قطعی شود. تیم ملی والیبال زنان ایران در دیدار خود در این مرحله به مصاف جمهوری آذربایجان رفت و سه بر یک این تیم را شکست داد و به عنوان فینالیست نخست این بازی‌ها معرفی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ