مطمئن باشید دوباره پس از مصدومیت به دوران آمادگی برمی‌گردم؛ این صحبت فرشید اسماعیلی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هواداران استقلال یک بار دیگر اعتراض شان را به شرایط این باشگاه نشان دادند
رئیس مستعفی فدراسیون شطرنج گفت: در این مدت وزیر ورزش حتی یک بار هم به فدراسیون ما نیامد که البته حق داشت. حرف‌ها و خبرهایی از فدراسیون ما به وزارت منتقل می‌شد که شرایط را بد می‌کرد.
سرخ‌ها در شرایطی باید مقابل مس کرمان دست به عصاتر از همیشه باشند که در نیم فصل اول نیز شرایط تقریبا مشابهی را به سلامت گذرانده بودند.
معاون اول رئیس جمهور در نامه‌ای خطاب به رییس شورا و مرکز ملی رقابت خواستار تجدیدنظر در قیمت گذاری خودرو در شرایط فعلی شد.
ماسیمیلیانو آلگری، مربی یوونتوس، معتقد است بازی فردا برابر اینتر متفاوت با رویارویی‌های اخیرشان است و فریب شرایط بد فعلی اینتر را نخواهند خورد.
همه خانم‌ها به جز دوران بارداری هر ۲۸ روز یک بار دوره قاعدگی را تجربه می‌کنند. این دوره با توجه به ژنتیک و شرایط محیطی برای هر خانمی متفاوت است. واقعیت‌ها و شایعات زیادی درباره این دوران وجود دارد که در ادامه به بررسی باور‌های غلط دوران قاعدگی می‌پردازیم.
بارسا می‌توانست دیشب آلمریا را شکست دهد تا ضمن افزایش فاصله با رئال به 10 امتیاز، در شرایط روحی مطلوبی به ال‌کلاسیکوی کوپادل‌ری برسد، ولی حالا همه چیز برای ژاوی و تیمش متفاوت شده است.
یکی از مصوبات دیروز مجلس که خبرساز شد مربوط به اصلاح ماده ۱۰ قانون انتخابات مجلس بود. بر اساس ماده ۱۰ قانون انتخابات مجلس که در سال ۱۳۹۵ هم اصلاح شده در هر مرحله‌ی انتخاباتی هر شخص واجد شرایط فقط می‌تواند یک بار با ارائه‌ی شناسنامه و شماره‌ی ملی یا کارت ملی رأی دهد.
نماینده مجلس: ‏ستاد بحرانی که نتواند بحران را پیش بینی کند خودش یک بحران است / چطور سرمای زمستان را پیش بینی نکرده؟ / گاز ۱۶ هزار مشترک گاز در تربت جام قطع شده / شرایط سختی داریم و کسی پاسخگو نیست / من با وزیر خارجه درباره قطعی گاز ترکمنستان صحبت کردم؛ نمی‌شود که ترکمنستان در اوج سرما به یکباره گاز خود را قطع کند
اهواز- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی مقابل ذوب‌آهن کاملاً یک طرفه بود به خصوص بعد از دقیقه ۲۱ و زمانی که تیم حریف ۱۰ نفره شد و فکر می‌کنم حتی یک بار نیز توپ به دست گلر ما نخورد.
این وضعیت قاعدتاً مطلوب اهالی سینما و متناسب با شرایط کنونی فرهنگی نیست و مشخص نیست در فضای کنونی سینما که تولیدات سالانه مرتبط با کودک انگشت شمار است، چرا نباید این رویداد را حتی چهار سال یک بار و با دست پر برگزار کرد؟
میسون گرینوود ستاره جوان منچستر یونایتد یک بار دیگر با خبر جنجالی دیگر، حاشیه ساز شد.
دامپزشک باغ وحش ارم درباره آخرین وضعیت بچه فیل متولد شده در باغ وحش ارم (مایسا) گفت: این بچه فیل درحال حاضر شرایط مناسبی دارد. چندی پیش هم یک کارشناس آلمانی به باغ وحش آمد که با باغ وحش ارم ارتباط دائمی دارد و هر دوسال یک بار برای بررسی وضعیت فیل‌ها به ایران سفر می‌کند و در آخرین بازدید از فیل‌ها نسبت به وضعیت و جایگاه «مایسا» اعلام رضایت کرد.
مهاجم مس کرمان می گوید از این به بعد به شکل ویژه ای از موقعیت‌های خود استفاده می کنند تا این تیم از شرایط نامساعد فاصله بگیرد.
اینتر امشب در شرایطی پذیرای بارسلوناست که اصلا کارنامه خوبی برابر این رقیب اسپانیایی ندارد.
اینتر امشب در شرایطی پذیرای بارسلوناست که اصلا کارنامه خوبی برابر این رقیب اسپانیایی ندارد.
هیات مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار مصوب کرد در مجوزهایی که در شرایط صدور آنها نیاز به برگزاری آزمون است، حداکثر در دوره‌های سه ماهه، آزمون مربوطه با لحاظ نمره تراز برگزار شود.
سرپرست تیم فوتبال استقلال به انتقاد از تصمیم سازمان لیگ برتر در مورد حضور تماشاگران در هفته دوم لیگ پرداخت.
فرمانده انتظامی استان البرز: هزینه توزیع سلاح توسط دشمنان باورنکردنی است، از طرفی شبکه‌های معاند به صورت ویژه به موارد این چنین می‌پردازند فلذا اگر سالی یکبار این اتفاق هم بی‌افتد شرایط رسانه‌ای بیگانگان را در بر خواهد گرفت.
لیورپول یک بار دیگر در شرایطی موفق به کسب امتیاز شد که فاصله ای تا قبول شکست نداشت.
والیبالیست های پیکان در مرحله حذفی با شکست اربیل عراق به نیمه نهایی رسیدند.
در مقام عمل هم، گویا در صادرات نفت به چینی‌ها (و تا حدی هند) دل بسته‌ایم و در تامین برخی محصولات کشاوری به روسیه. همسایگان نیز با اینکه فقط شش درصد از اقتصاد جهان مال آنهاست، شرکای تجاری خوبی هستند و... در چنین شرایطی دولت ناگزیر از اتخاذ یک تصمیم و تدوین یک راهبرد است که تکلیف خود را به‌طور کامل و برای یکبار با برجام روشن کند و از قایم‌باشک‌بازی دست بردارد.
درست زمانی که ما باید نگرش اذهان‌ عمومی و مسئولین را نسبت به سینما درست کنیم، یکباره جنبش me too راه می‌افتد که امنیت شغلی و روانی و آبروی اجتماعی و خانوادگی بسیاری از سینماگران را دچار خطر کرده است. هنوز این مشکل حل نشده از طرف چند تا سینماگر بیانیه تند سیاسی منتشر می‌شود و همه این اتفاق‌ها امنیت روانی مدیریت را هم از سینما می‌گیرد.
اگر بخواهیم با همین شکل و نفرات به مسابقاتی برویم که تیم‌های بزرگسال و قدرتمند آفریقایی می‌آیند، دو تیم کامل و آماده می‌خواهیم. هر دو روز یک بار بازی است و شرایط سخت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ