رییس جهاددانشگاهی گفت:جهاد دانشگاهی ‌به‌عنوان‌ پیشران‌ درحوزه علم‌ و ‌فناوری ‌در کشورمان می‌تواند با تشکیل «مرکز فلسفه علم و فناوری» ‌توسعه ‌علم ‌و ‌فناوری ‌در ‌کشور ‌را حکیمانه ‌مدیریت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس شورای سیاستگذاری مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی از وزارت بهداشت خواست تا در این وزارتخانه معاونت گردشگری سلامت ایجاد شود.
مرکز اطلاع رسانی پلیس اعلام کرد: ۱۰۰ کارگروه ویژه عملیاتی در خصوص جرائم مرتبط با کنکور تشکیل شد.
رئیس جمهور کارگروهی متشکل از مرکز ملی فضای مجازی و وزارت ارتباطات را مامور کرد تا گلایه‌های مردم درباره کندی اینترنت را بررسی کنند.
شورای حکام مرکز بین المللی حوزه های جامع آبخیز و منابع زیستی در مناطق خشک و نیمه خشک در نیمه دوم امسال در ایران تشکیل می شود.
رئیس مرکز پزشکی‌حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: پرونده پزشکی حجاج به شکل الکترونیکی تشکیل شده است.
رئیس مرکز پیگیری اجرای سند تحول قضایی گفت: ۱۷۰ راهکار داریم که بیش از ۵۰ راهکار آن نیاز به تغییر قانون و همت مقننین دارد. هشت لایحه مهم ما پشت در‌های مجلس شورای اسلامی مانده است؛ با این حال، مجلس اولویت‌های دیگری دارد؛ همانند شفافیت آرای نمایندگان مجلس. این شفافیت تا چه میزان به کیفیت آرای نمایندگان اثرگذار است؟
شیراز- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس از تشکیل پرونده و احضار مسئولین برگزاری مسابقه دو نیمه ماراتن شیراز خبر داد.
مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد: در پی کشف حجاب، برای افسانه بایگان و فاطمه معتمد آریا پرونده قضایی تشکیل شد.
وزیر دفاع از تشکیل شبکه ملی اطلاعات و مرکز راهبردی دفاعی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خبر داد.
مرکز اطلاع رسانی فراجا از تشکیل پرونده قضایی برای دو بازیگر خبر داد.
رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی با تاکید بر اینکه متاسفانه در سال جاری نیز در عراق و سوریه بارش‌ها مناسب نبوده است، گفت: به دلیل کاهش بارندگی در این مناطق، عمده گرد و خاک‌های ایران نیز از مناطق عراق، سوریه و اردن نشات می‌گیرد بنابراین با وجود این کم‌بارشی‌ها می‌توانیم انتظار گرد و خاک‌هایی به شکل فراوان‌تر در کوتاه‌مدت داشته باشیم.
دادستان مرکز استان فارس در پی انتشار فایل صوتی مکالمه نامزد انتخابات هیئت فوتبال فارس و رئیس سابق این هیئت در برنامه تلویزیونی «فوتبال برتر» از تشکیل پرونده قضایی در این خصوص خبر داد.
کارگروه فرهنگی و اجتماعی پیام‌رسان‌های اجتماعی در مرکز ملی فضای مجازی با موضوع سالم‌سازی محتوا در سکوهای داخلی تشکیل شد.
رئیس مرکز آمار و فناوری قوه قضائیه، از تشکیل کارگروهی برای اصلاح و یا ارائه داده‌ها در خصوص قانون مبارزه با پولشویی خبر داد.
جلسه اضطراری برای مدیریت امدادرسانی در برف و کولاک کشور در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات تشکیل شد.
رئیس مرکز تحقیقات پژوهشگاه فضایی ایران اعلام کرد: سازمان فضایی ایران بر اساس یک برنامه مدون، ماموریت تشکیل قطب سنجش از دور کشور را به مرکز تحقیقات پژوهشگاه فضایی واگذار کرده است.
معاون قضائی دادستان کل کشور از مرکز ماده ۱۶ سروش تهران بازدید کرده و دستور داد تا ظرف مدت ۱۰ روز کمیته ویژه اجرای قانون مبارزه با مواد مخدر تشکیل شود.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر تشکیل ۹ کارگروه برای ارتقای خدمات هلال‌احمر در پیاده‌روی اربعین حسینی خبر داد.
رییس مرکز بهبود کسب و کار وزارت امور اقتصادی و دارایی درباره آخرین وضعیت درگاه ملی مجوزها، از علام تشکیل پرونده قضایی علیه سازمان نظام روانشناسی خبر داد.
شیراز – دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس گفت: مقابله با فساد اداری و فساد مدیران با جدیت ویژه دنبال می شود واز سال گذشته تا کنون ۷۲ مورد پرونده در ارتباط با فساد مدیران ارشد داشتیم.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: پیشنهاد ایجاد فدراسیون داوران ورزشی به وزیر ورزش اعلام شده و مقرر شده این موضوع عملیاتی شود.
رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری گفت: یکی از کارهای این مرکز این است که زمینه شکل‌گیری زیست بوم اندیشکده ای در کشور را فراهم کند و ما درصدد انجام آن هستیم.
مشهد _ رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل شهرداری مشهد گفت: برای ٢ نفر از کارکنان شهرداری مشهد در روزهای اخیر پرونده قضائی تشکیل شده است اما این افراد با قید وثیقه آزاد هستند.
سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از تشکیل زنجیره تامین مصالح ساختمانی طرح نهضت ملی مسکن بین وزارت راه و وزارت صمت خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ