ظرفیت کشور در تولید آبزیان فرصتی توسعه اقتصاد دریامحور بوده و در این راستا ۳۰۰ سازه زیستگاه مصنوعی در آب‌های جزیره کیش مستقر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدل‌های اقتصادی کسب و کار دیجیتال، امروزه بیش از هر زمانی تمرکز خود را معطوف بر تصمیم گیری درســت است، برهمین اساس «بانک ایران زمین» با ایجاد و توسعه مرکز داده کاوی در راستای استراتژی‌های اقتصاد دیجیتال خود، یکی از اقدامات مهم در راستای کسب و کار دیجیتال را برداشته است.
مرکز راهبری ستادهای ویژه توسعه اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، اقدام به انتشار فراخوان جذب کارگزاران توسعه نوآوری در صنعت کرد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهور گفت: توزیع متوازن حمایت‌ها و تخصیص عادلانه منابع، جزو جدی‌ترین برنامه های معاونت علمی برای توسعه اقتصاد دانش‌بنیان به شمار می‌رود.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه «اقتصاد دریامحور» امری نوین، بکر و اشتغال‌آفرین است، گفت: توسعه حمل‌ونقل دریایی می‌تواند چهره اقتصادی کشور را تغییر دهد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری طی حکمی، سرپرست معاونت توسعه اقتصاد دانش‌بنیان را منصوب کرد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری با صدور حکمی، «دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان سلامت» را منصوب کرد.
روح الله دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری، اکبر زمانیان را به عنوان دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در حوزه انرژی منصوب کرد.
کمیسیون‌های اقتصادی، اداری و بازرگانی و زیربنایی و تولیدی مجمع تشخیص مصلحت نظام در سومین جلسه مشترک خود به بررسی موضوع ارجاعی از صحن مجمع در خصوص تدوین سیاست‌های کلی توسعه دریامحور پرداختند.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری، با صدور حکمی «دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان غذا و کشاورزی» را منصوب کرد.
دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری منصوب شد.
کمیسیون‌های اقتصادی، اداری و بازرگانی و زیربنایی و تولیدی مجمع تشخیص مصلحت نظام، در دومین جلسه مشترک خود به بررسی موضوع ارجاعی از صحن مجمع در خصوص سیاست‌های کلی توسعه دریامحور پرداختند.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی سند توسعه اقتصاد دریامحور را به وزیر راه ارائه کرد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری طی حکمی مدیر برنامه توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در مناطق محروم را منصوب کرد.
وزیر راه و شهرسازی با تبریک سال ۱۴۰۲ تقویت بخش خصوصی و سرمایه گذاران به تکمیل کریدورهای حمل ونقل، توسعه اقتصاد دریامحور و نوسازی ناوگان را اولویت‌های وزارت راه در سال جدید دانست.
وزیر اقتصاد برای شرکت در پنجمین نشست کمیسیون مشترک اقتصادی بین جمهوری اسلامی ایران و عراق و رایزنی با مقامات عراقی درباره توسعه مناسبات تجاری و اقتصادی شامگاه یکشنبه به بغداد می‌رود.
هرویک یاری‌جانیان گفت: اقتصاد ایران پس از تحمل مشکلات متعددمتأثر ازتحریم و شیوع کرونا و همچنین شوکی که جراحی اقتصادی به آن وارد کرده بود، آماده پوست‌اندازی و قرار گرفتن در مسیر توسعه است
معاون علمی رئیس جمهور گفت: تکامل زنجیره ارزش در حوزه سلامت را در دستور کار داریم و پیوند شرکت های دانش‌بنیان به بالادست زنجیره ارزش سلامت را مورد حمایت قرار می دهیم.
پهنه های خزر فرصتی طلایی برای ارزآوری دریایی دارد و در این میان توجه به آبزی پروری می تواند علاوه بر ایجاد اشتغال و پویایی اقتصادی گامی بزرگ در توسعه اقتصاد دریامحور باشد.
بندر امام- رئیس فراکسیون اقتصادِ انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصاد دریامحور دربرگیرنده جنبه‌های مختلفی است و برای توسعه اقتصاد آن به وضع قوانین کاربردی توسط مجلس نیاز دارد.
بندر امام- رئیس فراکسیون اقتصادِ انرژی مجلس گفت: اقتصاد دریامحور دربرگیرنده جنبه‌های مختلفی از فعالیت‌های تولیدی - تجاری است و برای توسعه اقتصاد آن به وضع قوانین کاربردی توسط مجلس نیاز دارد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهوری طی حکمی «سرپرست معاونت توسعه اقتصاد دانش‌بنیان» را منصوب کرد.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در برنامه هفتم توسعه باید به «حمل‌ونقل دریایی» و «اقتصاد دریامحور» توجه جدی داشته باشد.
حسن بیک محمدلو گفت: این سازمان از هم اکنون با تمام توان در تلاش برای نقش آفرینی بیشتر در اقتصاد دریامحور به عنوان یکی از بخش‌های مهم برنامه هفتم توسعه است.
چهارمین رویداد ملی کارآفرینی، نوآوری ها و صنایع خلاق دریامحور با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ