سرمربی تیم بسکتبال صنایع هرمزگان با تاکید بر اینکه تیمش تا حد امکان پیگیر دیدارهایش در لیگ برتر خواهد بود نسبت به شرایط بازیکنانش و عدم پرداختی به آنها انتقاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیوید مویس سرمربی وستهم در نشست خبری پیش از اولین بازی این تیم در فصل جدید لیگ برتر تایید کرد که منچستریونایتد پیشنهاد وستهم برای انتقال هری مگوایر را پذیرفته است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از وضعیت زیرساختی فوتبال ایران، گفت: وقتی زیرساخت نداریم که تماشاگران بیایند پیشنهاد می کنم لیگ را یک سال تعطیل کنیم و به این مسائل برسیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از شرایطی که قبل از شروع مسابقات لیگ برتر برای این تیم رقم خورده انتقاد کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از شرایطی که قبل از شروع مسابقات لیگ برتر برای این تیم رقم خورده است، گفت: سه مهاجم از دست دادیم اما فقط یک نفر گرفتیم که خوب نیست.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از قوانین وضع شده جدید از سوی فدراسیون فوتبال، گفت: درک این قوانین نقل و انتقالاتی که دست و بال تیم ما را می‌بندد، برایم سخت است.
سرمربی تیم کاله مازندران گفت: تیم‌ها باید در شرایط مساوی بجنگند، اما متاسفانه در لیگ ایران چنین موضوعی رعایت نمی‌شود.
سرمربی تیم فوتبال پیکان قبل از برگزاری آخرین دیدار تیمش در لیگ برتر به انتقاد از شرایط حاکم بر فوتبال پرداخت و گفت: متاسفانه برخوردهایی که صورت گرفته باعث نابودی تیم های سازنده شد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه بازیکنانش در دربی حقشان را گرفتند، به احتمال قهرمانی این تیم در لیگ برتر در رقابت با سپاهان پرداخت و از شرایط ورزشگاه آزادی به شدت انتقاد کرد.
آرنه اسلات قبل از تقابل با رم در لیگ اروپا به انتقاد از تاکتیک‌های ژوزه مورینیو در این تیم پرداخت.
سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از برد این تیم در هفته بیست و پنجم لیگ برتر به شدت از مدیرعامل باشگاه استقلال انتقاد کرد و گفت: فتح الله زاده نباید در تلویزیون علیه مربی و بازیکنان صحبت می‌کرد.
ژوزه مورینیو ، سرمربی رم از حضور تیم های سوم دور گروهی چمپیونزلیگ در مرحله حذفی لیگ اروپا انتقاد کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از برنامه ریزی صورت گرفته، گفت: طوری که سازمان لیگ برنامه‌ریزی کرده است تیم‌های رقیب اینقدر خوب نمی‌توانستند این کار را کنند.
بیست و سومین دوره رقابتها ی لیگ برتر والیبال نشسته در حالی به پایان رسید که سرمربی تیم ملی از عدم حمایت تیم‌های پایتخت از لیگ برتر انتقاد کرد و گفت: قهرمان جهان و پارالمپیک هستیم، اما نمی‌دانم چرا تیم‌های پایتخت از لیگ برتر والیبال نشسته استقبال نمی‌کنند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از برنامه ریزی سازمان لیگ برای دیدارهای سرخپوشان گفت: بارها از باشگاه خواسته ام که در این مورد با مسئولان سازمان لیگ صحبت کنند اما ثمری نداشته است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از برنامه ریزی سازمان لیگ برای دیدارهای سرخپوشان گفت: بارها از باشگاه خواسته ام که در این مورد با مسئولان سازمان لیگ صحبت کنند اما ثمری نداشته است.
سرمربی تیم ملی بسکتبال نوسان بازیکنان در جریان رقابت های باشگاهی را بزرگترین انتقاد وارد به عملکرد آنها عنوان کرد و گفت که این معضل در قالب یک پروژه بلند مدت قابل بررسی و برطرف شدن است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد تند از رفتار میزبان دیدار این تیم برابر فولاد در هفته هفدهم لیگ برتر گفت: در مورد مسائل فنی نمی توانم صحبت کنم چرا که این «لجن بازی» بود نه فوتبال!
سرمربی ایرانی تیم فوتبال اتحاد کلباء دلایل شکست سنگین تیمش مقابل شارجه در هفته یازدهم لیگ امارات را اعلام کرد.
سرمربی استقلال خوزستان نسبت به برخی جریان سازی علیه این تیم انتقاد کرد.
سرمربی تیم کشتی فرنگی رعد پدافند گفت: داوری های لیگ فرنگی در حد مسابقات نبود و به نفع تیم حریف بود.
منچستریونایتد با برد 4-2 مقابل استون ویلا در جام اتحادیه، انتقام شکست 3-1 در هفته گذشته لیگ برتر را گرفت اما این تیم هنوز مشکلاتی دارد که سرمربی هلندی تیم باید رفع کند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعضی شاید بازی را ندیدند. امروز گل زدیم و موقعیت گل ندیدیم. لیگ سختی داریم و نمی‌شود همه بازی‌ها را برد، هر چند ما همیشه برای سه امتیاز بازی می‌کنیم.
تیم فوتبال ملوان در دو هفته اولیه فصل بیست و دوم لیگ برتر با شکست مواجه شده است. مازیار زارع اعتقاد دارد، هنوز تیمش تکمیل نشده است.
تیم فوتبال ملوان در دو هفته اولیه فصل بیست و دوم لیگ برتر با شکست مواجه شده است. مازیار زارع اعتقاد دارد، هنوز تیمش تکمیل نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ