از آنتونیو مانیکونه به عنوان دستیار امیر قلعه‌نویی در کادر فنی تیم ملی یاد می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حضور یک مربی خارجی در کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران نهایی شد.
فدراسیون فوتبال ایران تصمیم دارد مربی خارجی تیم ملی ایران را با هماهنگی کامل با امیر قلعه نویی پای میز مذاکره کشیده و قرارداد ببندد.
فدراسیون فوتبال ایران تصمیم دارد مربی خارجی تیم ملی ایران را با هماهنگی کامل با امیر قلعه نویی پای میز مذاکره کشیده و قرارداد ببندد.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه دو بازیکن خارجی این تیم را کنار می‌گذارد، از رفتار بعضی از بازیکنان تیم ملی و کودتای آنها گلایه کرد و به یک بازیکن و مربی روس حمله کرد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه با مربی خارجی نتوانستیم موفق باشیم گفت: اگر می خواهیم با مربی ایرانی موفق باشیم باید حریفان قویتری را برای تیم ملی انتخاب کنیم.
قلعه‌نویی برای دستیار اول خود «سرجیو کاستا» مربی پرتغالی را مدنظر دارد که دستیار «بنتو» سرمربی پرتغالی کره‌جنوبی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بود.
سرمربی تیم ملی ایران قصد دارد یک مربی پرتغالی سرشناس و آشنا با فوتبال آسیا را در کادر فنی خود استخدام کند.
خمز گزینه خارجی هدایت تیم ملی فوتبال ایران هم شده بود اما تمدید چهارساله با یک مربی چندان مرسوم نیست و هنوز رقم این قرارداد جدید مشخص نشده است.
رئیس فدراسیون فوتبال پس از بازگشت به ایران، به دیدار وزیر ورزش خواهد رفت. ملاقاتی سرنوشت‌ساز برای تیم ملی.
فلیکس سانچز، سرمربی سابق تیم ملی قطر، یکی از نامزدهای جدی هدایت تیم ملی فوتبال ایران به شمار می‌آید.
رئیس فدراسیون فوتبال از انتخاب سرمربی تیم ملی تا ۲۸ اسفند ماه خبر داد.
به طور جدی این باور بین مربیان ایران تقویت شده که فدراسیون انتخاب نهایی خود را انجام داده و تصمیم قطعی بر استخدام سرمربی خارجی است و صف ایرانی‌ها برای هیچ تشکیل شده! انصراف داخلی‌ها البته دست فدراسیون را بارتر می‌کند که اگر خطر نرخ ارز نباشد یک خارجی بیاورد
در شرایطی که اسامی چند مربی داخلی برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران مطرح شده، فدراسیون گزینه‌های خارجی را هم در نظر دارد و امیدوار است با قولی که از فیفا گرفته، منابع مالی آن را تامین کند.
خبرنگار انگلیسی که اخبار و رویدادهای فوتبال آسیا را پوشش می‌دهد، با تاکید بر نیاز تیم ملی ایران به پوست اندازی، گفت: قطر با انتخاب کی‌روش به دنبال خارج شدن از گودالی است که در آن قرار دارد.
رئیس فدراسیون فوتبال همچنان به دنبال نشاندن یک مربی خارجی بزرگ روی نیمکت تیم ملی ایران است.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران در شرایطی از مشکلات تحریم و پرداخت پول به مربی خارجی به عنوان دلیل گرایش به مربی داخلی برای تیم ملی یاد کرده است که چند باشگاه داخلی مشکلی در این زمینه ندارند.
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال گفت: باتوجه به شرایط تحریم ها و عدم امکان انتقال پول به خارج از کشور امکان بکارگیری مربی خارجی نیست و مربی ایرانی برای هدایت تیم ملی بهتر است.
مهدی تاج درباره گزینه‌های هدایت تیم ملی ایران صحبت کرد و گفت که با توجه مسائل تحریمی کار با مربی خارجی دشوار است، اما مربیان خارجی نام آشنا و مربیان داخلی برای هدایت تیم ملی مدنظر هیات رئیسه هستند.
سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال، زمزمه‌هایی مبنی بر مذاکره فدراسیون فوتبال با مربیان خارجی را اشتباه و بیهوده دانست.
یکی از اعضای هیات رئیسه به مهدی تاج پیشنهاد داده است؛ تیم ملی در جام ملت های آسیا از یک مربی ایرانی بهره ببرد و در صورتی که مربی ایرانی نتوانست تیم ملی را به هدفش برساند، فدراسیون فوتبال برای جام جهانی بعدی دوباره به سمت و سوی مربی خارجی برود.
سرمربی ایران تایید کرد که دو مربی خارجی برای کار در کادر فنی تیم ملی فوتسال جذب می‌شوند.
سرمربی تیم ملی فوتسال به دنبال استخدام مربی خارجی برای ایران است.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: یک مربی بزرگ فوتسال در سطح بین المللی به کار ایران می‌آید و قرار است جلسه‌ای با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در این خصوص داشته باشیم.
حکیم شاکر به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال عراق انتخاب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ