اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژوزه مورایس می‌گوید با محدودیتی که فدراسیون در بودجه در نظر گرفته جذب بازیکن خارجی نمی‌تواند کمک خاصی بکند.
پیتر هووتن، عضو انگلیسی هیئت مدیره لیگ فوتبال عربستان، می‌‌گوید باشگاه‌های این کشور به جذب بازیکنان بزرگ دنیای فوتبال ادامه خواهند داد.
پاری سن ژرمن که در جذب هری کین و ویکتور اوسیمن ناکام بوده، حالا به دنبال خرید رندال کولو موانی است.
مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید سایر باشگاه‌ها با ارقام بیشتر به دنبال جذب بازیکنان پرسپولیس هستند.
ماجرای تبلیغ دینی وضعیت پیچیده‌ای دارد که از طریق تزریق بودجه و امکانات، قابل حل نیست. پیش از انقلاب گفته می‌شد یک ساعت از رادیو را بدهید به ما تا مسائل را حل کنیم، حالا تمام روز صد‌ها شبکه رادیویی و تلویزیونی و رسانه‌های دیگر و بودجه و امکانات بزرگ دراختیار است، دریغ از حل یک مساله، اگر غامض‌تر نکنند. نمونه تاسف‌بارش به نام طب اسلامی است که به جای جذب جوانان، موجب وهن عقل و دین و روحانیت می‌شود.
شرکت هلندی وی‌اس‌پارتیکل (VSParticle) از جذب ۱۴٫۵ میلیون یورو بودجه برای کاهش زمان کشف و تولید نانومواد جدید از ۱۵ سال به چند روز و شاید چند ساعت خبر داد.
در سال گذشته برای اولین بار ردیف مستقل بودجه برای ۱۱ پارک علم و فناوری سلامت وزارت بهداشت معادل ۷۴ میلیارد در بخش تملک و عمرانی جذب شده است.
باشگاه منچستریونایتد برای تامین بودجه موردنیاز و جذب بازیکنان مدنظرش آماده فروش ستاره‌های فعلی است.
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور از جذب نیروی انسانی متخصص مطابق با بودجه در سال جاری خبر داد.
احتمالا در نقل و انتقالات تابستانی ارقام نجومی برای جذب برخی بازیکنان توسط باشگاه‌های متمول هزینه خواهد شد.
آئورلیو دی‌لورنتیس، رییس باشگاه ناپولی در تماس مستقیم با لوییز انریکه بوده تا مربی سابق بارسلونا را به عنوان جانشین لوچانو اسپالتی جذب کند. اسپالتی در پایان فصل از ناپولی خواهد رفت.
اهواز- رئیس شورای کلان‌شهر اهواز گفت: بودجه سال‌جاری به مبلغ ۱۴۱ هزار میلیارد ریال تصویب شد که ۸۳ هزار میلیارد ریال اصل بودجه و ۵۸ هزار میلیارد ریال را جذب سرمایه گذاری تشکیل می‌دهد.
رشت- نماینده مردم رشت و خمام در مجلس از قرارگیری ۱۷ پروژه مهم و استراتژیک گیلان در ردیف بودجه سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: متولیان دستگاه‌ها و نهادها در جذب اعتبارات تعجیل کنند.
برخی رشته‌ها در حالی متفاضی جذب مربی خارجی برای بازی‌های آسیایی هستند که با توجه به بودجه، شرایط کاروان و زمان باقی مانده تا این بازی‌ها، به نظر می‌رسد صدور مجوز لازم برای آن منتفی باشد.
رئیس پارک فناوری پردیس گفت: طی سال گذشته ۲۰ برابر بودجه دولت از بخش خصوصی جذب و آن را صرف شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های مستقر در پارک پردیس کردیم.
خطیبی با اشاره به اینکه صرف ۹۴ درصد از اعتبارات برای حقوق به روسای دانشگاه بازمی‌گردد، عنوان کرد: «جذب نیروی شرکتی ممنوع است. دانشگاه را که ما درست نکردیم و ۴۰ سال است که دانشگاه‌ها کار می‌کنند. چه دلیلی دارد که رئیس جدید تعدادی نیروی شرکتی اضافه کند؟ این اتفاقات باعث بلعیده شدن اعتبارات آموزش عالی می‌شود.»
با جدایی یورگن لوکادیا، پرسپولیس در حالی وارد بازار نقل و انتقالاتی خواهد شد که جذب یک مهاجم در دستور کار مدیران باشگاه است.
سرمربی مس رفسنجان می‌گوید اگر بودجه لازم را داشته باشند در نیم فصل مهاجم جذب می‌کنند.
نایب رئیس مجلس گفت: در قانون بودجه سال ۱۴۰۱ اعتباری بالغ بر ۱۹ هزار میلیارد تومان وکیوم باتوم در نظر گرفته شده بود که از این تعداد حدود ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به دستگاه‌ها تخصیص داده شد.
راه و شهرسازی در اطلاعیه ای اعلام کرد: این وزارت خانه به منظور جذب اعتبارات با سازمان برنامه و بودجه تعامل لازم را دارد و پیگیری های لازم در حال انجام است.
مربی نیوکسل معتقد است رونالدو خرید خوب و موفقی برای منچستریونایتد بوده ولی گفت که فوق ستاره پرتغالی را برای تیم خود جذب نخواهد کرد.
نشریه تایمز چاپ لندن فاش کرد که رالف رانگنیک سرمربی فصل گذشته منچستریونایتد دلیل امتناع باشگاه چلسی از جذب کریستیانو رونالدو بوده است.
مدیر تیم‌های ملی شطرنج با تاکید بر لزوم جذب مربی خارجی برای بخش مردان گفت: هزینه جذب مربی خارجی شطرنج در حد بودجه کلی فدراسیون است.
ابراهیم شکوری قائم مقام باشگاه پیکان تهران نسبت به شایعه جذب شرزود تمیروف واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ