سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: یک مربی بزرگ فوتسال در سطح بین المللی به کار ایران می‌آید و قرار است جلسه‌ای با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در این خصوص داشته باشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی خارجی تیم ملی والیبال استعفا داد و رفت
مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به حضور گلر خارجی در این تیم، گفت: آنچه برای من اهمیت دارد دروازه‌بان‌هایی است که در تمرین حاضر می شوند نه هیچ کس دیگر!
دومربی خارجی مد نظر جواد نکونام به تهران آمدند و بعد از عقد قرارداد کار خود را شروع خواهند کرد.
دستیار قربان بردیف در کادرفنی قرمزهای تبریزی جان به جان آفرین تسلیم کرد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه بهترین گزینه هدایت استقلال مربی داخلی است، از سیاست باشگاه استقلال انتقاد کرد و گفت: می‌خواهیم کدام امکانات را به مربی خارجی نشان دهیم؟
در پی انتشار مطلبی درباره سرمربیگری قاسم حدادی‌فر در ذوب‌آهن، یکی از اعضای هیئت مدیره این باشگاه توضیحات تکمیلی را در اختیار "ورزش سه" گذاشت.
از آنتونیو مانیکونه به عنوان دستیار امیر قلعه‌نویی در کادر فنی تیم ملی یاد می‌شود.
بعد از عملکرد نامطلوب سعید الهویی به عنوان سرمربی تیم گل گهر سیرجان، مدیران این باشگاه کار خود را برای انتخاب سرمربی فصل آینده آغاز کرده‌اند.
کاپیتان اسبق پرسپوليس و مربی کنونی ذوب‌آهن از گزینه شدن مهدی تارتار برای نیمکت تیم ملی و همچنین انتخاب دستیاران ایرانی امیر قلعه‌نویی دفاع کرد.
مربی خارجی سرشناس نساجی، جوان ۳۸ساله اسپانیایی!
قلعه‌نویی برای دستیار اول خود «سرجیو کاستا» مربی پرتغالی را مدنظر دارد که دستیار «بنتو» سرمربی پرتغالی کره‌جنوبی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بود.
مهدی تاج درباره گزینه‌های هدایت تیم ملی ایران صحبت کرد و گفت که با توجه مسائل تحریمی کار با مربی خارجی دشوار است، اما مربیان خارجی نام آشنا و مربیان داخلی برای هدایت تیم ملی مدنظر هیات رئیسه هستند.
باوجود اینکه وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال گفته بود به دنبال انتخاب یک مربی دروازه‌بان‌های خارجی است اما مذاکراتی با گزینه‌های داخلی انجام داده است.
باوجود اینکه وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال گفته بود به دنبال انتخاب یک مربی دروازه‌بان‌های خارجی است اما مذاکراتی با گزینه‌های داخلی انجام داده است.
باوجود اینکه وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال گفته بود به دنبال انتخاب یک مربی دروازه‌بان‌های خارجی است اما مذاکراتی با گزینه‌های داخلی انجام داده است.
تصاویر دوربین مدار بسته نشان می‌دهد که وزیر کار قطر یکی از سه مرد اولی بود که از خودرو خارج شد. پنج نفر دیگر با چمدان او را همراهی کردند و به سوئیت ۴۱۲ رفتند. هشت دقیقه بعد مردی که گویا جورجی او را می‌شناخت به آنان ملحق شد و مرد دیگری در حالی که منتظر آسانسور بودند به دنبال او آمد. بازرسان خاطرنشان کردند کیف پانزری برآمده‌تر از پیش از جلسه به نظر می‌رسید.
سرمربی ایران تایید کرد که دو مربی خارجی برای کار در کادر فنی تیم ملی فوتسال جذب می‌شوند.
انتخاب سرمربی خارجی که بتواند گرهی از فوتبال کور ایران باز کند نیز به این سادگی نخواهد بود. واقعیت این است که به واسطه اتفاقات اخیری که در فوتبال ایران رخ داده، بسیاری از کشور‌های اروپایی خواستار خروج شهروندانشان از ایران شده‌اند. همین حالا شایعه خروج یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی پرسپولیس از تهران، بی‌ارتباط با این مورد نیست. در چنین فضایی آوردن هر مربی خارجی به ایران هم به اندازه کافی دردسر دارد. شاید از همین‌رو است که هنوز هم باید نگران خطر حضور مجدد کارلوس کی‌روش در فوتبال ایران بود. مردی که در قطر نشان داد چطور خوشایند دولتی‌ها حرف بزند و فارغ از نتایجی که در زمین می‌گیرد، می‌تواند گارانتی‌ای برای ادامه کار برای خودش داشته باشد.
مربی دوومیدانی در مورد بکارگیری مربی خارجی در دوومیدانی ایران گفت: باید نیروهای توانمند داخلی خودمان را به کار بگیریم و مربیان باید به کلاس‌های مربیگری بروند تا دانش خود را افزایش دهند. اگر مربی خارجی هم داشته باشیم خیلی خوب است.
انریکه سرزو، رئیس اتلتیکو، شایعات در مورد آنتوان گریزمان را تکذیب کرد و گفت که به دیه‌گو سیمئونه دستور نداده تا ستاره فرانسوی را از ترکیب اصلی خارج کند.
مونتسرات پوچه‌دیاز برای نخستین بار در تاریخ لیگ هندبال زنان ایران به عنوان سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان معرفی شد.
مربی خارجی جدید پرسپولیس به تهران رسید

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ