پس از چند فصل پل تلاطم، هافبک تهاجمی ایرانی الاصل معتقد است که شرایط برای بازگشت به اوج فراهم شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خودروی ارزان تسلا در راه بازارهای جهانی
یزد- صدای نقشه‌خوانی بافندگان یزدی پشت دارهای قالی، موسیقی گوش نوازی است که به خلق فرش های نفیس منجر می شود و گرچه خریدار دارند اما ارزان فروشی، این ساز را ناکوک کرده است.
قدیری ابیانه: گلایه‌ام از قوه قضائیه این است که چرا آن‌هایی را که می‌گفتند «مهسا امینی کشته شد» پای میز محاکمه نمی‌کشد؟ این همه آدم در سال سکته می‌کنند، مرحوم امینی هم یکی از آنها.
نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس گفت: اگر نمی‌توانیم نرخ تورم همه کالاها را تک رقمی کنیم، حداقل باید تلاش کنیم تا نرخ تورم ۲۵ قلم کالای اساسی مردم را تک رقمی و تثبیت کنیم.
مدیران منچسترسیتی تصمیم گرفتند از رقابت برای جذب دکلان رایس، ستاره وستهم، کناره‌گیری کنند.
زیدآبادی: سید محمد خاتمی در مورد اصلاح موادی از قانون ‎انتخابات مجلس هشدار داده است. راستش من متوجه انگیزه و دلیل هشدار آقای خاتمی نشدم. اگر قرار باشد نحوه اداره کشور بر مدار فعلی ادامه یابد و نقش مجلس همان باشد که شاهد هستیم و بوده‌ایم، دیگر قانون انتخابات چه اهمیتی دارد که نیاز باشد از تغییر برخی مواد آن دل‌شوره پیدا کنیم؟ مجلسی با این نقش و کیفیت، ارزانی علاقه‌مندانش! هر که را با هر ترتیبی که می‌پسندند راهی آن کنند و حظّش را ببرند! به ما چه مربوط؟
مانیتورهای گیمینگ اولد، مانیتورهای ارزانی نیستند، با وجود این، مانیتور اولد اولترا واید سامسونگ به مقدار قابل‌توجهی از رقیبش یعنی مانیتور منحنی گیمینگ ۱۶۹۹/۹۹ دلاری ۴۵ اینچ اولد الجی، با نام Ultra Gear، گران‌تر است؛ البته مانیتور ال‌جی پیش از این به بازار عرضه شده بود.
در این مقاله قصد داریم تا شما را با طرز تهیه دو غذای کم هزینه و ارزانی که آشپزی آسانی نیز داشته باشند آشنا کنیم.
بررسی ها نشان می دهد مردم برای سرمایه گذاری و حتی برای اجاره به دلیل اینکه قیمت ها پایین تر از تهران است به سمت شهرهای نزدیک پایتخت کوچ کرده اند.
جعفری از سبزی‌های بسیار مفید است و خواص زیادی برای بدن دارد. در این مطلب به خواص سبزی جعفری اشاره می‌کنیم.
ارکیده تقریبا در همه جای سیاره زمین، از استوا گرفته تا قطب شمال، یافت می‌شود. به گفته کارشناسان باغ‌های سلطنتی بریتانیا «کیو»، تقریباً سه برابر بیشتر از گونه‌های پرندگان موجود در جهان، گونه‌های ارکیده وجود دارد. اما این فراوانی باعث ارزانی آن نشده است. ارکیده‌ها همیشه در فهرست گران‌ترین گل‌ها دیده می‌شوند.
برای خرید یک خانه ۹۰ متری در شمال و شرق تهران حد اقل باید ۴ میلیارد تومان پول داشت.
رهن یک واحد آپارتمان ۱۰۰ متری درمنطقه دولت آباد نیاز به ۲۰۰ میلیون تومان رهن دارد.
برای خرید یک خانه ۹۰ متری در شمال و شرق تهران حد اقل باید ۴ میلیارد تومان پول داشت.
رئیس مرکز تجارت جهانی ایران گفت: نباید مهار تورم را با ارزان‌شدن اشتباه گرفت؛ مهار تورم به معنای ثبات قیمت است و مردم بدانند با حقوقشان برنامه‌ریزی بلندمدتی برای زندگی داشته باشند.
سرپرست فدراسیون ورزش‌های همگانی با تاکید بر تلاش همه نهادها برای کاهش کم تحرکی بین مردم گفت: دسترسی آسان مردم به اماکن ورزشی و ارزان کردن ورزش اولویت‌های فدراسیون در سال آینده است.
در الگوی اقتصاد مقاومتی مساله قیمت و ارزان سازی مواد غذایی موضوع مهمی است در این باره مشارکت کنندگان طرح فجر تا فطر چقدر موفق عمل کرده اند.
درست است که این رتبه داخلی نیست و دردی از مردم دوا نمی‌کند، ولی بالاخره کلمه‌ی ارزانی در آن قرار دارد و همین خودش یک گام به جلوست. قطار پیشرفت آن‌قدر با سرعت در حرکت است که از مرز‌های داخلی خارج شده و مسیر‌های خارجی را در نوردیده است.
عضو انجمن صنعت تولید و فرآوری مواد پروتئنی کشور گفت: سعی داریم برای ارزان سازی محصولات آبزیان در قالب غذاهای ترکیبی به این امر جامه عمل بپوشانیم.
رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: کشور در حوزه کشاورزی باید به سمتی حرکت کند که با فناوری نوین و بدون استفاده از سموم محصولات را تولید و با قیمت ارزان تامین کند.
راه کارهای استفاده از پساب های شهرداری ها برای تهیه خوراک آبزیان بررسی شد.
در این مقاله قصد داریم تا شما را با طرز تهیه دو غذای کم هزینه و ارزانی که آشپزی آسانی نیز داشته باشند آشنا کنیم.
هواداران اورتون که بعد از شکست امروز مقابل بورنموث از بازیکنان‌شان ناراضی بودند اعتراض خود را به شکلی خاص به الکس ایووبی، هافبک این تیم، نشان دادند.
یک نماینده مجلس یازدهم درباره تأثیر قیمت انرژی بر بهینه مصرف نکردن آن توضیح داد: ارزان بودن انرژی در مصرف بی رویه آن تأثیر گذار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ