رهن یک واحد آپارتمان ۱۰۰ متری درمنطقه دولت آباد نیاز به ۲۰۰ میلیون تومان رهن دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیلسون جونیور فصل گذشته با قراردادی 210 هزار دلاری به سپاهان اضافه شده است.
ایجنت معروف برزیلی مدعی شده است که ارزشی که نیمار به پاری‌سن‌ژرمن داده است غیر قابل قیمت گذاری است.
سال ١٣٢٤ که تهران در حال گسترش به سمت شمال شهر بود. برای ایجاد فضای تنفسی و ریه‌گذاری در شهر ٣٠ هکتار از اراضی تهران حد فاصل تپه‌های عباس‌آباد تا میدان ونک برای این کار در نظر گرفته شد و طراحی و ساخت آن هم به مهندس ساعی، پدر جنگلبانی ایران، سپرده شد.
ارزان‌ترین تیم لیگ که مدیر و سرمربی هم ندارد
خرید آنلاین یکی از ارزان‌ترین بیمه‌های موتورسیکلت
خرید ارزان‌ترین بیمه موتور سیکلت؛ صرفه جویی در هزینه های موتور
نمونه اولیه موتوراحتراق داخلی هیدروژنی ("ICE")، «کرولا کراس H ۲» می‌باشد. در این خودرو از موتور۱.۶ لیتری توربوشارژ سه سیلندراستفاده شده که در کرولا GR و یاریس GR استفاده می‌شود، و سوخت هیدروژنی را جایگزین سوخت فسیلی کرده است.
قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (اول تا هفتم خرداد) از سوی بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.
رئیس جمهور گفت: همه می‌دانند که مسیر ایران ارزان‌ترین، باصرفه ترین مسیر برای کار تجاری، اقتصادی و ترانزیتی است.
پرتقال تامسون شمال ارزان ترین میوه در بازار کشور و فلفل دلمه رنگی و کلم بروکلی از سبزیجات لوکس این بازار به شمار می رود.
برای خرید یک خانه ۹۰ متری در شمال و شرق تهران حد اقل باید ۴ میلیارد تومان پول داشت.
برای خرید یک خانه ۹۰ متری در شمال و شرق تهران حد اقل باید ۴ میلیارد تومان پول داشت.
ویدیویی از یک سنجاب که چند بادام زمینی را به زور در دهانش جای می‌دهد در فضای مجازی با عنوان "شب عید خانه فامیل‌ها این طوری آجیل بخورید" دست به دست می‌شود که کنایه به گرانی این روز‌های قیمت آجیل است. گران‌ترین آجیل و خشکبار نوروز در میادین میوه و تره بار پسته کله قوچی درجه یک با قیمت هر کیلوگرم ۷۳۰ هزار تومان و ارزان‌ترین آن‌ها سویا آجیلی درجه دو با قیمت ۵۴ هزار تومان است. البته این ارقام در خارج از میادین میوه و تره بار گران‌تر است.
درست است که این رتبه داخلی نیست و دردی از مردم دوا نمی‌کند، ولی بالاخره کلمه‌ی ارزانی در آن قرار دارد و همین خودش یک گام به جلوست. قطار پیشرفت آن‌قدر با سرعت در حرکت است که از مرز‌های داخلی خارج شده و مسیر‌های خارجی را در نوردیده است.
شهر تهران جزو ارزان‌ترین شهر‌های جهان محسوب می‌شود و نمره تهران از نظر گرانی و هزینه‌های زندگی ۲۳ محاسبه شده است. تهران در جایگاه ۱۷۰ جهان از این نظر قرار گرفته است. تریپولی و دمشق با نمره ۲۲ و ۱۱ به ترتیب پایین‌تر از ایران قرار دارند.
قائم‌مقام و عضو هیات مدیره باشگاه پیکان اعلام کرد این تیم ارزان ترین تیم لیگ برتر فوتبال است.
طارمی ارزان‌ترین گلزن برتر لیگ قهرمانان اروپا
مطالعات منتشر شده از سوی یک انجمن برزیلی نشان می‌دهد مهدی طارمی مهاجم ایرانی باشگاه پورتو زننده ارزانترین گل‌های این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا است.
مطالعات منتشر شده از سوی یک انجمن برزیلی نشان می‌دهد مهدی طارمی مهاجم ایرانی باشگاه پورتو زننده ارزانترین گل‌های این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا است.
قیمت اجاره بها در محله افسریه نسبت به محله های دیگر پایتخت کمی ارزان تر است.
قیمت‌ها در شهر‌های پیشروی جهان بیش از هشت درصد بیشتر از سال ۲۰۲۱ بود که شدیدترین افزایش در ۲۰ سال گذشته را ثبت کرد و باعث شد هزینه زندگی در شهر‌های پیشروی جهان برای مردم عادی مقرون به صرفه نباشد.
نسخه جهانی گوشی POCO M4 5G روز پنجشنبه 27 مرداد به عنوان ارزان ترین گوشی فایو جی این برند عرضه شد.
ماجرای قطع انگشتان یک زن با قمه جوان افیونی!
تا هفته پیش اسکوچیچ به عنوان یک مربی گمنام در جهان ، جزو ارزان ترین مربیان جام جهانی ۲۰۲۲ تصور می‌شد، ناگهان انتشار لیستی در یک رسانه معتبر اروپایی نشان داده که اسکو حدود ۶۵۰ هزار یورو از فدراسیون فوتبال ایران می‌گیرد که برای او رقم بسیار بالایی است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ