مدیران منچسترسیتی تصمیم گرفتند از رقابت برای جذب دکلان رایس، ستاره وستهم، کناره‌گیری کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو مشتری عربستانی برای خرید آیمریک لاپورته، مدافع منچسترسیتی اقدام کرده‌اند.
اگر کیلیان امباپه به رئال برود، پی اس جی در رقابت با بارسا برای جذب برناردو به راحتی برنده خواهد شد.
باشگاه منچسترسیتی برای رقابت با پیشنهادات عربستانی سعی دارد قرارداد برناردو سیلوا را بهبود ببخشد.
در صورت قهرمانی سیتی در لیگ قهرمانان، احتمال اینکه ارلینگ هالند در رقابت برای توپ طلا از لئو مسی سبقت بگیرد، بالا خواهد رفت.
لوتون تاون با پیروزی 6-5 مقابل کاونتری سیتی در ضربات پنالتی، به رقابت های لیگ برتر انگلیس صعود کرد.
اسکای آلمان می‌گوید دو غول بزرگ فوتبال اروپا، رئال مادرید و منچسترسیتی، در حال رقابت برای جذب آلفونسو دیویس، ستاره بایرن مونیخ، هستند.
مدیر برنامه های یایا توره، ستاره سابق منچسترسیتی در گفتگو با سیتی ریپورت از قهرمانی این تیم در این فصل از رقابت های اروپایی به واسطه دلیلی عجیب خبر می دهد.
تیم یورگن کلوپ خیلی دیر یاد روزهای رقابت با من سیتی افتاده است.
شماره 9 سیتی که حالا 50 گل در تمامی رقابت ها به ثمر رسانده و رکورد 92 سال پیش را شکست، بدون توقف پیش می رود و هنوز هیچ فرمولی برای مهار او کشف نشده است.
منچسترسیتی با این پیروزی تعداد بازی هایش با آرسنال را برای دقایقی هم که شده برابر کرد و اختلاف را به 5 امتیاز رساند. نمایش سیتیزن ها یک پیغام صریح برای تیم فوق العاده میکل آرتتا بود: از رقابت با شما لذت می بریم اما به این راحتی ها تاج و تخت را به شما نمی دهیم.
باشگاه لیورپول دیگر شانس زیادی در جذب جود بلینگام، ستاره دورتموند، برای خودش قائل نیست.
منچسترسیتی با پیروزی 6-0 مقابل برنلی، به نیمه نهایی رقابت های جام حذفی انگلیس رسید.
یولیان ناگلزمان بایرن مونیخ را آماده رقابت با سیتی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان می داند ولی در عین حال گفت که هیچ تیمی دوست ندارد برابر ارلینگ هالند قرار بگیرد.
سیتی با برتری یک بر صفر مقابل کریستال پالاس رقابت قهرمانی را همچنان داغ نگه داشت.
ارائه پیشنهاد رسمی برای خرید باشگاه منچستریونایتد توسط شیخ جاسم بن حمد، واکنش‌های گسترده‌ای را از سوی هواداران این تیم و همچنین قطری‌ها به دنبال داشت.
در جریان یک رقابت بسکتبال در آمریکا یکی از هواداران تیم اکلاهاما سیتی تادر با پرتاب توپ از نیمه ۲۰۰۰۰ دلار برنده شد.
پاری سن ژرمن قصد دارد پیشنهادی را برای جذب فرلان مندی، مدافع رئال مادرید، ارائه کند.
دو باشگاه یونایتد و سیتی، عملکرد انزو فرناندز هافبک آرژانتینی باشگاه بنفیکا را تحت نظر دارند و در تابستان آینده برای جذب او اقدام خواهند کرد.
قهرمان سابق وزنه برداری جهان ابراز امیدواری کرد بتواند با عضویت در کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی از حقوق ایران دفاع کند.
رئیس باشگاه بارسلونا بار یگر به یوفا حمله کرد و گفت که این نهاد توان مقابله با باشگاه هایی که از حمایت دولت ها برخوردارند(پی اس جی و سیتی) نمی شود و به همین دلیل از سوپرلیگ حمایت می کند.
دو مهاجم پرسپوليس کار سختی از این پس برای رقابت حضور در ترکیب پیش روی خود خواهند داشت.
ارلینگ هالند با 9 گل زده برای سیتی، فعلا شانس اول کسب کفش طلای اروپاست ولی او رقبای سرسختی برای رسیدن به این جایزه ارزشمند پیش رو دارد.
ریو فردیناند، مدافع سابق منچستر یونایتد معتقد است این فصل هم هیچ تیمی در لیگ جزیره توانایی نزدیک شدن به رقابت من‌سیتی و لیورپول برای قهرمانی را ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ