زیدآبادی: سید محمد خاتمی در مورد اصلاح موادی از قانون ‎انتخابات مجلس هشدار داده است. راستش من متوجه انگیزه و دلیل هشدار آقای خاتمی نشدم. اگر قرار باشد نحوه اداره کشور بر مدار فعلی ادامه یابد و نقش مجلس همان باشد که شاهد هستیم و بوده‌ایم، دیگر قانون انتخابات چه اهمیتی دارد که نیاز باشد از تغییر برخی مواد آن دل‌شوره پیدا کنیم؟ مجلسی با این نقش و کیفیت، ارزانی علاقه‌مندانش! هر که را با هر ترتیبی که می‌پسندند راهی آن کنند و حظّش را ببرند! به ما چه مربوط؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدرضا کشوری‌فرد اعلام کرد باشگاه‌هایی که قرارداد بازیکنان خود را برای سال دوم با رقم بالاتری بسته‌اند، به مشکل خواهند رفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رئیس‌جمهور مصوبه هیات وزیران درباره تعیین نرخ خوراک گاز پتروشیمی ها را مغایر با قانون دانست.
رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت گفت: صندوق نفت بر مبانی حقوقی و نظام بیمه‌ای مستقل خود استوار است، از این‌ رو باتکیه‌ بر همین اصول به‌درستی استقلال و پایداری آن حفظ شده است.
دیوان عدالت اداری با استناد به ۴ علت قانونی، حکم انتصاب میثم لطیفی به عنوان رئیس سازمان اداری استخدامی کشور را باطل کرده است.
جنبش حماس اقدام پارلمان رژیم صهیونیستی برای تصویب قانون حبس نوجوانان ۱۲ سال به بالای فلسطینی را محکوم کرد.
نظر رئیس مجلس درخصوص تصویبنامه شورای عالی اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی موضوع تعیین سازوکار نحوه واگذاری سهام عدالت به افراد واجد شرایط اعلام شد.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه ای به ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، مصوبه هیت وزیران مبنی بر تثبیت نرخ ارز و تعیین نرخ تسعیر ارز جهت قیمت گذاری کالاها توسط بانک مرکزی را مغایر قانون دانست.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گف: دریافت حق ویزیت و یا تعرفه خدمات درمانی به صورت نقدی و یا کارت به کارت مغایر با قانون است.
هیئت بین المللی IFAB قوانین بازی را تغییر خواهد داد تا تمام شائبه‌ها در مورد ورود یک بازیکن به زمین را از بین ببرد.
نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ با اشاره به مغایرت‌های قانونی وضع عوارض بر محصولات کشاورزی به منظور جلوگیری از صادرات، گفت: مجلس برای احقاق حقوق کشاورزان و صادرکنندگان به این موضوع ورود خواهد کرد.
دیوان عدالت اداری در حکمی نامه معاون وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر ممنوعیت صادرات برخی محصولات جالیزی را مغایر قانون دانست و ابطال کرد.
رئیس مجلس در نامه‌ای به رئیس‌جمهور ضمن بیان ایراد قانونی به مصوبه دولت درباره «مجوز ورود و ترخیص آمبولانس‌های اهدایی» اعلام کرد که این کار بدون پرداخت سود بازرگانی مغایر قانون است.
رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس جمهور قانون موافقتنامه خدمات هوایی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری صربستان را ابلاغ کرد.
رییس مجلس ‌شورای اسلامی در نامه ای به رییس جمهوری، مصوبه دولت درباره «تعیین ساز و کار واردات خودرو» را مغایر قانون بیان کرد.
رئیس مجلس ‌شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس جمهور مصوبه دولت درباره تعیین سازوکار واردات خودرو را مغایر قانون دانست.
رئیس انجمن صنفی مراکز اسقاط خودرو، در نامه‌ای به رئیس جمهور طرح وزارت صمت را مغایر قانون ساماندهی صنعت خودرو توصیف کرده و تبعات آن را برای جامعه فعالان این صنعت بیکاری و تعطیلی عنوان نمود.
بند ۴ و بند ۵ دستورالعمل اخذ تسهیلات قرض الحسنه وام ازدواج بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در دیوان عدالت اداری بررسی و مغایر قانون شناخته نشد.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: بر اساس اعلام نظر هیئت بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین، معلمان طرح مهرآفرین نیز باید شامل قانون رتبه بندی معلمان شوند.
انسیه خزعلی گفت: وزارت کشور دنبال پشتیبانی از متولیان فرهنگ حجاب و عفاف است ولی در حال حاضر قانونی در زمینه حمایت از متولیان فرهنگ حجاب و عفاف مصوب نشده است.
رئیس جمهور اندونزی اعلام کرد ممنوعیت صادرات روغن پالم را از روز دوشنبه لغو می‌کند.
تمامی بانک‌ها فردا در استان‌ تهران تا ساعت ۱۲ باز بوده و به خدمت‌رسانی مشغول خواهند بود.
با رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری، منوط کردن تغییر پست سازمانی به همراه تغییر رشته شغلی به پایان دوره آزمایشی کارمندان رسمی – آزمایشی مغایر قانون تشخیص داده شد و ابطال گردید.
رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رئیس جمهور دو مصوبه دولت درباره تعیین حداقل مستمری بازنشستگی، از کارافتادگی و بازماندگان و کمک هزینه مسکن کارگران را مغایر قانون دانست.
با رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری الزام شهرداری به انجام معاملات از طریق سامانه جامع معاملات شهرداری تهران مغایر قانون است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ