میزبانی از دهمین اجلاس شورای روسای کل گمرکات کشورهای عضو اکو (CHCA) و نهمین نشست کمیته ترانزیت گمرکی به جمهوری اسلامی ایران محول شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گمرک ایران اعلام کرد که همه اظهارنامه های مشمول عوارض صادراتی با توجه به ابلاغ میزان قطعی عوارض صادراتی باید بازبینی شود.
گمرک ایران اعلام کرد که همه اظهارنامه های مشمول عوارض صادراتی با توجه به ابلاغ میزان قطعی عوارض صادراتی باید بازبینی شود.
گمرک ایران در بخشنامه‌ای میزان قطعی عوارض صادراتی فهرست مواد خام و نیمه خام را ابلاغ کرد.
گمرک ایران در خصوص معطلی حدودا ۱۷ ماهه یک محموله ۱۱۵ تنی گوشت منجمد وارداتی در بندرعباس شفاف سازی کرد.
گمرک ایران در بخشنامه‌ مهمی تسهیلات جدید گمرک برای ورود موقت خودروهای سواری به کشور را اعلام کرد که این اقدام موجب شفافیت و انحصارزدایی می شود.
گمرک ایران در بخشنامه‌ مهمی تسهیلات جدید گمرک برای ورود موقت خودروهای سواری به کشور را اعلام کرد که این اقدام موجب شفافیت و انحصارزدایی می شود.
گمرک ایران در بخشنامهای تسهیلات جدید گمرک برای ورود موقت خودروهای سواری به کشور را اعلام کرد.
گمرک ایران در فراخوانی ضوابط و شرایط جدید را برای شرکت های متقاضی تسهیلات فعالان اقتصادی برگزیده گمرکی (AEO) اعلام کرد.
معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران گفت: وصولی های گمرک در سه ماهه اول سال ۱۴۰۲ به میزان ۲۶۱ درصد افزایش یافت و در مجموع ۳۶۷ هزار میلیارد ریال درآمد از سوی گمرک به خزانه واریز شد.
حسین ایمانی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان بروجرد در این رابطه، اظهار کرد: خوشبختانه وضعیت جسمی رئیس‌کل گمرک و همراهان مساعد بود و به مسیر خود ادامه دادند.
هیئت گمرکی ایران و روسیه در نشستی مشترک در تهران در خصوص راه‌های توسعه همکاری‌های آموزشی بین گمرکات دو کشور تبادل نظر کردند.
گمرک ایران با هوشمندسازی و اعمال کنترل های هوشمندانه به سمت تسهیل و تسریع در تشریفات گمرکی و افزایس سرعت در ارائه خدمات گمرکی گام بر می دارد.
تمدید عوارض صادراتی گوجه فرنگی زراعی به میزان ۷۰ درصد ارزش پایه صادراتی تا پایان سال جاری پس از تایید سیستمی نماینده وزارت جهادکشاورزی، از سوی گمرک ایران ابلاغ شد.
رئیس کل گمرک ایران گفت: برای شرکت‌های بورسی و فرابورسی، بسته حمایتی در نظر گرفته‌ایم که طی هفته آینده ارائه می‌شود.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس از موافقت گمرک ایران با راه‌اندازی خط آبی آبادان- بندر واصلیه سیبه عراق خبر داد.
وزیر اقتصاد رئیس کل جدید گمرک را منصوب کرد. پیش از این مقدسی رئیس کل گمرک بود و در جلسه امروزشورای معاونین گمرک از این سازمان خداحافظی کرد.
وزیر ارتباطات و فناوری گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته و تلاش متخصصان امر، گمرک جمهوری اسلامی ایران به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شد.
سخنگوی گمرک ایران از افزایش تجارت میان ایران و قاره آفریقا خبر داد.
معاون برنامه ریزی و امور بین الملل گمرک ایران اعلام کرد: گمرک ایران با اتصال به پنجره واحد خدمات دولت هوشمند نسبت به ارائه خدمات الکترونیکی اقدام می‌کند.
سخنگوی گمرک گفت: صادرات غیر نفتی کشور در پنج ماه نخست امسال به ۹ عضو سازمان همکاری اقتصادی اکو به ۴ میلیارد و ۱۱۸ میلیون دلار رسید که رشد ۴۰ درصدی داشته است.
سخنگوی گمرک از رشد ۳۱ درصدی تجارت غیر نفتی کشورمان با ۱۱ کشور عضو سازمان همکاری شانگهای در ۵ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه خبر داد.
سخنگوی گمرک گفت: از ساعت ۸ صبح امروز همه مرزهای ایران با عراق برای ورود زائران به سمت عراق باز شد.
گمرکات جمهوری اسلامی ایران، فدراسیون روسیه و جمهوری آذربایجان یادداشت تفاهم سه جانبه در زمینه تسهیل ترانزیت در تهران امضا کردند.
سخنگوی گمرک از تجارت غیرنفتی ۲۷ میلیون تنی ایران با ۱۵ کشور همسایه به ارزش ۱۶.۹ میلیارد دلار، در چهار ماهه نخست امسال خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ