قرار بود وزارت اقتصاد لیست کسب و کارهای ثبت محور که اصلاً نیازی به مجوز ندارند را مشخص کند که هنوز این کار را انجام نداده است. این وزارتخانه به عنوان متولی اقتصاد کشور، باید بستری را فراهم کند که صدور مجوزها به راحتی انجام شود، نه اینکه متقاضیان در استفاده از این درگاه با معضلات بزرگ‌تری روبه رو شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از معضلات کشور در حوزه محصولات راهبردی این بود که اطلاعات دقیقی نسبت به سطح زیرکشت محصولاتی مثل گندم، جو، برنج و… وجود نداشت که قراراست ماهواره خیام در این باره یاری گر بخش کشاورزی باشد.
صادق آملی‌ لاریجانی گفت: مکرر به مسئولان عرض کرده‌ایم که تحمل وضعیت معیشتی برای بسیاری از مردم و بویژه دهک‌های پایین جامعه، بسیار مشکل شده است، باید فکر عاجلی کرد تا ان شاءالله از این مسایل عبور کنیم و کشور در مسیر صحیحی در امور اقتصادی پیش برود.
وزیر میراث فرهنگی گفت: معضلات بنای تاریخی تئاتر شهر را فردا در هیات دولت پیگیری می‌کنم.
توکلی با تأکید بر حجم بالای ماموریت‌ها در اورژانس استان تهران تصریح کرد: کاستی‌های موجود و کمبودها موجب بروز چالش‌های جدی برای ما شده است.
معاون اول رئیس جمهور گفت: شهرداری‌ها با شناسایی و رفع مهمترین دغدغه‌های مردم و حل معضلات شهری، موجبات رضایت جامعه فراهم کنند.
ری-قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور بوی نامطبوع زباله های تهران را از مهمترین معضلات بخش کهریزک دانست.
اهواز - دومین سفر استانی رئیس‌جمهور به خوزستان در حالی قرار است فردا آغاز شود که این استان با مشکلات بی شماری که در رأس آنها ضعف زیرساختها است، دست و پنجه نرم می‌کند.
اهواز - دومین سفر استانی رئیس‌جمهور به خوزستان در حالی قرار است فردا آغاز شود که این استان با مشکلات بی شماری که در رأس آنها ضعیف زیرساختها است، دست و پنجه نرم می‌کند.
اهواز - دومین سفر استانی رییس‌جمهور به خوزستان در حالی قرار است فردا آغاز شود که این استان با مشکلات بی شماری که در رأس آنها ضعیف زیرساختها است، دست و پنجه نرم می‌کند.
دبیر شورای نگهبان گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری نسخه‌ شفابخش معضلات کشور است.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: به دنبال حل مشکلات منطقه کن هستیم و تلاش می کنیم تمام دستگاه‌های مربوطه را در راستای خدمت رسانی بهتر به اهالی کن و روستاهای سولقان درگیر کنیم.
یک اقتصاددان گفت: بسیاری از معضلات ریشه در تصمیمات مدیریتی دارد. عدم ثبات سیاست ها، قوانین و مقررات مزاحم سرراه تولیدات صنعتی، کشاورزی و دامی کشور و... سبب شده تا سرمایه زیادی از بین برود.
کمبود یا اختلال خواب یکی از معضلات جدی جوامع امروز است. اگر به اندازه کافی نمی‌توانید خواب را مدیریت کنید و در حال جدال با مغز هستید، باید بدانید در معرض خطر جدی سلامت قرار گرفته‌اید. این معضل عوارض مخرب زیادی برای افراد دارد که در این اینفوگرافیک به برخی از مهمترین آن‌ها اشاره شده است.
از جمله معضلات کهنه‌ای که کشورمان با آن دست به گریبان است، تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی در مناطق وسیعی از کشور است. پدیده‌ای که آن چنان با سرعت پیش رفته و می‌رود که گاه اگر بعد از تنها چند سال گذرمان به دیاری بیفتد، ممکن است با چنان وضعیت دیگرگون شده‌ای مواجه شویم که توان پیدا کردن آدرس را هم نداشته باشیم.
قرار بود وزارت اقتصاد لیست کسب و کارهای ثبت محور که اصلاً نیازی به مجوز ندارند را مشخص کند که هنوز این کار را انجام نداده است. این وزارتخانه به عنوان متولی اقتصاد کشور باید بستری را فراهم کند که صدور مجوزها به راحتی انجام شود نه اینکه متقاضیان در استفاده از این درگاه با معضلات بزرگتری مواجه شوند.
شوک درمانی علاج معضلات سلامت نیست، حداقل در این مسیر باید گام به گام حرکت کرد، با طمانینه، با رصد نتایج، از پله اول ناگهان به پله آخر پریدن قربانی می‌گیرد. سر و دست و پای شکسته عاید می‌کند، شعری نگوییم که در قافیه آن بمانیم، حداقل تکرار نکنیم. کمیسیون قیمت‌گذاری جای قافیه بندی این‌سروده‌ها و بداهه‌ها نیست، ابرکمیسیون‌ها هم نمی‌توانند به این شتاب منطقی سازی قیمت‌ها را سامان دهند.
نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم که مجلس در خصوص معضلات اجتماعی و چالش‌های اخیر با تکیه بر حکمت، معرفت و شناخت از وضعیت جامعه، تدابیر مناسب اتخاذ کند.
گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، با معضلاتی جدی در ترکیب تیمش برای بازی با ایران روبرو است.
اهواز- مشکلات و معضلات وزنه برداری خوزستان با حضور سرپرست فدراسیون وزنه برداری کشور بررسی شد.
کلید اصلی بسیاری از معضلات حادث شده در این صنعت و سایر صنایع نظیر پتروشیمی، نفت، گاز، ... و حتی بانک ها، ابر مسأله خصوصی سازی است، که شاید سرنخ آن را بتوان در اجرای غلط و یا ناقص ابلاغیه سیاست های کلی اصل ۴۴ جستجو کرد.
قطعی یک هفته‌ای آب در شهرکرد معضلات جدی ایجاد کرده است، مردم آب شرب مورد نیاز خود را از خانه‌های فامیل خود که آب خانه‌شان وصل است یا تانکرهای آبرسانی سیار تهیه می‌کنند.
عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه شورای شهر برنامه مدونی برای رفع معضلات فرهنگی و اجتماعی شهر تهران دارد، گفت: به دنبال بهبود شاخص‌های کلان اجتماعی فرهنگی تهران هستیم.
باشگاه بارسلونا ممکن است به زودی بخشی دیگر از دارایی‌های خود را به فروش برساند.
پاول دورف، موسس تلگرام اعلام کرد این سرویس پیام رسان طرح اشتراک پولی برای کاربرانش را ماه میلادی جاری راه اندازی خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ