آلودگی صوتی یکی از مصادیق مجرمانه است به همین دلیل سر و صدا در هر صورتی که باشد مجازات به همراه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیاست گفتاری و رفتاری ترکیه متفاوت از هم است و رویکرد ترکیه همانند موضوع سوئد به سرعت می تواند تغییر کند.
اعلام حمایت حزب الله لبنان از سلیمان فرنجیه، راه را برای پایان دادن به یک بحران سیاسی هموار کرده است.
قرار است ادارات از ساعت ۶ صبح فعالیت خود را آغاز کنند اما فعالیت بازار سرمایه از این قانون مستثنی خواهد بود.
قرار است ادارات از ساعت ۶ صبح فعالیت خود را آغاز کنند اما فعالیت بازار سرمایه از این قانون مستثنی خواهد بود.
آیا مغز انسان می تواند خود را بازسازی کند؟ و آیا می توان از این ظرفیت بازسازی در طول پیری یا در شرایط تخریب عصبی استفاده کرد؟ این پرسش ‌ها مدت‌های مدیدی موضوع بحثی شدید در جامعه علوم اعصاب بوده اند.
با کاهش پنج درصدی شاخص کل بورس، سازمان بورس مجاز است معاملات امروز را ابطال کند.
علاوه بر ویروس‌های مختلف، امکان واردشدن مخمرها، کپک‌ها و باکتری‌ها نیز در حین بسته‌بندی به داخل بطری‌ها وجود دارد. اگر محصول خریداری‌شده را فورا بنوشید، احتمالا میکروب‌ها زمان زیادی برای تولیدمثل نخواهند داشت؛ اما اگر بطری را برای مدتی طولانی درمعرض تابش نور خورشید قرار دهید، محیطی گرم و پایدار برای تکثیر میکروب‌ها ایجاد خواهید کرد.
همه ما می‌دانیم که برای سلامت جسمانی مطلوب باید دست کم پنج نوع میوه و سبزیجات مختلف در روز بخوریم (در واقع تازه‌ترین تحقیقات مصرف ۳۰ نوع مختلف در هفته را توصیه می‌کند). با این وجود، آیا می‌دانستید که صرفا با هنر می‌توانید عمر خود را ده سال افزاش دهید؟
بسیاری از افراد می‌دانند که سالمونلا می‌تواند در مرغ نهفته باشد، اما آیا می‌دانستید که این باکتری در پیاز و هلو نیز وجود دارد؟ این موارد تنها برخی از نکات یادآوری شده غافلگیر کنده در فهرست غذا‌های مرتبط با جدی‌ترین شیوع بیماری‌ها در ایالات متحده هستند.
قوی‌ترین دلیل علیه ترامپ، زمان پرداخت حق السکوت است. این پول در ۲۷ اکتبر ۲۰۱۶، درست چند روز قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶، به وکیل بازیگر فیلم های مستهجن منتقل شده بود.
عضو کانون انبوه سازان گفت: مسکن یک کالای سرمایه ای و عمری است با توجه به افزایش قیمت ها این کالا نیز افزایش قیمت خواهد داشت.
افت ارزش معاملات خرد به زیر ۵ هزار میلیارد تومان در هر روز، یکی از نشانه‌های بازگشت رکود به بورس است، اما در این میان دو دلیل وجود دارد که رشد بازار سرمایه را باید ببینیم.
بازار سرمایه روز سه شنبه همانطور که در حالت خوش بینانه انتظار می‌رفت در نیمه دوم با تقاضای بهتری مواجه شد و یک کندل مثبت را ثبت کرده و در صورت ادامه تقاضا می توان انتظار یک روند صعودی داشت.
کاهش عمر باتری، عمدتا به دلیل برنامه‌هایی است که روی گوشی نصب کرده و از آن‌ها استفاده می‌کنیم. اما آیا می‌دانستید که برنامه‌ای که تقریبا همه افراد از آن استفاده می‌کنند، می‌تواند به سرعت باتری شما را بدون اینکه متوجه شوید خالی کند.
مالیات بر سکه بورسی می‌تواند آمار خریداران سکه از بورس را کاهش دهد؟
آیا می‌دانستید که طول انگشت کوچک شما می‌تواند چیز‌های زیادی در مورد شخصیت و سبک رفتارتان بگوید.
برآیند اقدامات بایدن در دوران دو ساله ریاست‌جمهوری باعث شده تا نزدیک به دو سوم دموکرات‌ها برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ به شخص دیگری به غیر از او فکر کنند.
رقابت برای رسیدن به دفتر بیضی کاخ سفید در سال ۲۰۲۴، شاید برای جوان‌ها قلمرویی ناشناخته باشد اما برخی پیرمردها باوجود گاف، لکنت و سوتی همچنان سودای قدرت دارند!
بیش از ۱۵۰ سال پس از غیر قانونی شدن رسمی برده‌داری ایالات متحده هم چنان در تلاش است تا بردگی را از طریق صندوق‌های رای به طور کامل حذف کند و قوانین اساسی ایالتی را اصلاح کند قوانینی که این عمل را به عنوان نوعی مجازات برای ارتکاب جرم مجاز قلمداد می‌کنند.
بانک مرکزی انگلیس اعلام کرد که این کشور وارد طولانی ترین رکود در تاریخ خود می شود که ممکن است تا اواسط سال ۲۰۲۴ ادامه یابد.
ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم استقلال با توجه به کارت قرمزی که در بازی با گل گهر از امیر عرب براقی دریافت کرد بازی با فولاد در هفته هشتم را از دست داد.
مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در مورد آخرین وضعیت دریافت سود عملکرد سال 99 شرکت‌های سرمایه‌پذیر سهام عدالت ‌گفته‌ همچنان در حال پیگیری وصول سود سهام هستیم.
در طی ۱۱ ماه گذشته تعداد کل ثبت نام ها به یک میلیون و ۲۹۵ هزار و ۴۵۶ نفر و تعداد کل احراز هویت ها در سامانه سجام به یک میلیون و ۵۵۵ هزار و ۵۶۰ رسیده است.
«کارزارِ جایگزین‌سازیِ روتیوب با یوتیوب، از سوی دولت روسیه نیز حمایت های مستقیمی را به خود جلب کرده است. بر اساس تحقیقات انجام شده توسط نهاد موسوم به روزنامه نگاران تحقیقی مستقل روسیه iStories ، کرملین منابع مالی قابل توجهی را به شبکه اجتماعی روتیوب از طریق طرف های ثالث تزریق کرده است(به طور خاص در سال 2021 این روند افزایشی بوده است). در آپریل سال جاری میلادی نیز سخنگوی مطبوعاتی کاخ کرملین دیمیتری پسکوف قول داد که روسیه به احتمال فراوان سرمایه‌گذاری‌های گسترده تری را نیز در شبکه اجتماعی روتیوب انجام خواهد داد.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ