عضو کانون انبوه سازان گفت: مسکن یک کالای سرمایه ای و عمری است با توجه به افزایش قیمت ها این کالا نیز افزایش قیمت خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دکتر آمنه لاهوتی ،متخصص و جراح زنان و فلوشیپ نازایی با تاکید بر اینکه با تکنیک های جدید آی وی بسیاری از زوج های نابارور که سالهاست که دچار ناباروری هستند با استفاده از آی وی اف می توانند صاحب فرزند شوند ، می گوید: اگر این زوج ها به مراکز خوب ناباروری مراجعه کنند می توانند در بسیاری موارد ، صاحب فرزند شوند . حتی زوج هایی که قبلا آی وی ناموفق داشته اند با روش ها و تکنیک جدید و داروهای موثر جدید می توانند از شانس باروری بهره مند شوند. منبع:خبرآنلاین
بررسی ها نشان می دهد که این روزها قیمت مسکن متغیر است و این باعث شده تا نمایندگان طرح شکایت مستاجر از مالک را تصویب کنند حال باید دید آیا مالکان زیر بار این طرح می روند یا خیر.
«قیمت منصفانه چه مفهومی دارد؟ به وجدان و اخلاق بستگی دارد یا قرار است بر اساس افزایش قیمت دیگر کالا‌ها در بازار تعیین شود؟ اگر قرار باشد قیمت خرید رهن، یا اجاره بهای مسکن بر اساس افزایش قیمت سایر کالا‌ها و خدمات منصفانه شود، اتفاقا تورم مسکن از همین حدی که هست بالاتر می‌رود. قیمت مسکن را با شیر و تخم مرغ هم اگر مقایسه کنیم، روند قیمت‌ها بسیار منصفانه است.»
کار توبیاس، استاد حقوق دانشگاه ویرجینیا گفته که این اتهامات به لحاظ حقوقی « بسیار جدی» است. «میزان جزییات دقیق در باره این اتهامات به طرز غیرقابل باوری زیاد است و بسیاری از آنها بسیار جدی است. هر چند باید اول منتظر اعلام مجرمیت ماند».
یکی از مهم‌ترین اقدامات، کاهش سهم کالا‌های مهم و تأثیرگذار در سبد هزینه خانوار از جمله مسکن برای افزایش آستانه تحمل آنان است تا نظام حکمرانی مجال یابد بی‌آنکه این آستانه بشکند، دست به تصمیمات اساسی و از جمله اصلاح روند رشد بی‌رویه شتاب مصرف انرژی در کشور بزند. راستی چرا دولت و مجلس و اصولاً حاکمیت برای ساماندهی به وضعیت آشفته وکمرشکن تحت سیطره مافیای زمین و مسکن و مقابله با فعالیت‌های سفته بازانه و سوداگرانه در این بخش که بیشترین نقش را در افزایش هزینه‌های خانوار دارد، اقدام شایانی صورت نمی‌دهند؟!
حذف بنگاه های معاملات املاک با حذف قیمت کد رهگیری برای موجر و مستاجر در سامانه معاملات املاک می تواند واسطه گران جدید را وارد بازار مسکن کند.
پس‌لرزه‌ها بخشی از ته‌نشین شدن تدریجی پس از تغییرات بزرگ ناشی از بزرگ‌ترین زلزله است. بخشی از گسیختگی و افت تنش ممکن است این باشد که گسل دیگری که حدود ۵۰۰ سال استرس روی آن جمع شده بود نیز شکسته شود، این احتمالا همان چیزی است که باعث زلزله دوم، در ۶ فوریه ۲۰۲۳ در راستای گسل چارداک در جنوب البیستان شد و زمین‌لرزه‌ای با بزرگای ۷.۵ رخ داد.
آزمایش‌های بالینی کوتاه‌مدت مزایای سلامتی رژیم‌های کم کربوهیدرات و رژیم‌های کم‌چرب را برای کاهش وزن و سلامت قلب نشان داده‌اند.
مطابق آمار عملکرد بانک‌ها در اعطای تسهیلات به طرح نهضت ملی مسکن مناسب نیست. از این‌رو باید دید آیا مسئولین می‌توانند بانک‌ها را به ریل تسهیلات‌دهی به پیشران‌های رشد اقتصادی و... برگردانند؟
هادیانفر گفت: ممکن است انسان خطا کند، اما وسیله نقلیه باید از جان انسان دفاع کند. خودرو‌هایی که تولید می‌شود و ما به آن افتخار می‌کنیم و می‌گوییم ۳۹ درصد هم افزایش تولید دادیم، آیا پیچ ایمنی به آن‌ها اضافه کرده‌ایم. اگر امروز مردم اشتیاق خرید خودرو را دارند به دلیل حفظ ریال و سرمایه‌شان است نه به دلیل ایمنی و کیفیت خودرو. در نوروز تصادفی رخ داد که ۱۲ نفر فوتی داشت که خودروی حامل دو خانواده در محور سیستان رخ به رخ باهم تصادف کردند. اگر عکس دو خودرو را ببینید، تشخیص نمی‌دهید که چه نوع ماشینی است. خودرو باید از جان سرنشین دفاع کند.
ممکن است به نظر برسد که بینی کودک نوپا یا پیش دبستانی شما همیشه آبریزش دارد، آلرژی دلیل آن است یا سرماخوردگی؟ این طبیعی است.
برای کسانی که مستعد مشکلات خواب و یا اضطراب هستند نوشیدن قهوه در شب می‌تواند مشکلاتی ایجاد کند. قهوه می‌تواند بیداری و اضطراب را افزایش دهد. واکنش‌هایی که احتمالا با افزایش سطح کورتیزول (هورمون استرس) با نوشیدن قهوه مرتبط هستند.
در هفته ای که گذشت پیش فروش بلیت های نوروزی آغاز شد، اما مردم از نحوه عرضه بلیت های نوروزی ناراضی هستند از سوی دیگر برخی کارشناسان معتقد هستند که بازار مسکن دچار گرانی خواهد شد.
ده‌ها هزار نفر حساب‌های مربوط به زمین تخت‌گرایی را در شبکه‌های اجتماعی دنبال می‌کنند و در سال‌های اخیر، ظاهرا اقبال به این ایده زیاد شده است. اما اگر تعصبات را کنار بگذاریم و بخواهیم از چشم کسانی که مایل به این باورند، به جهان نگاه کنیم، اصلا چنین چیزی می‌تواند واقعیت داشته باشد؟
بودجه سال آینده تهران براساس آنچه شهرداری طراحی کرده، به شکلی خیره‌کننده بر مدار «تغییر کاربری» تنظیم شده است. جزئیات لایحه بودجه۱۴۰۲ تهران نشان می‌دهد، کل دخل و خرج شهرداری نزدیک به ۵۶درصد افزایش یافته اما «درآمد پیش‌بینی‌شده از محل تغییرکاربری» ۱۲۷درصد نسبت به امسال رشد کرده است. همچنین درآمد حاصل از انواع عوارض ساختمانی نیز رشد ۸۵درصدی از خود نشان می‌دهد. سال آینده قرار است بیش از یک‌پنجم منابع مالی شهرداری از محل «مجوز تغییرکاربری» تامین شود. آیا مدیریت شهری، روی رونق مسکن حساب باز کرده است؟
آلرژی غذایی می‌تواند در حد یک کهیر کوچک بعد از خوردن شیر باشد و یا شوک شدید آلرژی (حمله آنافلاکسی). داشتن آلرژی به مواد خوراکی در بهترین حالت، اگر از نوع خفیف باشد دست و پاگیر است و اگر از نوع حاد باشد می‌تواند با خطر مرگ همراه باشد. ما از متخصصان پرسیدیم آیا آلرژی‌هایی وجود دارند که در طول زمان از شدتشان کم شود؟
حسین عبده تبریزی اقتصاددان، بازار سرمایه را برای رشد، «بی‌رقیب» ارزیابی کرده و از رکورد در بازار مسکن خبر داد و تاکید کرد با توجه به شرایط موجود، بازار سرمایه از هر زمان دیگری رقیب کمتری برای رشد دارد.
بیش از ۳۳میلیون ورقه گواهی تسهیلات مسکن(تسه) به ارزش ۳۷هزار و ۸۲۱میلیارد ریال در ۹ماه گذشته در فرابورس دادو ستد شد که نشان از افزایش ۵درصدی حجم و رشد ۷۹درصدی ارزش معاملات این اوراق در مقایسه با مدت مشابه پارسال دارد.
آیا وجود معلولیت به معنای محروم شدن جامعه از استعداد‌ها و توانمندی‌های این افراد است؟ همه بخش‌های مرتبط با توانبخشی به افراد دارای معلولیت باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا هم این افراد فرصت شکوفا کردن استعدادهایشان را داشته باشند و هم جامعه از توانمند‌های خدادادی این افراد محروم نشود.
حنیف طاهری: وضعیت ساخت ۴ میلیون مسکن را مشخص کنید؟ والله وضعیت اجاره سر به فلک کشیده. آیا حقوق بازنشستگی ۶ میلیونی کفاف گذران زندگی پدری با عروس و داماد را می دهد؟
ممکن است شنیده باشید که از «به» به عنوان «میوه زیبایی» یاد می‌شود. شاید خواص فوق العاده به در درمان لک‌های پوستی و آکنه علت اصلی این نامگذاری باشد. مواد موجود در به همچنین می‌تواند موجب روشنی و درخشندگی پوست شود. به همین علت امروزه انواع مختلفی از ماسک‌ها و کرم‌ها با استفاده از این میوه تهیه می‌شوند.
اگرچه واشنگتن اصرار دارد که علاقه‌ای به درگیری نظامی مستقیم با مسکو ندارد روسیه مدعی است که ایالات متحده در واقع به طور مستقیم درگیر است. کدام طرف حقیقت را می‌گوید؟
امروز مطالبی همچون پیش بینی قیمت دلار در روز‌های آینده، خودداری دو شرکت از پذیرش نمایندگان سهام عدالت، هزینه وام مسکن باز هم کاهش یافت، پرواز تهران – چین: ۱۷۵ میلیون تومان؛ چرا؟، فروش سهام عدالت چه شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش درباره به مهارت‌های توله یوز سوم گفت: مهارت‌های ساده و ابتدایی مانند غذا خوردن و آب خوردن را آموزش دیده و یاد گرفته است. در حال حاضر با استفاده از عروسک‌ها به او آموزش‌های دیگری را می‌دهند و کمی بازیگوش نیز شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ