یک BTM-۳ می‌تواند یک خندق در عمق یک و نیم متر و عرض تقریبا یک متر با سرعت ۷۳۱متر در ساعت حفر کند، این سرعت برای حفاری بسیار سریع است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه تراکتور در آستانه بازی با پرسپولیس دست به اقدام عجیبی زد.
اخیرا عکس عجیب و غریبی از حسین فریدون برادر حسن روحانی منتشر شده است.
جواد کاظمیان پیشکسوت تیم پرسپولیس، مطالبی عجیب و بحث برانگیز را در صفحه شخصی خود منتشر کرد.
بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران یک استوری ابهام برانگیز دیگر را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.
تصویری از سنگ قبر یک خانم منتشر شده که روی آن مدرک تحصیلی مرحومه قید شده است!
گیاه بومی جزیره گرمسیری بورنئو در جنوب شرقی آسیا، دارای میوه قرمز شیرین و آبداری است که در زیر زمین گل می‌دهد.
قاب Zenfone ۱۰ دارای خطوطی است، به این معنی که آن‌ها از فلز ساخته شده اند. این گوشی هوشمند دارای یک دکمه تنظیم صدا در سمت راست است که توسط دکمه پاور به آن متصل شده است که احتمالاً به عنوان حسگر اثرانگشت نیز عمل خواهد کرد. در پایین پورت USB-C قرار دارد که در کنار آن میکروفون و بلندگو قرار دارد.
تعدادی افراد با حضور در مقابل فدراسیون جودو و دادن شعار خواستار استعفای آرش میراسماعیلی شدند.
این ژست ترودو به مذاق مردم کانادا خوش نیامد و طرز ایستادن او موج انتقادات را به دنبال داشت.
کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی النصر عربستان در عربستان ساعتی ۲۰ میلیون دلاری خرید.
تصویری قابل تامل از بنر هشدار درباره بستن کمربند ایمنی در خودرو در فضای مجازی دست به دست می‌شود که در آن از عکس امیر تتلو، خواننده پرحاشیه به عنوان قربانی عدم بستن کمربند ایمنی استفاده شده است!
در طول خورشید گرفتگی کامل سال۱۸۶۹ (هم ترازی خورشید و ماه و زمین، که جلوی نور خورشید بطور کامل گرفته شد)، دانشمندان توانستند تاج کم نور خورشید را مشاهده کنند. این مشاهدات یک ویژگی را در تاج نشان داد و آن‌ها این پدیده را به عنوان شاهدی از حضور یک عنصر جدید در نظر گرفتند: کرونیوم یا تاج (coronium). تئوری‌های پیشرفته مکانیک کوانتومی بیش از ۶۰ سال بعد نشان داد که این "عنصر جدید"، همان آهن ساده قدیمی است، که تا دمایی بالاتر از دمای سطح خورشید گرم شده است.
ماتیاس دلیخت با یک تکل به موقع دروازه تیمش را روی اشتباه مرگبار یان زومر نجات داد.
فرآیند بستن پا بسیار دردناک بود و اغلب منجر به مشکلات جدی سلامتی می‌شد. پا‌های دختران جوان با بانداژ محکم بسته شده بود، انگشتان پا خم شده بودند و پاشنه پا به زور به سمت کف پا کشیده شده بود. با بزرگ شدن دختر، پابند‌ها سفت شدند و باعث شکستن استخوان‌های پا و قوس آن شدند. این شکستگی منجر به تغییر شکل پا‌ها و به طور قابل توجهی کوچکتر شدن آن‌ها می‌شد، به طوری که کف پا اغلب فقط ۷ تا ۸ سانتی‌متر طول دارد.
کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، به تازگی یک فراری را به ماشین‌های لوکسی که دارد اضافه کرده، اما نمی‌تواند از آن استفاده کند.
محققان خطوط ناخوانا و طراحی‌های جالبی را کشف کرده‌اند که ۱۲۰۰ سال پیش احتمالاً توسط زنی از طبقه‌ی اشراف روی یک نسخه‌ی خطیِ قرون‌وسطایی ثبت شده است.
هادی چوپان چند روز بعد از کسب ساندو در لاس وگاس از سوی یکی از قهرمانان قدیمی مسترالمپیا به چالش کشیده شد.
شاید شکل‌های متمایزی که در این دهانه‌ها دیده می‌شود کمی گیج‌کننده باشد، اما گیسلر می‌گوید یک توضیح احتمالی در ارتباط با تصعید مواد یخی در مریخ وجود دارد که این شکل‌ها را توجیه می‌کند.
بازیکن پیشین استقلال در خصوص پادوانی و اعلام رای او واکنش نشان داد.
درگیری رافائل واران، مدافع فرانسوی منچستریونایتد، با لوئیز دیاز در زمین توجه بسیاری را به خود جلب کرد.
سرمربیان مطرح دو تیم چلسی و تاتنهام در دربی امروز لندن که دو بر دو مساوی تمام شد، بارها با هم درگیر شدند اما اوج کار توخل و کونته شادی گل مربی آلمانی چلسی و واکنش سرمربی ایتالیایی تاتنهام بود
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و نهمین روز خرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور امور خارجه در دیدار با وزیر حمل و نقل ونزوئلا بر عدم وجود محدودیت در توسعه مناسبات با کشور ونزوئلا، بر لزوم افزایش مناسبات تاکید کرد.
استایل ایستادن دو فوق ستاره برزیلی و آرژانتینی تیم پاری‌سن‌ژرمن، سوژه رسانه‌ها شده است. این زوج در بارسلونا و پاریس هم‌تیمی شدند و بارها پشت ضربات ایستگاهی ایستادند اما عادت شان این سه تصویر مشابه را ثبت کرده

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ