سخنگوی حماس اعلام کرد که افزایش عملیات‌های مقاومتی در کرانه باختری باعث شده که رژیم صهیونیستی توانایی مقابله با مقاومت را از دست بدهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی حماس به یورش بامداد امروز نظامیان صهیونیست به نابلس و شهید و زخمی کردن شماری از فلسطینیان واکنش نشان داد.
سخنگوی حماس اعلام کرد: اشغالگران هرگز موفق به شکست اراده مقاومت ما یا پایداری مردم ما با تشدید حملات تروریستی‌شان نخواهد شد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین گفت که سکوت جامعه بین‌الملل درباره جنایت رژیم صهیونیستی در غزه باعث تشویق اشغالگران برای تشدید حملات می‌شود.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به عملیات ضدصهیونیستی امروز در قدس‌اشغالی که به زخمی شدن دو نظامی صهیونیست منجر شد، واکنش نشان داد.
سخنگوی حماس در پی شهادت جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر قدس با محکوم کردن این جنایت اعلام کرد صهیونیست‌ها به دنبال راه انداختن جنگ دینی ضد ملت و مقدسات فلسطین هستند.
سخنگوی جنبش مقاومت فلسطین حماس با محکوم کردن یورش شهرک نشینان به مسجد الاقصی، خواستار حضور گسترده معتکفین فلسطینی در مسجد الاقصی شد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد وقوع سه حمله به نیروهای اشغال‌گر در یک نقطه مشخص نشان‌دهنده ناتوانی سیستم نظامی و امنیتی صهیونیست‌ها در برابر جوانان مقاومت است
سخنگوی حماس به عملیات جدید ضد صهیونیستی واکنش نشان داد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» با بیان اینکه رژیم صهیونیستی مسئول جان اسرای فلسطینی است، تاکید کرد که جنایت های صهیونیست ها هرگز نمی تواند منجر به تضعیف اراده آنها شود.
سخنگوی جنبش حماس هدف از سفر وزیر امور خارجه آمریکا به سرزمین های اشغالی را سرپوش گذاشتن بر جنایات و تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین برشمرد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به شهادت سه جوان فلسطینی در شهر جنین (شمال کرانه باختری) واکنش نشان داد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، درج مبحث هولوکاست در سرفصل آموزشی مدارس امارات متحده عربی را محکوم کرد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به شهادت سه جوان فلسطینی از سوی نظامیان صهیونیست در کرانه باختری واکنش نشان داد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین هدف از توسعه شهرک سازی در قدس اشغالی از سوی صهیونیست ها را یهودی سازی آن برشمرد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای تجاوز هوایی صبح امروز (شنبه) رژیم صهیونیستی علیه سوریه را محکوم کرد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» تاکید کرد که مقاومت حق مشروع ملت فلسطین و هر ملت تحت اشغال است.
سخنگوی جنبش حماس به عملیات قهرمانانه مبارزان فلسطینی در کریات اربع واکنش نشان داد.
سخنگوی جنبش حماس تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به خاک سوریه را محکوم و بر تقویت روابط با دمشق علیه این تجاوزات تأکید کرد.
از دوازدهم اکتبر و در پی عملیات مقاومتی گروه عرین الاسود در شمال نابلس که به کشته شدن یک نظامی صهیونیست منجر شد، اسرائیل شهر نابلس را تحت محاصره قرار داده است. حازم قاسم، سخنگوی حماس گفته که ادامه محاصره و سیاست مجازات جمعی که اشغالگر برای هفتمین روز متوالی بر شهر نابلس تحمیل کرده تنها بیانگر ناتوانی و شکست سیستم امنیتی رژیم صهیونیستی در مقابله با مقاومت و انتفاضه ملت فلسطین در کرانه باختری است.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین گسترش حمایت از مبارزان فلسطینی در کرانه باختری را خواستار شد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین از فلسطینی ها خواست از مسجدالاقصی در مقابل تعرض شهرک نشینان صهیونیست دفاع کنند.
«عبداللطیف القانوع» با بیان اینکه کرانه باختری ذخیره همیشگی انقلاب ملت فلسطین است، تأکید کرد مقاومت در کرانه باختری شعله ور شده است.
سخنگوی حماس تاکید کرد که درگیری نظامیان صهیونیست در کرانه باختری و زخمی شدن یک نظامی این رژیم، نشان دهنده اصرار جوانان فلسطینی بر مقاومت در برابر تجاوزات اشغالگران قدس است‌.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین از مقابله فلسطینی ها با نظامیان اشغالگر در نابلس واقع در کرانه باختری تمجید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ