کریستیانو رونالدو که در نیمه دوم بازی النصر و الهلال گلزنی کرده و تیمش را به بازی برگردانده بود در وقت اضافه اول دومین گل خود وارد دروازه الهلال کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پی موج جدید وزش باد در منطقه سیستان از ۱۹ مرداد تاکنون در پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز ۲هزار و ۱۰۵نفر از مردم این منطقه‏ راهی بیمارستان و مراکز درمانی شدند که از این تعداد ۱۲۸نفر اکنون بستری هستند.
علی خرمدل با ارائه یک کشتی تماشایی در دیدار رده بندی وزن 61 کیلوگرم، به مدال برنز جوانان جهان دست یافت.
توفان لَن (Lan) بامداد روز سه شنبه به سواحل مرکزی ژاپن رسید و موجب توقف پروازها و حرکت قطارها شد.
محبی گفت: به دنبال افزایش غلظت ذرات گردوغبار و تصمیمات اتخاذ شده در راستای جلوگیری از آسیب به‌سلامت ساکنان منطقه، تمامی ادارات منطقه سیستان شامل پنج شهرستان زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون تعطیل شدند.
به دنبال افزایش غلظت ذرات گردوغبار و تصمیمات اتخاذ شده در راستای جلوگیری از آسیب به‌سلامت ساکنان منطقه، تمامی ادارات منطقه سیستان شامل پنج شهرستان زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون تعطیل شدند.
جیمز مدیسون، بازیکن تازه وارد تاتنهام، در فصل جدید شماره هری کین را می‌پوشد.
فرماندار سرخس گفت: در حال حاضر دید افقی در جاده سرخس- مشهد به شدت کاهش یافته، اما فعلا برای برقراری ارتباط زمینی بین شهرستان و دیگر نقاط استان تصمیمی برای انسداد جاده اتخاذ نشده، اما در صورت افزایش شدت گرد و خاک ممکن است این جاده ترانزیتی نیز مسدود اعلام شود.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: چهارشنبه و پنج‌شنبه کاهش کیفیت هوا و احتمال توفان شن در شرق و جنوب خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و نوار شرقی کرمان پیش‌بینی می‌شود.
توفان «داکسوری» روز پنجشنبه فیلیپین را درنوردید و باد و باران شدید باعث سیل، رانش زمین و کشته شدن حداقل ۶ نفر شد.
️فرماندار سرخس اظهار داشت: در حال حاضر دید افقی در جاده سرخس- مشهد به شدت کاهش یافته، اما فعلا برای برقراری ارتباط زمینی بین شهرستان و دیگر نقاط استان تصمیمی برای انسداد جاده اتخاذ نشده، اما در صورت افزایش شدت گرد و خاک ممکن است این جاده ترانزیتی نیز مسدود اعلام شود.
در پی موج جدید وزش باد در منطقه سیستان از ۲۷ تیرماه تاکنون در پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز یک هزار و ۵۸۰ نفر از مردم این منطقه‏ راهی بیمارستان و مراکز درمانی شدند که از این تعداد ۱۰۲ نفر اکنون بستری هستند.
سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و دبیر مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: با شروع مجدد توفان از ساعت ۶ صبح ۲۷ تیر تا ساعت ۲۰ شامگاه پنجشنبه تعداد ۹۹۸ نفر بیمار و مصدوم به اورژانس پیش بیمارستانی و مراکز بهداشتی درمانی مراجعه و از خدمات درمانی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زابل بهره‌مند شدند.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: تمامی نیروهای ‏امدادی و خدمات‌رسان در مسیرهای ارتباطی منطقه سیستان آماده‌باش ‏هستند تا در صورت نیاز اقدام به کمک‌رسانی به شهروندان کنند.‏
اصفهان- اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره نفوذ توده گردوخاک به استان، وقوع توفان لحظه‌ای و فعال شدن کانون‌های گردوغبار داخلی طی ۵ روز پیش رو هشدار سطح نارنجی صادر کرد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: برای روز جاری در نواحی شمال شرق، شرق، جنوب شرق وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و خیزش گردوخاک انتظار می‌رود.
توفان‌های تابستانی همچنان اروپای مرکزی را در می‌نوردد و باران‌های سیل آسا بسیاری از شهرهای کشورهای اروپایی را فراگرفته است.
اصفهان – مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: توفان با سرعت ۹۰ کیلومتر برساعت شرق و شمال اصفهان را فراگرفت.
باران‌های شدید ناشی از توفان استوایی ماوار و یک جبهه باران فصلی صبح روز شنبه در بخش وسیعی از ژاپن ادامه یافت و موجب لغو حرکت قطارها و هواپیماها شد.
آرین سلیمی با اقتدار از سد حریف آمریکایی خود در یک چهارم نهایی گذشت تا مدال برنز خود در مسابقات جهانی 2023 را قطعی کند.
پالما در حضور یکی از دو فوتسالیست ایرانی خود موفق به کسب پیروزی مقابل نویا شد.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: توفان با سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت سمیرم و دهاقان در جنوب استان اصفهان را درنوردید.
پرواز تابلوهای تبلیغاتی به درون چمن بازی و جیمی جامپ، تنها بخشی از حواشی جدال جذاب تراکتور و نساجی بود.
مایکل جردن، اسطوره بسکتبال جهان، یک عنوان غیررسمی تازه به دست آورد.
امیلیانو بوتراگنیو، مدیر ارتباطات رئال و از اسطوره های باشگاه، معتقد است هرگز نمی توان کار رئال را تمام شده دانست و نسل به نسل این قضیه ثابت شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ