اصفهان- اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره نفوذ توده گردوخاک به استان، وقوع توفان لحظه‌ای و فعال شدن کانون‌های گردوغبار داخلی طی ۵ روز پیش رو هشدار سطح نارنجی صادر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاهرود- تصاویر بازیگوشی‌های توران و آذر نشان می‌دهد که این دو توله یوز آسیایی در سلامت کامل هستند.
غلامرضا ابدالی، مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش درباره وضعیت جسمانی آذر و توران دو توله یوز ماده آسیایی اظهارداشت: این توله‌ها در مرکز نگهداری یوزپلنگ‌های شاهرود شرایط خوبی دارند. وی افزود: هم تغذیه هم وضعیت نگهداری از این دو توله خوب است و در حال حال حاضر هیچ خطری جان آن‌ها را تهدید نمی‌کند.
مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش توضیحاتی درباره وضعیت جسمانی آذر و توران دو توله یوز ماده آسیایی ارائه داد.
فرمانده کل ارتش گفت: با اشراف اطلاعاتی به تهدیدات و متناسب با رشد فناوری، توان و آمادگی رزمی خود را ارتقا می‌دهیم.
معراجی فر گفت: با توجه به لغو این قطار رفت، قطار برگشت سرخس - مشهد نیز لغو شده و حرکت ۲ رام قطار رفت و برگشت عصر مشهد-سرخس نیز منوط به بهبود شرایط جوی خواهد بود و بعدا اطلاع رسانی خواهد شد.
با توجه به بررسی‌های کارشناسی دقیق صورت گرفته (به شرح مستندات پیوست) برآورد ساخت یک واحد ۷۷ متری در بازه زمانی دو ساله، حداقل یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان خواهد بود. با کسر مبلغ وام (۵۵۰ میلیون تومان) آورده مردم یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان است. یعنی هر متقاضی ماهانه حدود ۴۸ میلیون تومان برای ساخت خانه باید پرداخت کند. مبرهن است که این مبلغ، از استعانت اکثر توده جامعه خارج و در عوض به سود دلالان و به تبع آن، افزایش قیمت افسارگسیخته مسکن در آینده خواهد بود.
شاهرود- ایران و توران دو توله یوز ماده آسیایی در مرکز نگهداری یوزپلنگ های توران شاهرود روزگاری خوبی را دارند.
دکتر آمنه لاهوتی ،متخصص و جراح زنان و فلوشیپ نازایی با اشاره به اینکه یائسگی زردرس به معنای قطع فرآیند آزاد شدن تخمک و قاعدگی پیش از ٥٠ سالگی است، تاکید می کند :اگر خانمی که زودتر از ٥٠سالگی دچار یائسگی شده است توده ای در سینه نداشته و سابقه بدخیمی های زنانه را در خانواده نداشته باشد با داروهای هورمونی می توان تداوم خونریزی ماهیانه و امکان باروری را در وی حفظ کرد. اما اگر به دلایلی درمان دارویی ممکن نباشد ، شانس باردار شدن همچنان با روش های اهدایی برای این خانم وحود دارد .
روزنامه پرتغالی و معروف اوجوگو نسبت به صحبت های روز گذشته ریکاردو ساپینتو واکنش نشان داده است.
جدیدترین فیلم از توله یوزهای ماده همزمان با صد روزگی آنها منتشر شد.
شاهرود- توران و آذر دو توله یوزی ۱۲ هفته قبل در توران شاهرود و بدون مادر پیدا شدند اما همچنان بحث درباره سرنوشت این دو گربه‌سان ارزشمند نُقل محافل است.
فوران شدید در آتشفشان ساکوراجیما ژاپن، نمایشی دیدنی از رعد و برق آتشفشانی، گدازه و توده خاکستری را به وجود آورده است که تا سه مایل در هوا می رسد.
شاهرود- مدیرکل محیط زیست استان سمنان گفت: توران و آذر توله یوزهای ماده‌ای که پس از ۷۰ روز نگهداری در اداره کل به پارک ملی توران شاهرود منتقل شده‌اند در سلامت کامل هستند.
توران و آذر، ۲ توله یوزی که حدود دو ماه پیش توسط یک چوپان در توران پیدا شدند، در سلامت کامل هستند.
سمنان- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان با بیان اینکه توران و آذر دو توله یوز توران شاهرود واکسن دریافت کردند، گفت: این بچه یوزها به سایت نگهداری در زیستکره خارتوران شاهرود منتقل شدند.
سرپرست دفتر مدیریت حیات وحش توضیحاتی درباره وضعیت توران و آذر در منطقه توران ارائه داد.
وی درخصوص تغذیه توله‌ها توضیح داد: ۲ وعده در روز غذا می‌خورند و در هر وعده بین ۲۵ تا ۳۰ گرم غذا دریافت می‌کنند. غذای آن‌ها ترکیبی از گوشت قرمز و سفید و شیری است که با صلاح‌دید تیم تیمار توله‌ها به آن‌ها داده می‌شود.
آذر و توران دو توله یوزپلنگی هستند که اوایل هفته گذشته از طبیعت پارک ملی توران جدا شدند و اکنون در پاسگاه محیط‌بانی تحت مراقبت دامپزشکان هستند.
آذر و توران دو توله یوزپلنگی هستند که اوایل هفته گذشته از طبیعت پارک ملی توران جدا شدند و اکنون در پاسگاه محیط‌بانی تحت مراقبت دامپزشکان هستند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان درباره توران و آذر توله یوزپلنگ‌های پیدا شده در منطقه حفاظت شده توران شاهرود هم گفت: این توله‌ها درحال تغذیه دستی هستند و شرایط رشد خوبی دارند.
معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست آخرین وضعیت دو قلاده توله یوز تازه متولد شده در مجموعه حفاظت شده توران را تشریح کرد.
معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست آخرین وضعیت دو قلاده توله یوز تازه متولد شده در مجموعه حفاظت شده توران را تشریح کرد.
بازار پرتیراژهای ایران خودرو امروز 25 اردیبهشت 1401 هم رشد قیمت داشتند و هم بدون تغییر در بازار عرضه شدند.
با وجود اینکه مجلس در قانون جهش تولید و تامین مسکن زیرساخت‌های مورد نیاز تولید انبوه مسکن را پیش‌بینی کرده، بانک مرکزی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان برنامه و بودجه از اجرای این قانون استنکاف کرده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ