مایکل جردن، اسطوره بسکتبال جهان، یک عنوان غیررسمی تازه به دست آورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انتقال به الهلال، نیمار را به سومین بازیکن گران‌قیمت بالای 30 سال دنیا تبدیل کرد.
بالاخره تاتنهام متقاعد شد که آخرین پیشنهاد بایرن برای هری کین را قبول کند و ستاره انگلیسی با 110 میلیون یورو راهی باشگاه مونیخی خواهد شد.
بالاخره تاتنهام متقاعد شد که آخرین پیشنهاد بایرن برای هری کین را قبول کند و ستاره انگلیسی با 110 میلیون یورو راهی باشگاه مونیخی خواهد شد.
یک سایت ایتالیایی نوشت هافبک آریس سالونیکا با قراردادی دوساله به سپاهان پیوست.
وجود تعداد فراوانی از آثار و کلکسیون‌های ارزشمند و باشکوه تاریخی همچون سنگ‌تراشیده‌های نایاب، مهرها، سفالینه، شیشه‌ها و اسناد تاریخی معتبر و... سبب شده است کارشناسان از موزه مقدم به‌عنوان گران‌ترین خانه ایرانی یاد کنند.
گرانترین بازیکن استقلال در فصل قبل، چه کسی بود؟
پیوستن دکلان رایس، ستاره انگلیسی، به آرسنال باعث شده که بسیاری این تیم را مدعی اصلی قهرمانی فصل آینده لیگ برتر بدانند.
سرانجام انتقالی که آرسنالی ها منتظرش بودند نهایی شد و دکلان رایس با قراردادی تا سال 2028 به ارزش 105 میلیون پوند، به جمع توپچی ها پیوست.
ویکتور گیوکرس، ملی پوش سوئدی، با قراردادی 20 میلیون یورویی از کاونتری سیتی به اسپورتینگ لیسبون پیوست تا به گران‌ترین بازیکن تاریخ این باشگاه پرتغالی تبدیل شود.
کیم مین جائه، ستاره کره‌ای ناپولی، این هفته در تست‌های پزشکی بایرن مونیخ شرکت کرده و در یک قدمی پیوستن به باشگاه آلمانی قرار دارد.
انتقال ساندرو تونالی به نیوکسل او را صاحب گران‌ترین نقل و انتقال تاریخ برای بازیکنان ایتالیایی خواهد کرد.
با به فروش رسیدن یک سکه طلای یونانی در حراجی، رکورد گران‌ترین سکه تاریخی فروخته‌شده شکسته شد.
یک کارخانه تولید بستنی ژاپنی، برای تولید نوعی بستنی با طعم خاص، از نادرترین مواد خوراکی دنیا استفاده کرده تا جایی‌که قیمت تمام شده هر بستنی به ۶۶۹۶ دلار رسیده است.
بهترین دروازه‌بان لیگ تحت قرارداد تراکتور است، اما تراکتور که اخباری را دارد احتمالا رضایتنامه او را با قیمتی بالا صادر می‌کند
رودیوم به عنوان نادرترین فلز گروه پلاتین، تقریباً ۰.۰۰۰۰۳۷ بخش در میلیون در پوسته زمین وجود دارد، در حالی که طلا با فراوانی حدود ۰.۰۰۱۳ بخش در میلیون یافت می‌شود. رودیم که عمدتاً در آفریقای جنوبی و روسیه تولید می‌شود، می‌تواند به‌عنوان محصول جانبی پالایش سنگ‌های مس و نیکل، که حاوی حداکثر ۰.۱ درصد از این فلز گرانبها هستند، تولید شود. سالانه حدود ۱۶ تن رودیم تولید می‌شود.
گرانترین کفش تاریخ؛ بیش از ۲میلیون دلار!
پلاک خودروی پی۷ (p۷) با قیمت باورنکردنی ۵۵ میلیون درهم (۱۵ میلیون دلار)، در حمایت از کارزار خیریه «یک میلیارد وعده غذایی» در دبی امارات متحده عربی به فروش رسید.
ادن هازارد در هنگام ورود به زمین توسط هواداران حاضر در برنابئو مورد استقبال خوشایندی قرار نگرفت.
سرمربی چلسی که عملکرد تیم تحت هدایتش پرنوسان بوده یک رکورد تاریخی را حول نام خود می‌بیند.
پیش از این نوشتیم که محمد عمری پدیده جوان پرسپولیس با قرارداد ۵۰۰ میلیون تومانی برای این تیم بازی می‌کند و خوش می‌درخشد.
ستاره ایرانی لورکوزن به جدی‌ترین هدف نقل و انتقالاتی باشگاه مارسی در ساعات باقی‌مانده تا پایان ژانویه تبدیل شده است.
گران‌ترین بازیکنان ایران بین ۱۰ستاره کهکشانی آسیا
تایید یک گزینه درمانی جدید برای بیماران مبتلا به هموفیلی بی نشان دهنده پیشرفتی مهم در توسعه درمان‌های نوآورانه برای کسانی است که بار سنگین بیماری مرتبط با این نوع از هموفیلی را تجربه می‌کنند.
مسی و رونالدو دیگر در لیست نیستند، پس سه ستاره گران قیمت جام‌جهانی چه کسانی هستند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ