مانوئل نویر با بایرن راهی تور آسیایی نخواهد شد و حتی به بازی اول بوندسلیگا نیز نمی‌رسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به‌عنوان دانش‌آموز تجربی که کنکور خود را داده و امیدی به نتیجه آن ندارد به موسسه مراجعه کردم. من مدرک زبان ندارم و دوست دارم بعد از فراغت از تحصیل به ایران بازگردم. زمانی که به خانم «م» درباره شرایطم گفتم، درباره محدودیت‌های ظرفیت پزشکی در دیگر کشور‌ها توضیح داد: «۳ کشوری که الان به‌خاطر بالا بردن رنکینگ خود، دانشجویان بین‌الملل را جذب می‌کنند، کشور‌های چین و ترکیه و روسیه هستند که الزامی برای داشتن مدرک زبان ندارند.»
عبدو دیالو، مدافع 27 ساله پی اس جی، که در تور آسیایی حضور نداشت و با مازادها تمرین می‌کرد، از دیروز به تیم اصلی اضافه شد.
پی اس جی در روزی که نیمار را پس از چند ماه در اختیار داشت موفق شد به اولین پیروزی خود در تور آسیایی دست پیدا کند.
لوئیس فرناندز گفت که کیلیان امباپه اصلا انتظار نداشت از تور آسیایی پی اس جی خط بخورد و حال روحی او خوب نیست.
در باشگاه رئال مادرید کسی تصور نمی کرد پی اس جی کیلیان امباپه را از تور آسیایی کنار بگذارد و او را در فهرست فروش بگذارد. مخصوصا که حالا قصد پذیریش پیشنهاد الهلال را نیز دارند.
حضور توماس مولر و اریک ماکسیم چوپوموتینگ در تور آسیایی بایرن مونیخ در هاله‌ای از ابهام است.
پائولو بنتو، سرمربی جدید تیم ملی امارات، ماموریت خود را برای آماده‌سازی این تیم به منظور حضور در جام ملت‌های آسیا آغاز کرده است.
ستاره‌های رئال مادرید دومین روز تور تابستانی‌شان را پشت سر گذاشتند و در کنار تمرینهای سخت بدنسازی اجازه گرفتند در سواحل کالیفرنیا تفریح کنند.
پی اس جی کامیونیتی بار دیگر تاکید کرد که کیلیان امباپه همین تابستان به رئال می پیوندد و اعلام رسمی قبل از عزیمت پی اس جی به تور آسیایی (31 تیر) خواهد بود.
اودیون ایگالو امکانات هواپیمای لوکس 220 میلیون دلاری الهلال عربستان را در ویدیویی به نمایش گذاشت.
باشگاه پرسپولیس مذاکراتی برای جذب بازیکن مدنظر یحیی گل‌محمدی انجام داده اما توافقات مالی خوبی فعلاً شکل نگرفته است.
در چهارچوب دیپلماسی منطقه‌ای دولت و استمرار و تقویت همکاری‌ها و رایزنی‌های پولی و بانکی و اقتصادی با همسایگان، محمدرضا فرزین رئیس‌کل بانک مرکزی کشورمان وارد دوحه پایتخت قطر شد تا با مقامات بانکی این کشور درباره ارتقای مناسبات دو و چند جانبه دیدار و گفت‌وگو کند.
سینا مقیمی با برتری مقابل حریف آسیایی خود جواز حضور در جدول اصلی رقابت‌های تور جهانی را بدست آورد.
سینا مقیمی ملی پوش تنیس ایران با برتری مقابل حریف آسیایی خود جواز حضور در جدول اصلی رقابت‌های تور جهانی را بدست آورد.
تور علمی گردشگری شورای بین‏‏ دولتی راهداران کشورهای مستقل مشترک المنافع (CIS) در مسیر جاده ابریشم از مرز باجگیران در استان خراسان شمالی وارد کشورمان شد.
این در حالی است که اساسا برخی از بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ های اروپایی احتمال تغییر باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی را دارند و دیدن آنها در وضعیت فعلی کمکی به شناخت سرمربی تیم ملی نمی کند.
تیم فوتسال گیتی پسند تعداد خریدهای جدید و ملی پوش خود را در نقل و انتقالات تابستانی به سه نفر افزایش داد.
بایرن مونیخ برنامه دور اول پیش فصل خود را اعلام کرد. مونیخی‌ها که فصل ناموفقی را پشت سر می‌گذارند، تابستان در شرق آُسیا اردو و بازی تدارکاتی بزگزار خواهند کرد.
کاپیتان سابق پرسپولیس در رادار عربستانی‌ها قرار گرفته است.
مربی تیم ملی فوتسال ایران، کمبود زمان بین تورنمنت تایلند و دو دیدار با ازبکستان را دلیل امضا نشدن قراردادهای مربیان این تیم دانست.
رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران در مورد زمان برگزاری این تور‌ها گفت: تور‌های پیاده‌روی رایگان تا ۱۳ فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت.
تیم دورتموند در تعطیلات بوندسلیگا راهی شرق آسیا خواهد شد.
23 تیم از 10 کشور آسیایی در تور آزاد والیبال ساحلی بندرعباس 2022 با هم رقابت خواهند کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ