مانوئل نویر، دروازه‌بان مصدوم بایرن مونیخ، دیروز در کمپ تمرینی این تیم به شکلی به تمرین پرداخت که عکاسها نتوانند از او تصویربرداری کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برایان دابو که پیش‌تر خبر توافق او با سپاهان منتشر شده بود، این روزها با این تیم در اصفهان تمرین می‌کند.
اصالت نقش برجسته ساسانی استرداد شده به کشور فردا در اولین مرحله بررسی شده و نتایج آنالیزها و عکسبرداری ها در اختیار همه پژوهشگران قرار می‌گیرد.
شهروندان با چشمانی ترس‌خورده از این میزان نیروی پلیس در حرکت بودند. خیابان مملو از جمعیت و ماشین و پلیس، نفس را تنگ کرده بود. بالاتر از خیابان، یکی از ماموران کلاه‌کج در پاسخ به شهروندی که پرسید این‌ها گشت ارشاد هستند؟ گفت که خیر، اما در زمینه حجاب فعالیت می‌کنند. اگر هم لازم باشد، افراد را با خود می‌برند. خودرو‌ها نام و نشانی از گشت ارشاد نداشتند، ماموران با اسم یگان امداد فعالیت می‌کردند و خودرو‌ها هم همین عنوان را روی درهای‌شان داشتند.
بستگی دارد کودک چه چیزی را بلعیده باشد، اینکه آیا جسم گیر کرده یا بلعیده شده و کجا گیر کرده. پزشک برای تعیین این موارد احتمالا دستور عکسبرداری با اشعه ایکس می‌دهد تا موقعیت جسم خارجی در بدن مشخص شود.
اگر گردنتان حالت ناپایداری پیدا کرده است و سرتان را به میزان بیشتر از معمول به عقب یا جلو خم می‌شود، ممکن است دچار شکستگی یا پارگی رباط‌های گردن شده باشید. این عارضه معمولا فقط هنگامی رخ می‌دهد که ضربه یا جراحت شدید گردن رخ داده باشد و احتمالا پزشکتان در عکسبرداری با پرتو‌های ایکس متوجه آن می‌شود.
عکس را از حداقل ۳۰ سانتی متر فوت دورتر بگیرید، سعی کنید گوشی را به صورت عمودی نگه دارید، در اینجا پاراگراف برجسته از پست است که این موضوع را توضیح می‌دهد: در حین آزمایش قابلیت‌های دوربین S ۲۳ یا S ۲۳+، ممکن است متوجه شده باشید که اطراف سوژه هنگام گرفتن یک عکس از نمای نزدیک، کمی تار به نظر می‌رسد. این به این دلیل است که دوربین با زاویه باز در S ۲۳ و S ۲۳+ دارای دیافراگم روشن است که هنگام عکس‌برداری در تاریکی کمک می‌کند.
وزارت حج و عمره عربستان همچنین تاکید کرده است زائران بدون اجازه این وزارتخانه، امکان تولید یا توزیع مطبوعات را هم ندارند.
وزارت حج عربستان اعلام کرد: عکس‌برداری و فیلم‌برداری در داخل حرمین مکه و مدینه ممنوع است.
اهواز - عکسبرداری از سه گونه کمیاب حیات وحش در شنزارهای حمیدیه از سوی «محمد علی رونیاسی» عکاس محیط زیست انجام شد.
اهواز - عکسبرداری از سه گونه کمیاب حیات وحش در شنزهای حمیدیه از سوی محمدعلی رونیاسی عکاس محیط زیست انجام شد.
ورلدکوین قصد دارد پذیرش رمزارز‌های را در سراسر جهان تسریع ببخشد. بیش از صد‌ها هزار نفر در این پروژه شرکت کرده‌اند تا از عنبیه چشم آن‌ها عکس‌برداری شود. بعد از اسکن چشم، به داوطلبین کدی داده می‌شود تا بتوانند در ازای آن رمزارز دریافت کنند.
بلومبرگ در گزارشی اعلام کرد: در موضوع بازداشت ترامپ در نیویورک، از وی انگشت‌نگاری و عکس‌ برداری می‌شود.
کشف بقایای این رستوران، در چارچوب کاوش‌های پروژه مشترک همکاری موزه باستان شناسی و مردم شناسی در دانشگاه پنسیلوانیا، دانشگاه کمبریج و شورای دولتی عراق برای آثار باستانی و میراث فرهنگی با بهره گیری از فناوری‌های مدرن مانند عکسبرداری با کمک پهپاد و آنالیز ژنتیکی صورت گرفته که از سال ۲۰۱۹ آغاز شده بود.
یک تبعه آلمانی حین عکسبرداری ازتاسیسات نفتی امیدیه بازداشت شد.
محققان دانشگاه های ام آی تی و مینه سوتا دوربین جدیدی ساخته اند که با بهره گیری از طول موج تراهرتز قادر به عکسبرداری از دوربین اشیا و ثبت دقیق ترین جزئیات آنهاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ