در بایرن مونیخ قوانین سختگیرانه‌ای در باره اتومبیل وجود دارد که هری کین باید آن‌ها را رعایت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تاتا مارتینو، سرمربی اینترمیامی، می‌گوید حضور لیونل مسی، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا برایش دردسرساز شده است.
انتشار ویدئویی از مجری سرشناس کویتی دردسرساز شده است.
کمیته مسابقات سازمان لیگ برای برنامه ریزی مسابقات لیگ برتر با چالش های عجیبی مواجه شده است.
سرمربی اسبق استقلال از هر فرصتی برای بهانه گیری و دردسرسازی استفاده می کند.
نکته عجیب درباره لایحه «نحوه برگزاری تجمعات» تهیه شده در دولت رئیسی، تاسیس مجازاتی جدید است. این لایحه در مواد ۵، ۲۵ و ۳۲ رسما از مجازاتی سخن به میان آورده که تا امروز در هیچ یک از قوانین وضع شده در جمهوری اسلامی و آراء صادر شده از سوی دادگاه‌ها وجود ندارد: «ممنوعیت حضور در تجمعات». ماده ۳۲ این لایحه تاکید کرده که اگر کسی از مواد این لایحه تخلف کند، به «۶ ماه تا ۳ سال حبس» یا «ممنوعیت شرکت در تجمعات» محکوم خواهد شد.
یک تبلیغ قدیمی از گجت نامتعارف برای حمل سگ خارج از ماشین. ظاهرا نگهداری سگ داخل ماشین با دردسرهایی برای مالک خودرو همراه بوده که زمینه طراحی این گجت را ایجاد کرده است. البته این طرح ایرادهای زیادی داشت برای مثال برخورد باد شدید با صورت و چشم سگ مشکلات جدی برای بینایی حیوان ایجاد می کند. همچنین دشواری نصب و آسیب به بدنه ماشین و البته عدم ایمنی برای جان حیوان هنگام تصادف نیز از دیگر چالش های این طرح هستند.
ترکیب تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل پرسپولیس اعلام شد. سرمربی آبی پوشان برخلاف دیدارهای گذشته یک تغییر عجیب در ترکیب تیمش انجام داده است. ترکیب پرسپولیس اما غافلگیری خاصی ندارد.
به نظر می‌رسد که صمیمیت و رابطه نزدیک کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، با بازیکنان این تیم برای او دردسرساز شده است.
بلیت دیدارهای اینتر برابر بنفیکا، یوونتوس و لاتزیو به صورت کامل به فروش رسیده تا این تیم رکوردی جذاب را به ثبت برساند.
یک جوان با خودنمایی خود در سالن بولینگ، تلویزیون باشگاه را در اتفاقی عجیب شکست.
طبیعت یک منبع بزرگ الهام و فناوری نانو روشی هیجان انگیز برای به کارگیری درس‌های آن است.
ابر‌های عدسی شکل تنها دردسری که ممکن است ایجاد کنند برای هواپیماهاست؛ چرا که لرزش و تلاطم هواپیما‌هایی که از درون آن‌ها عبور می‌کنند را افزایش می‌دهند و طبق گزارش رویترز، این ابر‌ها هیچ ارتباطی با زلزله ندارند.
دیوید ژینولا، ستاره سابق فوتبال فرانسه، از حمله قلبی که در جریان دیدار خیریه برایش دردسرساز شده بود صحبت کرده است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از برنامه ریزی سازمان لیگ برای دیدارهای سرخپوشان گفت: بارها از باشگاه خواسته ام که در این مورد با مسئولان سازمان لیگ صحبت کنند اما ثمری نداشته است.
مهم‌ترین درسی که تصمیم‌گیران و استراتژیست‌ها سیاست خارجی کشورمان از طرح تز عجیب زمستان سخت باید بگیرند این است که نباید فرصت‌ها را با طرح ایده‌های سلبی که شاید در آینده محقق شود یا خیر، از دست داد. اگر در تابستان اروپایی‌ها بر احیای توافق برجام و شاید تسهیل واردات انرژی از ایران (البته بیشتر نفت؛ چرا که اروپایی‌ها هم از نداشتن ظرفیت انتقال گاز ایران آگاه بودند) رغبت و حتی اصرار داشتند، اکنون دیگر شرایط تماما دگرگون شده است. حالا به جرات می‌توان این درس را برای مسئولان کشور بازگو کرد که نه تحولات سیال هستند و هر بازیگری در مسیر پویایی هر چه بیشتر خود گام بر می‌‎دارد؛ لذا نه در وضعیت کنونی و در آینده، نباید برای دست‌یابی به منافع دست به قمار زد
کوپال ناظمی که قرار است بازی تیم ساپینتو و تراکتور را سوت بزند، به طرز عجیب گرفتار اتفاقات جنجالی در بازی های استقلال شده است.
پاتریک ایتریش، داور آلمانی، پیشنهادهای جالبی را برای تغییر قوانین قضاوت در دیدارهای فوتبال ارائه کرده است.
کارشناس فوتبال گفت: روزبه چشمی مقابل پرسپولیس عملکرد خوبی داشت و عجیب بود که ساپینتو او را تعویض کرد.
به علت عدم پرداخت مبلغ رضایت نامه، باشگاه سانتاکلارا پرتغال با ارسال ایمیلی به استقلال، خواهان بازگشت محبی شد.
مصاحبه های پرتعداد و ادامه دار مسئولان باشگاه استقلال در مورد اتفاقات و تصمیمات داوری، نگرانی حریفان این تیم برای دیدارهای آینده و قضاوت «عکس» را افزایش داده است.
یکی از دیدارهای هفته اول لیگ برتر والیبال شده و برگزاری یکی دیگر از مسابقات نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرتغال، یاگو کاریلو ریبیرو مهاجم تیم فوتبال پورتیموننسه را به دلیل شادی پس از گلش مجازات کرد.
مدافع استقلال مشکلی برای همراهی تیم خود در دیدارهای لیگ برتر ندارد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از شکست تیمش برابر سپاهان گفت: رکوردهای استقلال برایم مهم نیست و باید تلاش کنیم در دیدارهای آینده رشد داشته باشیم و عملکردمان بهتر شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ