رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان با ارسال نامه ای به فدراسیون جهانی رسما به صادر نشدن روادید ملی پوشان ایران جهت حضور در رقابتهای گرندپری منچستر اعتراض کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عباس جدیدی در اعتراض به روند برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی، مجمع را ترک کرد و گفت: ما باید انتخاباتی را برگزار کنیم که قانونمند باشد، همه ما دربرابر قانون یکسان هستیم.
عباس جدیدی ابتدای جلسه نسبت به یک بند اساسنامه انتخاباتی در خصوص چگونگی انصراف کاندیدا اعتراض کرد و در ادامه نسبت به اینکه چرا به عنوان اولین کاندیدا باید صحبت کند، معترض شد.
فدراسیون فوتبال اسپانیا نسبت به جنجال‌های فینال رقابتهای زیر 21 سال اروپا واکنش تندی نشان داد و انگلیس را به رفتار نامناسب و زشت متهم کرد.
اعضای تیم ملی فوتبال زنان انگلیس خواستار دریافت مبلغ اضافی برای حضور در جام جهانی هستند.
پس از ارسال نامه رئیس فدراسیون والیبال ایران به گراسا، او با ارسال نامه‌ای به داورزنی دلجویی کرده و قول پیگیری بیشتر داد.
کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال اسپانیا با انتشار پرونده‌ای به اعتراض باشگاه والنسیا برای بستن بخش بزرگی از سکوهای ورزشگاهش واکنش نشان داد و شواهدی علیه هواداران این تیم به نمایش گذاشت.
با درخواست مدیر کل اجرایی فدراسیون جهانی والیبال دکتر محمدرضا داورزنی در جلسه ای آنلاین به بحث و گفتگو در خصوص مشکلات ویزای آمریکا و هلند نشست.
انتخابات ریاست فدراسیون ژیمناستیک در حالی آغاز شد که زهرا اینچه‌درگاهی تایید صلاحیت نشد و با اعتراض مجمع را ترک کرد.
فدراسیون فوتبال کرواسی به حمایت از زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور پرداخت.
وزیر ورزش به صورت مستقیم به ماجرای استفاده از نام جعلی خلیج فارس وارد شد.
فدراسیون فوتبال نسبت به استفاده از عنوانی مجعول برای رقابت‌های کشور‌های عرب به فیفا اعتراض خواهد کرد.
فدراسیون فوتبال نسبت به استفاده از عنوانی مجعول برای رقابت های کشورهای عرب به فیفا اعتراض خواهد کرد.
فدراسیون فوتبال فرانسه از رفتارهای امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان آرژانتین، پس از فینال جام جهانی 2022 بسیار عصبانی است.
فدراسیون کشتی ایران اعتراض خود را درباره عدم همکاری برای ورود به موقع آزادکاران به آمریکا به فدراسیون کشتی این کشور و همچنین اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرد.
فدراسیون جودو در رابطه با حضور وحید جدی عضو تیم ملی جودو ایران در مسابقات جهانی نابینایان و کم بینایان توضیحاتی را ارائه کرد.
مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز نسبت به اظهارات احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره دستور به باشگاه‌ها برای خرید VAR موضع گیری کرد.
نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال در واکنش به اعتراض سرمربی استقلال برای انتخاب شهر کرمان به عنوان میزبان بازی سوپرجام، گفت: طرف ما مدیرعامل باشگاه است نه کادر فنی.
به همین منظور هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو طی نامه‌ای به دکتر «چو» اعتراض رسمی خود را از عدم همکاری انگلستان و صدور نشدن روادید اعلام و خواستار رسیدگی فدراسیون به موضوع فوق شد.
رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان با ارسال نامه ای به فدراسیون جهانی رسما به صادر نشدن روادید ملی پوشان ایران جهت حضور در رقابتهای گرندپری منچستر اعتراض کرد.
رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان با ارسال نامه‌ای به فدراسیون جهانی رسماً به صادر نشدن روادید ملی‌پوشان ایران جهت حضور در رقابت‌های گرندپری منچستر اعتراض کرد.
بر اساس خبر‌های رسیده از راهروی فدراسیون فوتبال کمیته استیناف با بخشش ریکاردو ساپینتو موافقت نکرده است و این مربی در بازی با آلومینیوم اراک هم محروم است، اما ممکن است جریمه نقدی این مربی تعدیل پیدا کند.
موضوع البسه تیم ملی دوباره به محل بحث تبدیل شده است. موردی که انتقادات زیادی به آن وارد شده اما برخی موارد دست فدراسیون را برای انجام تغییرات می‌بندد.
باشگاه سایپا با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ اعتراض خود به داوری در لیگ یک را اعلام کرد.
باشگاه استقلال از برخورد شبکه سه سیما گلایه کرد و این نحوه برخورد را «توهین» دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ