یک فرش شناس کتابی درباره قالی ایرانی دوره صفویه نوشته که اکنون در موزه کشور ایتالیا نگهداری می‌شود. او این قالی را تنها قالی امضادار می‌داند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حتی اگر ۶ میلیارد دلار اخیر که در قالب توافق ایران و آمریکا آزاد شده، به صورت نقد در اختیار ایران قرار می‌گرفت، تنها می‌توانست بخش کوچکی از نیاز‌های کشور به سرمایه گذاری در حوزه‌های مولد را پوشش دهد. کافی است توجه داشته باشیم که بر اساس برخی ارزیابی ها، صنعت نفت و گاز کشورمان به بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری نیاز دارد.
مدیر توسعه گروه موزه‌های دفینه گفت: از میان آثاری که در مخازن ما وجود دارد تنها ۵ درصد آنها در قالب موزه به نمایش گذاشته شده است.
به گفته جعفری بر اساس قانون، تصمیم‌گیرنده نهایی برای صدور مجوز یا عدم جواز سقط، قاضی ویژه کمیسیون است و پزشک قانونی و پزشک متخصص تنها ارائه‌دهنده توضیحات لازم در خصوص ناهنجاری جنینی یا بیماری مادر و میزان خطر جانی ناشی از این بیماری به قاضی هستند. قاضی با بررسی پرونده و توضیحات ارائه‌شده، برمبنای شرایط موجود و وجود یا عدم وجود حرج مادر (در موارد جنینی) یا خطر جانی مادر (در موارد مادری) رأی خود را صادر می‌کند.
راهبرد‌های دولت رییسی نه تنها منجر به دستاورد خاصی برای کشور نشده، بلکه بخشی از دستاورد‌های قبلی را نیز از میان برده است. مذاکرات وین با مدیریت محمد باقری‌کنی به گونه‌ای پیش رفت که نه تنها امریکا از تحریم‌های مرتبط با پرونده هسته‌ای دست بر نداشت، بلکه تحریم‌های دوران پساترامپ را نیز نهادینه ساخت. با طی این مسیر است که امروز نه تنها ژنرال‌های برجامی بلکه مذاکره کنندگان دولت رییسی هم از نوعی نرمش در خصوص انجام توافقی کمتر از برجام صحبت می‌کنند تا بخشی از مشکلات کشور حل و فصل شود.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: در ۸ سال دولت قبلی نه تنها روند اعتبارات عمرانی نزولی بوده بلکه طی ۲ سال ۱۳۹۸ و ۱۳۹۴ رشد سالانه پرداخت‌های عمرانی منفی شده است.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: در ۸ سال دولت قبلی نه تنها روند اعتبارات عمرانی نزولی بوده بلکه طی ۲ سال ۱۳۹۸ و ۱۳۹۴ رشد سالانه پرداخت‌های عمرانی منفی شده است.
چشمه‌علی در دوره‌های مختلف تاریخی پابرجا بوده است و همین موضوع به ارزش آن اضافه می‌کند، اما تنها دلیل اهمیت چشمه‌علی پشتوانه تاریخی آن نیست. این چشمه مکانی است که برای مردم محلی از نظر فرهنگی اهمیت دارد. مثلاً همین شستن فرش یکی از سنت‌هایی است که در قدیم کنار چشمه‌علی انجام می‌شد. فرش‌فروشان و سایر مردم باور داشتند که آب چشمه‌علی باعث درخشان‌تر و خوشرنگ‌تر شدن فرش‌ها می‌شود.
جولایی گفت: در حال حاضر ۱۰ میلیون متر مکعب واردات گاز از ترکمنستان وجود دارد که در قالب سوآپ در حال انجام است و از این میزان ۷ میلیون تنها به آذربایجان تحویل داده می‌شود.
استقلال در 21 دیدار قبلی خود در رقابت های جام حذفی، تنها یک دیدار را در جریان بازی واگذار کرده است.
تصویری از داخل یک واگن متروی تهران با عنوان «تنهاییِ دسته‌جمعیِ آدم‌ها!» در فضای مجازی پربازدید شده است. در جهان امروز، جمعیت انسان‌ها از هر زمان دیگری در طول تاریخ بیشتر شده است. شهر‌های شلوغ نشانه‌ی آشکاری از این افزایش چشمگیر جمعیت است. اما برخلاف گذشته، این جمعیت بزرگ نه تنها در ارتباط با یکدیگر نیستند بلکه بیش از پیش از هم دور افتاده‌اند.
اکبر خزایی تنها قاضی بدنسازی ifbb pro از ایران و ثبت هفتمین قضاوت حرفه ای / Akbar khazaei
اکبر خزایی تنها قاضی بدنسازی ifbb pro از ایران و ثبت هفتمین قضاوت حرفه ای / Akbar khazaei
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه اتاق‌های تکثیر قرنطینه هستند و در اتاق تکثیر می‌ماند تا زمانی که رمز فایل در قالب پیامک برای رئیس حوزه امتحانی ارسال شود گفت: تنها شخصی که می‌تواند گوشی همراه داشته باشد، مسئول حوزه امتحانی است و این رمز پنج تا دو دقیقه قبل از شروع آزمون برای وی پیامک می‌شود و به هیچ عنوان قبل از شروع آزمون امکان دسترسی به سوالات برای هیچ کس وجود ندارد.
مهدویان گفت: این زیرسویه‌ها نیز مانند قبلی ها، علائمی مشابه سرماخوردگی از جمله بدن درد، سردرد، گرفتگی و آبریزش بینی و... را ایجاد می‌کنند. در این میان تنها نشانه بارز گلودرد شدید است و افرادی که با گلودرد شدید بیماری آن‌ها شروع می‌شود به احتمال زیاد گرفتار زیرسویه‌های جدید امیکرون شده‌اند.
حالا که تیم ملی فوتبال ایران از رقابت‌های جام جهانی حذف شده، تنها امید ما به علیرضا فغانی است تا مانند دوره قبلی جام جهانی افتخارآفرینی کند.
تیم ملی ایران به همراه بلژیک تنها تیمهایی هستند که از 16 بازیکن جام جهانی قبلی استفاده می‌کنند.
تیم ملی ایران طی پنج حضور قبلی خود موفق به زدن تنها نه گل شده است.
تنها ایرانی حاضر در فینال جام جهانی، یکی از میهمانان ویژه مراسم رونمایی از کیت تیم ملی بود.
نساجی بعد از برد گل گهر، فولاد را هم شکست داد تا به روزهای خوب خود در لیگ برتر ادامه دهد و از همه مهمتر نشان دهد در بازی قبلی برد تنها یک اتفاق نبوده است.
دادگاه فدرال آرژانتین نه تنها حکم قبلی «فدریکو ویِنا» قاضی فدرال مبنی بر مجوز خروج از این کشور در تاریخ دوم اوت (۱۱ مرداد) را تایید کرد بلکه به این قاضی مسئول پرونده، ۱۰ روز مهلت داد تا وضعیت هفت خدمه دیگر را تعیین تکلیف کند.
یک فرش شناس کتابی درباره قالی ایرانی دوره صفویه نوشته که اکنون در موزه کشور ایتالیا نگهداری می‌شود. او این قالی را تنها قالی امضادار می‌داند.
گزارش‌ها نشان می‌دهد در برخی از مناطق کشور، بی اعلام قبلی و به یکباره، محدودیت سوخت رسانی اعمال شده است، به این صورت که مراجعان به جایگاه‌های سوخت دریافتند که تنها یکبار در روز و آن هم تا سقف ۳۰ لیتر اجازه سوختگیری دارند و اگر به بیش از این میزان بنزین نیاز داشته باشند، بایستی به قیمت آزاد خریداری نمایند! تصمیمی که معلوم نیست چه زمانی اتخاذ شده و چرا پیش از اجرا، به اطلاع مردم نرسیده است.
دختر جوان گفت: جناب قاضی هر وقت جایی دعوت بودیم دیر رسیدیم. هر وقت می‌خواستم خرید بروم باید تنها می‌رفتم، هر وقت می‌خواستم دکتر بروم تنها رفتم، تفریح و میهمانی و سفر و همه چی تنهایی بوده، حتی مسافرت هم با پدر و مادرم می‌رفتم، چون ایشون درگیر کارش بوده است؛ هم صحبتی و دیدارمان هم محدود به چند دقیقه در شبانه روز شده است.
استقلال در 10 سفر قبلی خود به شهر انزلی، تنها یک بار برابر ملوان موفق به کسب پیروزی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ