سخنگوی فدراسیون دوچرخه‌ُسواری به رد صلاحیت سرپرست این فدراسیون واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
واکنش سخنگوی دولت به آیت‌الله خواندن گوگل را در این ویدئو ببینید. / باشگاه خبرنگاران جوان
سخنگوی وزارت بهداشت، در واکنش به ادامه تعطیلی کشور به دنبال گرمای هوا، توضیحاتی داد.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به سوالی در مورد فایل صوتی منتشر شده منتسب به رابرت مالی و این که در این فایل گفته شده هدف از مذاکرات با ایران و توافق برجام، افزایش فشار به ایران است، گفت: اینکه گفته شده است، مسئولیت آن با آمریکا است و آن‌ها باید در این زمینه روشنگری کنند.
سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: اقدام بی‌شرمانه هتک حرمت به قرآن کریم که در سایه حمایت پلیس برخی کشورها از جمله سوئد و دانمارک انجام شد را به شدت محکوم می‌کنیم.
جواد امام سخنگوی جبهه اصلاحات در واکنش به اظهارات عضو کمیسیون ماده ۱۰ احزاب، در خصوص رد صلاحیت آذر منصوری به عنوان دبیرکل جبهه اصلاحات در جلسه این کمیسیون گفت: هیچ چیزی به جبهه اصلاحات در این زمینه ابلاغ نشده است.
علی بهادری جهرمی درباره تعیین نرخ خوراک پتروشیمی‌ها، اظهار کرد: مطابق قانون هدفمندی یارانه‌ها که مربوط به ۱۳_۱۴ سال پیش است، نرخ منابع انرژی و محل مصارف در زمینه یارانه‌ها مشخص شده است.
جهرمی سخنگوی دولت گفت: براساس نظر دولت فرآیند بکارگیری دکتر لطیفی به عنوان رئیس سازمان امور استخدامی، مطابق روال‌های قانونی انجام شده است.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: ما برای اظهارات رسانه‌ها و مقامات رژیم صهیونیستی ارزشی قائل نیستیم و عملا برای آن پاسخی نداریم.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه میزبانی فرانسه از گردهمایی فرقه تروریستی منافقین را بی‌توجهی دولت فرانسه به خواسته‌های شهروندان خود و حمایت از گروهک‌های تروریستی دانست.
محمد مهاجری نوشت: خب چه اشکالی دارد؟ اگر کسی نخواهد ریا کند جرم کرده؟! وانگهی حالا که دولت سخنگو ندارد و اطلاعات درب و داغون به خورد مردم داده نمی‌شود و اعصاب مردم راحت است جای شکر ندارد؟
در شرایطی که طی ساعات اخیر شایعاتی حول نیمکت استقلال خوزستان شکل گرفته است، سخنگوی این باشگاه آن را رد کرد.
سخنگوی شورای نگهبان در واکنش به بیانیه اخیر علی لاریجانی که ضمن رد حضورش در انتخابات مجلس دوازدهم، تعابیری کنایه آمیز درباره رد صلاحیت خود در انتخابات ریاست جمهوری مطرح کرده بود، گفت: مفهوم چنین تعابیری برای ما روشن نیست.
جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی ایالات متحده عصر همان روز در یک مصاحبه تلویزیونی به اظهارات پسکوف واکنش نشان داد و ضمن رد اتهامات مطرح شده اعلام کرد: «امریکا به هیچ‌وجه اوکراین را به انجام حملاتی در بیرون از خاک این کشور تشویق نمی‌کند.» او افزود: «ما نه آن‌ها را تشویق می‌کنیم، نه چنین امکانی را برای‌شان فراهم کرده ایم که به خارج از خاک اوکراین حمله کنند. ایالات متحده در این اتفاق، هر چه که بوده نقش نداشته است.»
ستایشی در پاسخ به سوالی درباره صحت اظهارنظر عبدالرضا داوری -مشاور پیشین محمود احمدی‌نژاد- در توییتی، مبنی بر اینکه "کسی که محسن شکاری را دستگیر کرده بود، هدف سه گلوله قرار گرفته و به بیمارستانی که او بستری بوده، منتقل و ضارب هم دستگیر شده است، گفت: اگر دسترسی به آقای داوری داشتم سوال می کردم منبع گزارش شما چیست؟
ستایشی در پاسخ به سوالی درباره صحت اظهارنظر عبدالرضا داوری -مشاور پیشین محمود احمدی‌نژاد- در توییتر مبنی بر اینکه "کسی که محسن شکاری را دستگیر کرده بود، هدف سه گلوله قرار گرفته و به بیمارستانی که او بستری بوده، منتقل شده و ضارب هم دستگیر شده است." گفت: اگر دسترسی به آقای داوری داشتم سوال می کردم منبع گزارش شما چیست.
سخنگوی وزارت امور خارجه با رد قطعنامه شورای حقوق بشر علیه ایران، دستکاری آشکار حقوق بشر برای اهداف سیاسی را مایه تاسف ارزیابی کرد.
به گفته کنعانی در حالیکه موضوع بدحالی دانش آموزان در دست پیگیری قرار دارد و تیم های تخصصی وزارت بهداشت نیز تحقیقات میدانی و علمی خود را با جدیت ادامه می‌دهند صدور قطعنامه توسط پارلمان اروپا و تکرار اتهامات واهی و بی‌اساس علیه کشورمان مایه تعجب است.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا امروز اخبار منتشره در خصوص توافق حاصله پیرامون تبادل زندانی‌ میان کشورش با ایران را رد کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه با رد مطالب مندرج در بیانیه سومین نشست کارگروه مشترک آمریکا و شورای همکاری خلیج فارس درباره جمهوری اسلامی ایران، صدور چنین بیانیه‌هایی را در راستای راهبرد دیرینه رژیم آمریکا در تفرقه‌انگیزی بین کشورهای منطقه دانست.
سخنگوی فدراسیون دوچرخه‌ُسواری به رد صلاحیت سرپرست این فدراسیون واکنش نشان داد.
انتشار فیش حقوقی دختر دهه هشتادی، نرگس معدنی‌پور، دختر عضو شورای شهر تهران با رقم نجومی ۳۳ میلیون تومانی که پس از کسورات به بیش از ۲۶ میلیون تومان دریافتی رسیده است، برای پارلمان شهری پایتخت دردسرساز شد. به‌طوری‌که علیرضا نادعلی، سخنگو و مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران را ناچار به پاسخگویی به این موضوع کرد.
سخنگو وزارت امور خارجه قطعنامه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران در نشست 23 آذر در شورای اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل (اکوسوک) را محکوم کرد.
حسین دهباشی به توئیت عباس عبدی واکنش نشان داد و نوشت: از دیوار سفارتخانه که رد شدید بی طرف، اصغرزاده و میردامادی شدند سخنگوی شما. مدام مصاحبه می‌کردند که دیپلمات‌های گروگان را می‌فرستیم ویتنام تا محاکمه و اعدام شوند.
احسان اصولی می گوید هیچ نامه ای مبنی بر رد صلاحیت یکی از نامزدهای تصدی صندلی ریاست فدراسیون فوتبال نرسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ