وزیر ورزش در خصوص اداره تعداد زیادی از فدراسیون ها با سرپرست می گوید دوران سرپرستی در فدراسیون‌ها دوران بدی نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت داشتن کرسی های بین المللی برای ورزش ایران گفت: کیفیت کرسی‌های برایمان مهمتر از کمیت آن است.
امید نورافکن یکی از غایبان اصلی تمرین سپاهان بود که با حضور هواداران و اهالی فوتبال برگزار شد.
تبریز- سرپرست سازمان آتش نشانی تبریز گفت: تصادف زنجیره‌ای اتوبان پاسداران۳ نفر فوتی برجای گذاشت.
علی خطیر از مسئولیتی که در فدراسیون فوتبال داشت، کناره گیری کرد.
سرپرست فدراسیون شطرنج می‌گوید شادی پریدر تا ۳۱ خرداد با فدراسیون قرارداد داشت که به پایان رسیده و اکنون به عنوان سرمربی ادامه همکاری خواهد داشت.
سرپرست فدراسیون جودو گفت: از آرش میراسماعیلی تشکر می کنم چون موفق شده این ورزش را زنده نگه دارد.
شهرام عظیمی که پیش به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع باشگاه استقلال فعالیت داشت به عنوان سرپرست فدراسیون شطرنج منصوب شد.
سرپرست استقلال می‌گوید در بازی های گذشته تعداد تماشاگران بیشتر از بلیت فروشی بوده و در بازی دربی نیز به خاطر ازدحام جمعیت جلوی در ورزشگاه این اتفاق می‌افتد.
در این جلسه که ملا عبداللطیف منصور سرپرست وزارت آب و انرژی نیز حضور داشت، ضمن بحث در خصوص مسائل مهم دیگر، در رابطه با موضوع حقابه جمهوری اسلامی ایران نیز بحث مفصل انجام شد و تمام جنبه‌های آن به تفصیل و دقت مورد ارزیابی قرار گرفت
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس افزود: دشمن زیاد داشتم اما مخلص همه ما هستم.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفتگوی جالب توجهی با محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر داشت.
سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: لیدرها و تماشاگران نقش اساسی‌تری در پیروزی ما مقابل نساجی داشتند.
سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون کاراته گفت: تازه کار خود را شروع کردم و تقویت یا تغییر کادرفنی بانوان نیازمند بررسی است.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش و رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: دانشگاه فرهنگیان، وزارت آموزش و پرورش آینده است و نباید حتی یک ثانیه از وقت ارزشمندتربیت معلم، هدر رود.
سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد: ۴ ایستگاه متروی تهران ۲۹ فروردین هم‌زمان با برگزاری مراسم روز ارتش، مسافرگیری ندارند.
نوبخت سرپرست سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری گفت: برای کاشت یک میلیارد نهال در کشور بصورت علمی جنگل ها و مراتعی که نیاز به احیا و غنی سازی دارند مشخص شده است.
سرپرست فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: برنامه‌های ما بیشتر به این سمت و سو است که مردم دسترسی آسان به ورزش داشته باشند.
سرپرست تيم بسكتبال ذوب آهن مى گويد با وجود نداشتن بازيكن خارجى اين تيم توان مقابله با حريفان پرستاره خود را دارد.
سرپرست تیم فوتبال استقلال تاکید کرد که تفاوت فرهنگی بین ایران و پرتغال باعث شد ساپینتو در نشست خبری دیدار با پیکان آن حرف‌ها را بزند.
اخیرا محمد حسن جعفر (برادر شهید ابومهدی المهندس) و ۷۶ نفر دیگر از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و مایک پمپئو، وزیر خارجه این کشور و مصطفی الکاظمی، نخست وزیر پیشین عراق و ضیاء الموسوی، سرپرست اطلاعات نظامی عراق و همچنین سفیر آمریکا در بغداد به خاطر جنایت ترور فرماندهان مقاومت (ابومهدی المهندس و سپهبد شهید سلیمانی) در فرودگاه بین المللی بغداد در دادگاه سوم الکرخ شکایت کردند.
سرپرست ستاد گردشگری شهرداری تهران درباره چرایی عدم تبدیل شهر تهران به مقصد گردشگری با وجود داشتن جاذبه‌های گردشگری طبیعی و غیرطبیعی گفت: چند عامل در این موضوع دخالت دارد که مهم‌ترین آن‌ها عدم تطابق ساعت کار مراکز تفریحی و موزه‌ها با ساعت فراغت گردشگران و ناشناخته بودن مراکز تفریحی و گردشی شهر تهران است.
سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری گفت: ما حساسیت ها را برای برگزاری انتخابات فدراسیون به وزارت ورزش انتقال داده ایم و وزارت ورزش هم مصر است انتخابات هر چه زودتر برگزار شود.
سخنگوی دولت هم‌چنین در پاسخ به سوالی درباره مهلت سرپرستی زاهدی‌وفا در وزارت کار عنوان کرد: مطابق اذنی که از رهبر معظم انقلاب گرفته شده بود، آقای زاهدی‌وفا تا تعیین وزیر بعدی، سرپرست این وزارتخانه هستند؛ طی همین روز‌ها و به‌زودی گزینه پیشنهادی دولت معرفی خواهد شد.
سخنگوی دولت هم‌چنین در پاسخ به سوالی درباره مهلت سرپرستی زاهدی‌وفا در وزارت کار عنوان کرد: مطابق اذنی که از رهبر معظم انقلاب گرفته شده بود، آقای زاهدی‌وفا تا تعیین وزیر بعدی سرپرست این وزارتخانه هستند؛ طی همین روزها و به‌زودی گزینه پیشنهادی دولت معرفی خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ