رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان رسالت مهم این سازمان را تامین امنیت غذایی عنوان کرد و گفت: گشایش در معیشت و اقتصاد مردم از مسیر جهاد کشاورزی و تأمین امنیت غذایی می‌گذرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه رسالت نوشت: نفوذی‌ها، لزوما غرب دوستان کروات زده نیستند و گاهی دقیقا در نقطه مقابل باید به دنبال آن‌ها گشت؛ هرچه هست برخی تصمیم‌ها نشان از آن دارد که جست‌وجویی در نظام اقتصادی کشور، می‌تواند نتایج عجیبی در پی داشته باشد.
«دولت سال به سال بی توجهی خود به آموزش و پرورش را بیشتر کرده و بار مالی این حوزه را از دوش خود برداشته و به والدین منتقل کرده است. سال‌هاست کنکور در کشور ما فقط عرصه‌ای برای رقابت دانش‌آموزان ضعیف و قوی نیست بلکه صحنه هماوردی مدارس است و در این رقابت، دولتی‌های عادی مغلوب اند.»
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از موضوعات ضروری مورد تأکید رهبر انقلاب، جهاد تبیین است که تصور می‌کنم بخش عمده این رسالت برعهده دوستان صداوسیما است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از موضوعات ضروری مورد تأکید رهبر انقلاب، جهاد تبیین است که تصور می‌کنم بخش عمده این رسالت برعهده دوستان صداوسیما است.
به جد معتقدم اگر در شرایط کنونی افراد مطلعی به موضوع حقابه ورود کنند و دولت برای سیستان آماده پرداخت هزینه باشد، با طالبان به توافق می‌رسیم ... اگرچه حقابه یک قرارداد بین‌المللی است و دولت همسایه افغانستان ازنظر قانونی موظف به تأمین حقابه است. اما واقعیت‌های منطقه از فرآیند دیگری حکایت می‌کند. لازم است تدابیری اتخاذ گردد تا عمل به قرارداد علاوه بر ما برای آن‌ها نیز سودمند باشد.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند انتظار می‌رود عملکردش به گونه‌ای باشد که چارت این سازمان سیاسی نشود چون رسالت این سازمان فعالیت‌های سیاسی نیست.
از استقلال تهران تا ملاثانی، علی حمودی همچنان پیراهن آبی بر تن می کند.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در آیین افتتاح طرح مشترک خدمات و امداد نوروزی سایپا و ایران خودرو گفت: رسالت شرکت های خودروساز تولید محصول باکیفیت و در سطح استاندارد جهانی است که با ارائه گارانتی 5 ساله و خدمات با کیفیت نقش مهمی در رضایت مشتریان خواهند داشت.
چنانچه درمذاکرات احیای برجام، دیگر «توافق تعهد محور» برای ما موضوعیت ندارد، در توافقات دوجانبه و چندجانبه‌ای که بر مبنای عادی سازی روابط ایران و عربستان سعودی نیز شکل می‌گیرد، باید تضمین‌های معتبری از سوی ریاض در این خصوص ارائه شود. در غیر این صورت، تعلقات فرامنطقه‌ای ریاض و خصوصا تلاش پشت پرده آن جهت به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی در آینده می‌تواند بر بعد عملیاتی و اجرایی توافقات سایه بیفکند.
روزنامه رسالت درباره آمار بالای مهاجرت پزشکان نوشت: از منظر برخی کارشناسان، این موضوع ناشی از تولید خبر سازمان نظام پزشکی در ایام تصویب بودجه برای تغییر تعرفه‌ها به نفع پزشکان است!
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی کشورگفت:برای افزایش بهره‌وری،تولیدمحصول بیشتر،افزایش درآمدتولید کننده وتقویت تولید ازطریق ایجاد دانش جدید ودانش‌بنیان شدن کشاورزی تلاش می‌کنیم.
رییس خانه احزاب با بیان اینکه عملکرد مجلس یازدهم جهت دهنده در میزان مشارکت انتخابات مجلس دوازدهم است، گفت: یکی از رسالت های خانه احزاب رصد حکمرانان است.
رسالت نوشت: آن روی سکه حاکمیت یکپارچه، به این زیبایی نیست. قدرت‌یابی و تأییدات پی‌درپیِ درون‌گروهیِ یک نحله و جریان فکری نسبت به اشخاص و تصمیم‌ها گاهی موجد و مقوّم یک جهل مرکبی می‌شود که بیرون آمدن از آن تقریبا غیرممکن است.
خروجی انتخابات مجلس یازدهم و دولت سیزدهم، حاکمیت یکپارچه‌ای شکل داد که در بادی امر، جریان رقیب هم امیدوار به جراحی‌ها و تغییراتی شد که می‌دانست در زمان آنان میسر و ممکن نبود.
ماجرا این است که بخش زیبای کار ملی‌پوشان ایرانی در همین جام دیده نشد. بازیکنان تیم ملی از قبل تصمیم گرفته بودند اگر به دور دوم جام جهانی رفتند، هرچه پاداش می‌گیرند را به مؤسسه‌های خیریه اهدا کنند، ولی این مورد محقق نشد تا نیت خیر بازیکنان تیم ملی به ظاهر عملی نشود. اینجا، ولی اتفاق تازه‌تری رخ داده که واقعا قابل تحسین است.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه در حوزه ورود فناوری به صنعت خودرو باید شناخت کامل به شبکه داشته باشیم، گفت: در صنعت خودروسازی این شبکه شامل سه قسمت اصلی مدیریت زنجیره تامین، مدیریت زنجیره تولید و مدیریت عرضه و خدمات است که باید این سه قسمت را با تکنولوژی روز تجهیز کرد.
مشهد ـ معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: نخستین رسالت آموزش و پرورش حرکت به سمت آموزش‌های کاربردی و اثرگذار است.
رسالت نوشت: مردم از خود سؤال می‌کنند خاتمی، موسوی و کروبی چرا الان وارد ماجرای فتنه جدید شده‌اند؟ پاسخ روشن این است، دشمن در جنگ شناختی کم آورده سربازان ذخیره خود را احضار کرده است. آن‌ها هم به این احضار پاسخ مثبت داده‌اند که خللی در کاهش تولید محتوا، روی آنتن آشوب‌طلبی پدید نیاید!
حیرت و شگفتی از مواضع جماعت باج‌ده به آمریکا این‌که؛ این‌ها اسم خود را «عقلای ملت» می‌گذارند و رقبای خود را به بی‌عقلی و بی‌دانشی متهم می‌کنند و ترس خود را از دشمن، زیر این دو عنوان پنهان می‌کنند! نکته مهم در این ماجرا این است که؛ صدای آمریکا در داخل که به ضرب و زور، ترور و اوباشیگری، تجزیه‌طلبی، فحاشی، هتاکی و مردم آزاری درمی‌آید را صدای ملت معرفی می‌کنند و می‌گویند باید آن را شنید و تن به باج‌دهی داد!
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: دشمن تلاش می‌کند تا پیش از همه، سراغ پرستاران برود و آنان را به همراهی با خود تحریک کند، زیرا رسالت پرستاری، حیات بخشی به جامعه است.
اگر بگویند امام و پیشوای ما امام خمینی و رهبری معظم انقلاب است پس این‌همه همراهی با فتنه اخیر و فتنه‌های قبلی برای چیست؟ برای درگذشت مهسا امینی توییت می‌زنند آن را فاجعه اعلام می‌کنند، اما برای شهادت ده‌ها تن از شهدای اخیر که به فجیع‌ترین شکل ممکن به شهادت رسیدند حتی یک اظهار تأسف هم نمی‌کنند.
روزنامه وابسته به ارگان حزب موتلفه اسلامی در سرمقاله امروز خود آینده ایران بدون «جمهوری اسلامی» را بررسی کرد و نتیجه گرفت بدون جمهوری اسلامی هیچ چیز از ایران باقی نمی‌ماند!
نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: تسهیل در رساندن میوه و تره بار با کیفیت و با قیمت مناسب به دست شهروندان رسالتی است که شهروندان از دولت و شهرداری انتظار دارند.
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: شهرداران تصور نکنند که رسالت آنها به اداره امور شهر در شرایط عادی محدود است؛ آنها باید ماموریت‌هایی فراتر از وظایف جاری در راستای توسعه کشور برای خود در نظر بگیرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ