فوق تخصص اطفال کودکان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، گفت: در حساسیت نوزاد به شیر، متداول‌ترین و اولین احتمال، حساسیت به پروتئین‌های گاوی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیمیتار برباتوف، مهاجم سابق منچستریونایتد، به آندره اونانا درباره اشتباهش در دقایق پایانی بازی مقابل ولورهمپتون توصیه‌هایی کرد.
معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به تمهیدات وزارت بهداشت در موج جدید گرما گفت : مردم سعی کنند از ساعت ۱۰ صبح تا ۴ بعدازظهر از قرار گرفتن در زیر نور آفتاب پرهیز کنند.
سخنگوی جبهه اصلاحات گفت: بجا توجه به مباحثی که امروز در جبهه اصلاحات مطرح شد و نظراتی که اعضای جبهه داشتند، جبهه اصلاحات ایران همچنان درباره انتخابات هیچ‌ توصیه‌ای ندارد.
ارلینگ هالند به بهانه رونمایی از مدل موی جدیدش توصیه‌هایی درباره سبک زندگی به هواداران خود ارائه داد تا نشان بدهد که لقب ربات برای او لقب مناسبی نیست.
پیمان عرفان‌طلب اوینی، استاد دانشگاه شهید بهشتی می‌گوید: «علائم مسمومیت ناشی از مصرف الکل تقلبی ممکن است ساعت‌ها بعد از نوشیدن سراغ فرد بیاید تا جایی که حتی مسموم فراموش کند الکل مصرف کرده است. »
کارشناس روانشناس صداوسیما خطاب به خانم‌ها: «شوهرت قهر کرد منتش رو نکش...!» او همچنین گفت: زن ذاتا موجود ظریفی است و فقط اوست که میتواند قهر کند! او درباره قهر مردان گفت: طوری قهر می کنند و جلو تلویزیون می‌نشینند که انگار گوریل است.
وزارت امورخارجه، وزارت بازرگانی، وزارت دادگستری و خزانه‌داری آمریکا به‌طور مشترک یک بیانیه به اصطلاح توصیه‌ای خطاب به جامعه بین‌الملل، بخش خصوصی و مردم منتشر کردند و در آن نسبت به خرید، توسعه و تکثیر هواپیما‌های بدون سرنشین ایران هشدار دادند.
قانون درباره تعیین نام سکوت نکرده و در این حوزه شاهده ماده و تبصره‌هایی هستیم که برای تعیین نام و یا تغییر آن مرز‌هایی را مشخص می‌کنند.
وزارت حج و عمره عربستان با صدور بیانیه‌ای، توصیه‌هایی خطاب به میهمانان خانه خدا در خصوص دریافت روادید حج ارائه کرده است.
استفاده روزانه از عسل و آویشن در کودکان بالای یک سال در درمان سرفه‌های طولانی بسیار موثر است. همچنین نباید از تاثیر مصرف میوه‌های دارای ویتامین C و نیز سبزیجات تازه در بهبود سرفه کودکان غافل شد.
مدیرکل آموزش همگانی جمعیت هلال احمر، درباره آسیب‌های پنهان انفجار مواد محترقه در آستانه چهارشنبه سوری توضیحاتی داد و گفت: مراقب بالن آرزوها باشید.
دکتر طحان نظیف با اشاره به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب درباره شورای نگهبان تأکید کرد: شورای نگهبان در جایگاهی قرار دارد که استقلال و بی‌طرفی‌اش باید حفظ شود.
بیل گیتس اخیرا در گفتگو با فوربس گفت که پیشرفت هوش مصنوعی در سال گذشته از جمله ChatGPT او را هیجان زده می‌کند. گیتس افزود که استفاده از آن به عنوان معلم ریاضی یا ارائه توصیه‌های پزشکی به مناطق محروم فوق‌العاده خواهد بود. بنیانگذار مایکروسافت گفت که او اغلب از ChatGPT برای کار‌های سرگرم کننده مانند نوشتن شعر استفاده می‌کند.
وجود رژیم‌های غذایی و توصیه‌های مختلف درمورد کاهش وزن باعث می‌شود کم‌کردن وزن کار آسانی به نظر برسد، اما عملا کار سختی باشد. در ادامه با برخی از رایج‌ترین باور‌های نادرست درمورد کاهش وزن که متخصصان تغذیه درباره آن‌ها هشدار می‌دهند، آشنا می‌شویم.
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز این کمیسیون حضور یافت و توصیه‌هایی به ما درباره بررسی لایحه بودجه سال آینده کرد.
سازمان دامپزشکی با توجه به هشدارهای هواشناسی درباره افت محسوس دما توصیه هایی را برای دامداران کرد.
با افت دما و استفاده بیشتر از وسایل گرم‌کننده، خطر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن افزایش یافته‌است. مدیرکل آموزش‌های همگانی هلال احمر می گوید با رعایت چند نکته این خطر از افراد دور خواهد شد.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ضمن هشدار درباره افزایش وقوع تصادفات به دلیل لغزندگی مسیرها گفت: عوامل پلیس راهور به صورت شبانه روزی در تمام نقاط سطح شهر در خدمت شهروندان خواهند بود.
برای درمان اختلال نعوظ می‌توان از روش‌های مختلف از جمله کاهش وزن، ترک دخانیات، مصرف دارو و تزریق دارو‌هایی داخل آلت تناسلی بهره گرفت.
اداره کل آموزش همگانی جمعیت هلال احمر در خصوص خطر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن هشدار داد و توصیه‌هایی را برای جلوگیری از گازگرفتگی ارائه داد.
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در دیدارهای جداگانه با آیت الله العظمی سبحانی و آیت الله سعیدی به بیان وقایع چند ماه گذشته درکشور و تشریح اهداف دشمنان در اسلام ستیزی پرداخت.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای حفظ انگیزه های بازیکن پدیده تیمش از هرگونه مبالغه درباره او خودداری کرد و به او هشدار داد.
کارشناس خاورمیانه گفت: صدر به دلیل اینکه مقلد آیت‌الله حائری بوده و پدر و خاندانش بر مرجعیت آیت‌الله حائری تاکید می‌کردند، از توصیه‌های آیت‌الله حائری تاثیر گرفته و مجبور به کناره‌گیری از سیاست شد. اما عجیب نیست او مجددا با جایگاه، نقش و گفتمان جدیدی وارد سیاست شود.
مدیرعامل تیم فوتبال سپاهان در پایان مصاف دوستانه این تیم برابر خوشه طلایی ساوه مقابل خبرنگاران ایستاد و درباره چگونگی جذب مورایس توضیحاتی را ارائه کرد.7

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ