محمد وکیلی بابت ناکامی تیمش در کسب عنوان قهرمانی نوجوانان جهان از مردم عذرخواهی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران می‌گوید بلغارستان یک روز استثنایی رو مقابل شاگردانش سپری کرد.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: از همه خانواده والیبال و مردم عذرخواهی می کنم. کارشناسان ضعف‌ها را بگویند و خوشحال می‌شوم که توصیه‌های دوستان را بشنوم.
پاسور تیم ملی والیبال با عذرخواهی از مردم برای نتایج کسب شده، گفت: ایران در آینده خیلی بهتر خواهد شد و حرف‌های بیشتری از تیم ملی خواهید شنید.
پاسور تیم ملی والیبال با عذرخواهی از مردم برای نتایج کسب شده، گفت: تیم ایران در آینده خیلی بهتر خواهد شد و حرف‌های بیشتری از تیم ملی خواهید شنید.
کمیته حقیقت‌یاب که با دستور خاتمی در شورایعالی امنیت ملی تشکیل شده، به‌صورت شفاف و بدون لکنت‌زبان و در نظر گرفتن استثنا، نتایج بررسی خود را اعلام می‌کند. موضوع دیگر این است که سیدمحمد خاتمی، به‌عنوان رئیس‌جمهور و رئیس شورایعالی ملی که در بطن ماجرا قرار دارد، رسماً در گفت‌وگویی تصویری از مردم ایران به خاطر برهم خوردن آرامش‌شان عذرخواهی می‌کند.
مرد برنزی کشتی آزاد ایران گفت: باید در این مسابقات به مدال طلا می رسیدم اما نشد که به خاطرش از مردم عذرخواهی می کنم.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
جهانگیری می گوید: امام خمینی (ره)، بعد از استقرار جمهوری اسلامی، آن را تفسیر کرد که این جمهوری دو بال اصلی دارد؛ یکی اسلامیت و دیگری جمهوریت آن است و تا آخرین لحظات حیاتشان نیز کنترل می‌کردند تا هیچ کدام از این دو بال تضعیف نشود. جمهوریت نباید آسیب ببیند و به همین دلیل به نهادهای انتخاباتی تأکید داشت و روی آن خیلی حساسیت داشت
من وقتی به سازمان ملل رفتم، دبیرکل از من در دیداری عذرخواهی کرد و گفت که خیلی تلاش کردیم تحریم‌ها را نسبت به مردم ایران در مواجهه با کووید ۱۹ برداریم، اما موفق نشدیم و من گفتم آقای دبیرکل امروز علاوه بر اینکه مردم ما تا ۷۰ درصد واکسینه شدند، از تولیدکنندگان واکسن و صادرکنندگان آن هستیم.
فصل هفتم با ماده ۳۹ منشور ملل متحد آغاز می شود و تا ماده ۵۱ ادامه می یابد. قطعنامه های شورای امنیت علیه ایران به صراحتِ مندرج در خود این قطعنامه ها، مشمول مواد ۳۹ تا ۴۱ همین فصل است.
فغانی در واکنش به این تصمیم فیفا گفت: تمام تلاشم را انجام دادم که با دقت قضاوت کنم اما بخاطر شرایط اخیر ایران، تمرکز کافی نداشتم. از همه مردم عذرخواهی می‌کنم.
در مورد هواپیمای اوکراینی به قدری مرد بودند که بزرگترین فرمانده ما گفت اشتباه کردیم و گردنمان از مو باریک‌تر است، وقتی هواپیمای ایرانی را آمریکا زد از عاملان آن تشکر کرد، در مورد هواپیمای اوکراینی در آن شرایط بحرانی خطایی انسانی صورت گرفت. یک خطای انسانی صورت گرفت و پس از آن حادثه، اشتباه هم پذیرفته شد، هم عذرخواهی و هم قرار شد غرامت بدهند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از رقم خوردن پنجمین ناکامی بزرگش با این تیم حاضر به عذرخواهی از مردم و یا استعفا نشد و با گرفتن پاداش های کلان ایران را ترک کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از رقم خوردن پنجمین ناکامی بزرگش با این تیم حاضر به عذرخواهی از مردم و یا استعفا نشد و با گرفتن پاداش های کلان ایران را ترک کرد.
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران با بیان این که فوتبال تمام شد اما زندگی ادامه دارد از مردم ایران عذرخواهی کرد.
شریعتمداری در بخشی از نوشته با چاشنی عذرخواهی خود می‌نویسد: «برادر رزمنده و عزیزم، سردار صفوی، فرمانده اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به توصیه‌ای از رهبر معظم انقلاب اشاره کرده و برای نگارنده نقل می‌کرد که ایشان می‌فرمودند چه کسی گفته است که حرف مرد یک کلام است؟! اگر سخنی به حقیقت گفته است بایستی بر آن اصرار بورزد و از ملامت این و آن باکی نداشته باشد، ولی چنانچه به خطا رفته است باید سخن خطای خود را اصلاح کند.
سرمربی تیم ملی فوتسال پس از بازگشت به ایران از مردم بابت باخت به ژاپن عذرخواهی کرد.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران از مردم بعد از شکست در فینال جام ملت‌های آسیا عذرخواهی کرد.
حسن یزدانی یکی از محبوب ترین ورزشکاران ایران و دارنده هشت مدال طلا و نقره و برنز در المپیک و قهرمانی جهان، در صفحه‌ اینستاگرام خود پیامی خطاب به مردم منتشر کرد و ضمن عذرخواهی از شکست مقابل تیلور آمریکایی، به خانواده امینی هم مرگ دخترشان را تسلیت گفت
نایب قهرمان کشتی جهان از ملت ایران بابت شکست در فینال مسابقات قهرمانی جهان عذرخواهی کرد.
سرمربی تیم ملی کاراته مردان ایران گفت: کاراته همیشه بار کاروان ایران را به دوش می‌کشید اما این بار شرمنده مردم شدیم و نداشتن مسابقه تأثیر منفی خود را گذاشت.
وزش باد شدید و گردو خاک در بیشتر مناطق کشور
اماکن ورزشی ایران مال در پی انتشار گسترده فیلم ورزش مختلط زن و مرد با لباس‌های نامتعارف، پلمب شد؛ اما اکنون برخی زمزمه‌ها مبنی بر بازگشایی این باشگاه با یک کلیپ عذرخواهی شنیده می‌شود. بانک آینده، علی انصاری و سایر مدیران مجموعه تاکنون سکوت کرده و در خفا مانده‌اند...
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ