مرد برنزی کشتی آزاد ایران گفت: باید در این مسابقات به مدال طلا می رسیدم اما نشد که به خاطرش از مردم عذرخواهی می کنم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهترین بازیکن دنیا در رقابت های قهرمانی جهان سال گذشته کابوس تیم ملی ایران در مسابقه امروز بود.
دیمیتری موزرسکی باز هم بلای جان تیم شهداب یزد شد.
تبریز- تحقق رشد تولید به مؤلفه‌های بسیاری نیاز دارد که یکی از این مؤلفه ها تأمین زیرساخت‌های مناسب از جمله برق بوده و قطعی آن مانعی برای تحقق رشد تولید است.
پرسپولیس سپاهان را در جام حذفی شکست داد و در لیگ برتر باخت تلخی مقابل این تیم داشت، آیا این سرنوشت برای گل‌گهر هم تکرار می‌شود؟
امیرحسین کاووسی با شکست حریف ژاپنی خود در دیدار رده‌بندی، اولین مدال برنز ایران در مسابقات آسیایی را به نام خود ثبت کرد.
تنها کشتی‌گیر تیم ملی آزاد ایران که در پنج وزن نخست به دیدار فینال راه یافته بود، در مبارزه نهایی برابر حریفی از مغولستان به پیروزی رسید و مدال طلای آسیا را بر گردن آویخت.
بعد از حذف علیرضا سرلک از دور مقدماتی، قیاسی، کاووسی و گلیج هم در نیمه‌نهایی شکست خوردند.
رحمان عموزاد بعد از شکست حریف قزاق، در نیمه نهایی مقابل ریوما آنراکیو از ژاپن قرار گرفت. او در تایم اول یک امتیاز از حریف ژاپنی‌اش گرفت و در وقت دوم هم از اخطار کم‌کاری، امتیاز عموزاد به دو رسید. حریف ژاپنی که کشتی خوبی مقابل قهرمان وزن ۶۵ کیلوگرم جهان در سال ۲۰۲۲ گرفت، در نهایت فقط دو امتیاز به رحمان عموزاد داد و در ثانیه‌های پایانی با توجه به مدافع بودن کشتی‌گیر ایران یک امتیاز هم به ریوما آنراکیو داده شد. به این ترتیب نماینده کشورمان در یک مبارزه دشوار و نزدیک ۲ بر یک این کشتی را به سود خود تمام کرد و فینالیست شد.
انتشار دومین سری اسناد طبقه‌بندی‌شده آمریکا از جزئیات ارزیابی این کشور درباره مناطق ملتهب یا درگیر جنگ در جهان و همچنین برنامه هسته‌ای ایران، فضای مجازی را داغ کرد.
پرواز با هاسلر کابوسی برای خلبانان نیروی هوایی آمریکا بود. بمب‌افکن افسارگسیخته و رام نشدنی که اغلب خلبان‌ها را در فرود و برخاست دچار مشکل می‌کرد.
چت بات‌های هوش مصنوعی می‌توانند به غلبه بر محدودیت‌های انسانی، از جمله سرعت، زبان‌های خارجی و محدودیت نویسنده کمک کنند و به طور بالقوه در همه چیز از نوشتن ایمیل گرفته تا گزارش‌ها و مقالات و کارزار‌های بازاریابی کمک کننده خواهند بود.
شانزده نفر از اعضای یک تیم والیبال دانش آموزی جان خود را در زلزله ترکیه از دست داده اند.
پرسپولیس در شرایطی در هفته هجدهم لیگ برتر برابر آلومینیوم قرار می‌گیرد که ۲۹۸ روز پیش از این مسابقه، شکست تلخی را برابر این حریف اراکی تجربه کرده است.
بمب افکن‌های استراتژیک Tu-۲۲m۳ روسیه ظاهراً پنج فروند از این موشک‌ها را روی شهر دنیپرو رها کرده اند؛ و یکی از این موشک‌ها به یک آپارتمان ۹ طبقه برخورد کرده که باعث با خاک یکسان شدن کامل ساختمان و زیر آوار ماندن ساکنانش شده است. مقامات اوکراینی گفته اند که کشورشان هیچ سیستم دفاعی که بتواند موشک X-۲۲ را ساقط کند در اختیار ندارد.
شکست در سوپرجام اسپانیا مقابل بارسلونا و عملکرد ضعیفی که شاگردان آنچلوتی در این بازی داشتند، رئالی‌ها را برای بازی امشب در کوپا دل‌ری نگران کرده است.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مأموریت دهه هشتادی‌ها کابوسی برای صهیونیست‌ها، آمریکا و همه مستکبران و زورگویان عالم است.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مأموریت دهه هشتادی‌ها کابوسی برای صهونیست‌ها، آمریکا و همه مستکبران و زورگویان عالم است.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مأموریت دهه هشتادی‌ها کابوسی برای صهونیست‌ها، آمریکا و همه مستکبران و زورگویان عالم است.
اگر پرسپولیس اولین قسط از مطالبات بوژیدار رادوشوویچ را پرداخت نکند، 10 میلیارد تومان جریمه خواهد شد و امکان فعالیت در نقل و انتقالات زمستانی را هم نخواهد داشت.
مازیار طاطایی وکیل دادگستری از تبرئه شدن مژگان کاوسی از اتهام افساد فی الارض خبر داد.
وزیر امور خارجه کشورمان و سایمون کاوونی، وزیر امور خارجه ایرلند، طرفین در خصوص مناسبات دوجانبه و مسائل منطقه‌ای و بین المللی به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.
جنبش مقاومت اسلامی حماس به شهادت دو تن از فلسطینیان ساکن شهر جنین به دست نظامیان رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
جنبش مقاومت اسلامی حماس به شهادت دو تن از فلسطینیان ساکن شهر جنین به دست نظامیان رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
مریم کاووسی؛ روانشناس گفت: وسواس شستشو عبارت است از احساسی آزاردهنده مبنی بر اینکه آلودگی‌ها علی‌رغم بار‌ها شستشو هنوز از بین نرفته‌اند، این وسواس یکی‌از شایع‌ترین انواع اختلال وسواس فکری‌ـ‌عملی است که البته جزو درمان‌پذیرترین وسواس‌ها نیز به شمار می‌رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ