بازیکن تیم ملی فوتبال ایران با بیان این که فوتبال تمام شد اما زندگی ادامه دارد از مردم ایران عذرخواهی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روز گذشته وایله در حضور سعید عزت‌اللهی مقابل حریف خود به میدان رفت.
وایله در حضور هافبک ایرانی خود به پیروزی مقابل وندسیسل رسید.
سعید عزت‌اللهی تمرینات پیش فصل خود با وایله را آغاز کرده است.
عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: برگزاری رویداد‌هایی که تولید شادی دارند می‌تواند دوقطبی‌ها را کم کند و حتماً به رفع آن کمک می‌کند؛ این رویداد‌ها مردم ما را در مناسبت‌های شاد گرد هم می‌آورد تا همه در یک شادی ملی شریک شوند؛ بنابراین برگزاری این شادپیمایی‌ها حتماً در برطرف کردن آسیب‌های گذشته مؤثر است.
عزت‌اللهی به کدام یک از ۴ غول لیگ ایران می‌رود؟
سعید عزت‌اللهی در تیم منتخب لیگ یک دانمارک قرار گرفت.
ملی‌پوش ایرانی وایله گل قهرمانی تیمش در رقابت‌های لیگ یک دانمارک را به ثمر رساند.
سعید عزت‌اللهی در حساسترین بازی فصل وایله بهترین بازیکن تیمش بود.
هافبک ایرانی وایله یکی از ۱۱ نفر اصلی تیمش مقابل ساندریوسکه است.
شماره ۶ تیم ملی ایران مثل همیشه در ترکیب دیدار مقابل روسیه حضور دارد.
والری کارپین سرمربی تیم ملی روسیه از عملکرد سعید عزت‌اللهی و سردار آزمون تمجید کرد.
سعید عزت‌اللهی در لیست امیر قلعه‌نویی هم قرار گرفت تا تغییرات کادرفنی آسیبی به جایگاه او نزند.
عین‌اللهی در خصوص مسمومیت دانش‌آموزان قمی گفت: هیچ میکروب و ویروسی در این زمینه شناخته نشده است و امروز یک کمیته ویژه از اساتید برجسته دانشگاه‌های علوم پزشکی را با مسئولیت معاونت درمان مأمور کردیم تا بررسی‌های ویژه انجام دهند و نتیجه آن را به مردم خواهیم گفت.
سعید عزت‌اللهی در وایله خود را آماده شروع دوباره در لیگ یک دانمارک می‌کند.
عزت‌الله ضرغامی بیان کرد: معتقدم در حال حاضر یکی از موضوعاتی که می‌توان با مردم صحبت کرد، گردشگری است. اخبار، تصاویر و ویدئو‌های مثبت از ایران باید به دنیا مخابره شود. شبکه تصویری و تلویزیونی ایجاد کردیم که در فضای تلویبیون به صورت آزمایشی در حال فعالیت است.
عین‌اللهی با تاکید بر لزوم افزایش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه تولید داروهای دانش‌بنیان گفت: وزارت بهداشت تلاش می‌کند در حد توان خود برای تولید محصولات دارویی دانش‌بنیان بودجه تخصیص دهد، ولی ما نیاز داریم که به سمت مردمی کردن پژوهش‌های حوزه سلامت برویم و از مردم درخواست کنیم سرمایه‌های خود را به جای این که برای خرید دلار و سکه هزینه کنند، به طرح‌های تحقیقاتی حوزه دارو اختصاص دهند و مطمئن باشند که این طرح‌ها می‌تواند سودآور باشد.
در جلسه صحن علنی امروز مجلس، پس از طرح سوال توسلی نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ و تعدادی دیگر از نمایندگان از وزیر بهداشت و درمان پیرامون وضعیت بهداشت و درمان در شهر‌ها و روستاها، نمایندگان با استماع گزارش و توضیحات وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با ۱۰۳ رای موافق، ۱۲۳ مخالف، ۷ رای ممتنع از مجموع ۲۴۵ نماینده از پاسخ‌های عین‌اللهی قانع نشدند.
انتشار آماری جالب توجه از آمار هافبک‌های مرکزی در جام جهانی نشان می‌دهد که احمد نوراللهی در بین بهترین هافبک‌های دنیا قرار گرفته است.
هافبک دفاعی تیم ملی بعد از شکست مقابل آمریکا و حذف از جام جهانی از این اتفاق به عنوان درس بزرگی برای خودشان یاد کرد.
هافبک تیم ملی ایران ابراز امیدواری کرد بتوانند با کسب نتیجه برابر آمریکا به مرحله حذفی جام جهانی صعود کنند.
سعید عزت‌اللهی با یک جمله کوتاه از مقابل خبرنگاران حاضر در میکسدزون عبور کرد.
یکی از دلایل طرح استیضاح وزیر بهداشت، مدیریت‌های ضعیف در سطح کشور اعم از مدیریت‌های ستادی در سطح استانی و کشوری است که تحول در این زمینه به ایجاد تغییرات نیاز دارد ولی چنین عزمی دیده نمی‌شود. این در حالی است که وزارت بهداشت مستقیم با مردم در ارتباط است.
عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با انتشارِ توییتی در فضایِ مجازی موضع خود را نسبت به عملکردِ ستاد امر به معروف و نهی از منکر مشخص کرد.
نرگس آبیار، داستان‌نویس، فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان سینما حدود دو هفته پیش، قبل از آن‌که اتفاقات باغ عفیف‌آباد واکنش‌برانگیز شود، دیداری با عزت‌الله ضرغامی ـ وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی داشت. ضرغامی هم در صفحه شخصی خود در اینستاگرام درباره این دیدار نوشت: «با خانم نرگس آبیار کارگردان ارزنده کشورمان ملاقات داشتم. جناب قاسمی همسر ایشان و تهیه‌کننده سینما هم حضور داشتند. خانم آبیار از فعالان جدی در حوزه میراث فرهنگی کشور است. در مورد بافت تاریخی یزد و به ویژه منطقه شاهدیه که از آن‌جا بازدید کرده بودم، مطالب خوبی را مطرح کردند. در مورد پروژه‌های سینمایی آینده‌شان هم گفت‌وگو کردیم.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ