سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران می‌گوید بلغارستان یک روز استثنایی رو مقابل شاگردانش سپری کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کریس رونالدو به خاطر استفاده از ساق بند آدیداس در آستانه یک ضرر میلیاردی قرار دارد.
شهریار حیدری نماینده مردم سرپل ذهاب و قصرشیرین و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: روسیه درگیر نزاع داخلی و جنگ اوکراین است که تا حدودی نیز غرب مقابل آن‌ها قرار گرفته است. کشوری که هنوز نتوانسته اوکراین را شکست دهد می‌خواهد افکار عمومی را تغییر دهد و به همین خاطر دچار این اشتباه استراتژیک شده است!
متهم گفت: روز حادثه به همراه همسرم راهی منزل مادرش شدیم، چون شام در خانه مادرش میهمان بودیم. من و پیمان همیشه با هم جر و بحث داشتیم و دعوا‌های ما تمامی نداشت. آن روز هم در مسیر با هم بحثمان شد و من با او قهر کرده و از ماشین پیاده شدم. بعد به خانه مادرم رفتم و دیگر نمی‌دانم او کجا رفت و چه اتفاقی برایش افتاد. یکی، دو روزی از او بی‌خبر بودم و سراغش را نمی‌گرفتم، چون با هم قهر بودیم. بعد متوجه شدم در بیمارستان است و سر و دستش هم شکسته بود که دلیل آن را نمی‌دانم.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، دو روز تعطیلی به خاطر شکست برابر لایپزیش به بازیکنان این تیم داد.
تیم ملی ایران در یک بازی کمتر به خاطر سپرده شده، در تابستان سال 84 به مصاف باشگاه شاخص انگلیسی رفت.
امره جان، ستاره باتجربه دورتموند، معتقد است که این تیم سزاوار شکست برابر چلسی نبوده و به اشتباهات داوری باخته است.
مأموران پایگاه سوم و نهم پلیس آگاهی پایتخت بدنبال گزارش سرقت‌های سریالی موتورسیکلت‌ها، تحقیقات را آغاز کردند و با اقدامات پلیسی و در چندین عملیات موفق به دستگیری ۲۳ متهم شدند که سارق و مالخر بودند.
عضو تیم جودو رعد پدافند در مسابقات بین باشگاهی جام خلیج فارس، گفت: مسابقات خوبی را در این رقابت‌ها داشتیم که گل کار ما مبارزه با روس ها بود که موفق شدیم با شکست آنها جام را بالای سرمان ببریم.
فکر می‌کنم بیشترین دلیل مصدومیت من به خاطر فشار ذهنی و اینکه می‌خواستم حتما به فینال برویم بوده است
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، پس از شکست 5-1 مقابل ناپولی تایید کرد که تیم حریف کاملا شایستگی این پیروزی را داشته است.
شکست استقلال برابر تراکتور در لیگ برتر در صورت تکرار در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی می‌تواند تبعات سنگینی برای تیم آبی پایتخت داشته باشد که سهم مرد پرتغالی بیشتر از دیگران است.
لالیگا بارسلونا را در قضیه انتقال آندریاس کریستنسن به خاطر نقض فرپلی مالی جریمه مالی کرده بود ولی یوفا امروز این جریمه را باطل کرد.
سنگربان ملوان معتقد است اگر بازی‌ها به خاطر جام جهانی تعطیل نمی‌شد می‌توانستند سپاهان را هم شکست دهند.
دیوید بکام بالاخره سکوت خود را درباره نقشی که در جام جهانی قطر به عهده داشت و به خاطر آن با انتقادهای شدیدی مواجه شده بود شکست.
لوئیس فیگو مصاحبه منتسب به خود در مورد اینکه فرناندو سانتوس به خاطر نیمکت‌نشین‌کردن رونالدو باعث ناکامی پرتغال در جام جهانی شد را رد کرد.
رضا نورمحمدی کاپیتان سابق پرسپولیس می‌گوید: کارلوس کی‌روش باید بابت سنگین‌ترین شکست تمام ادوار تاریخ فوتبال ایران در جام‌های جهانی مقابل انگلیس و خوردن ۶ گل از فوتبالدوستان ایرانی عذرخواهی می‌کرد.
گراهام آرنولد در نشست خبری روز گذشته خود، اعلام کرد که هنوز تلخی شکست برابر ایران را در یاد دارد.
جنتی با تاکید بر اینکه تلاش حکومت‌های استکباری برای انحراف جوانان امت اسلامی به این خاطر است که می‌خواهند نگذارند از میان این جوانان، تهرانی مقدم‌ها برخیزند، گفت: پیشرفت‌های جوانان با ایمان ایران اسلامی ثابت می‌کند که بحمدالله تاکنون شکست خورده‌اند و از این پس نیز جز ناکامی دستاوردی نخواهند داشت.
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با بیان اینکه دیواره‌های تحریم در ماه‌های آینده شکسته خواهد شد، گفت: ما در یک جنگ اقتصادی به سر می‌بریم و دشمنان متوجه این خطر شده‌اند که ایران می‌خواهد به سرعت پیشرفت کند.
محسن رضایی با تاکید بر اینکه سرعت در پیشرفت بدون حضور گسترده مردم در اقتصاد امکان پذیر نیست، تصریح کرد: ما در یک جنگ اقتصادی به سر می‌بریم و دشمنان متوجه این خطر شده‌اند که ایران می‌خواهد به سرعت پیشرفت کند.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است شکست دادن این تیم در مسابقات قهرمانی آسیا به خاطر ارتباط خوب بین اعضای تیم سخت است.
سرمربی پرسپولیس ادامه داد: به تراکتور به خاطر یک بازی خوب تبریک می‌گویم. این برد حقشان بود. می‌توانستند گل‌های بیشتری بزنند. درباره بازی صحبتی ندارم و شما هم زحمت بکشید درباره بازی سوال نکنید.
شکست تیم فوتبال گل‌گهر برابر استقلال با حرکت عجیب مهاجم سابق آبی‌ها باعث ایجاد شائبه‌هایی بین اهالی فوتبال شده که هجمه و انتقاد از سرمربی تیم سیرجانی را هم افزایش داده است.
این رسانه با استفاده از خاطره شکست های کلمبیا با کی‌روش در مقدماتی جام‌جهانی، به مرد پرتغالی کنایه زده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ