تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان با کسب 6 مدال طلا،‌ 3 مدال نقره و 1 مدال برنز به عنوان قهرمانی آسیا دست یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاروان ووشوی کشورمان در روز چهارم مسابقات قهرمانی آسیا به 6 مدال رنگا‌رنگ دست یافت.
انقلاب از بالا، بهترین توصیف برای تغییراتی است که عربستان سعودی در 6 سال اخیر شاهد آن بوده است. شناخت عربستان سعودی جدید نیازمند کنار گذاشتن کلیشه ها و نگاه های سنتی به این کشور است.
از جمع 6 مدال‌آور نوجوان ایران در مسابقات جهانی استانبول، دو کشتی‌گیر سال آینده هم قادر به همراهی تیم ملی در مسابقات آسیایی و جهانی هستند که یکی از آنها فرصت دو طلایی شدن در این رده سنی را دارد.
ویکتور اورتا، مدیر ورزشی سویا، احتمال جذب سرخیو راموس را رد کرد.
یان زومر گزینه اصلی اینتر برای جانشینی اونانا است و مذاکره با بایرن برای خرید این گلر سوئیسی شروع شده است.
سکه امامی نسبت به دیروز تفاوت چندانی نکرده و به قیمت 28 میلیون و 500 هزار تومان رسیده است.
در هفته پایانی رقابت‌های لیگ بلژیک، سه تیم مدعی قهرمانی بودند و در نهایت با رقم خوردن اتفاقاتی دراماتیک، این رویال آنتورپ بود که جام را از آن خود کرد.
بعد از قهرمانی تیم ملی فرنگی در تورنمنت رنکینگ‌دار بلگراد، دور جدید تمرینات این تیم برای شرکت در مسابقات جهانی از 31 خرداد ماه آغاز خواهد شد.
تیم ملی پارا تنیس روی میز کشورمان با کسب یک مدال طلا، یک نقره و چهار برنز رقابت‌های انفرادی آزاد جهانی اردن را به پایان برد.
یونس امامی در فینال وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد جام تختی 6 بر صفر از سد محمدصادق فیروزپور گذشت.
ارسلان مطهری امیدوار است بعد از 6 بازی ناکامی در گلزنی مقابل نفت آبادان این طلسم را بشکند.
ساکت الهامی و تیم هوادار با رویای برد در برابر استقلال پا به استادیوم آزادی گذاشتند اما در پایان نتیجه ای که رقم خورد برای آنها سخت و سنگین و باور نکردنی بود.
در اولین روز از مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه ناشنوایان، تکواندوکاران ایران 6 مدال طلا و یک نقره کسب کردند.
قرار است مهدی تاج به زودی در نشست هیات رئیسه علاوه بر اعلام نام سرمربی تیم ملی ، نام سرمربی تیم امید را هم برای رای گیری اعضای هیات رئیسه اعلام کند.
در روز دوم تورنمنت اوپن زاگرب هیچ‌کدام از چهار فرنگی‌کار ایران موفق به کسب مدال طلا نشدند.
باستان شناس محوطه ۷۷ منطقه تاریخی سد چمشیر از وجود ۶ قبر متعلق به اسماعیلیه خبر داد که برای جلوگیری از جا به جا کردن مرده‌ها توسط مغول، روی آنها با ملات بیشتری پوشانده شده است.
با نظر کادرفنی، 6 آزادکار ایرانی جهت شرکت در تورنمنت رنکینگ دار کرواسی راهی زاگرب می شوند.
با گذشت دو بازی از جام جهانی برای تیم ملی ایران، کارلوس کی‌روش تاکنون به 19 بازیکن فرصت حضور در ترکیب را داده است.
دیاریو اسپورت امروز ادعا کرد که ژرژ مندس، مدیر برنامه های رونالدو، او را برای نیم فصل دوم به رئال مادرید پیشنهاد داده است.
ملی‌پوشان دوومیدانی ID کشورمان در رقابت‌های آسیا - اقیانوسیه موفق به کسب دو مدال طلا و برنز دیگر شدند.
پیشکسوت فوتبال ایران مدعی است که نمایش تیم ملی در دو دیدار تدارکاتی در اتریش، برای حضور موفق شاگردان کارلوس کی روش در قطر، امیدوارکننده بوده است.
در گروه پسران ایران با کسب  5 نشان طلا، 2 نقره و 2 برنز بالاتر از تیم‌های کره جنوبی و چین بر بام آسیا ایستاد. در گروه دختران نیز شیردختران ایرانی با 6 مدال طلا قهرمان؛ تیم های چین و کره جنوبی نیز دوم و سوم شدند.
مرحله جدید تمرینات تیم ملی بوکس کشورمان از روز یکشنبه – ششم شهریورماه با حضور بوکسورهای هندوستانی در سالن حاج احمد ناطق نوری آغاز می‌شود و به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت.
در پی وقوع چندین فقره شیوه جدید سرقت خودرو، گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه‌ای، به دارندگان خودرو درخصوص عدم اعتماد به افراد ناشناس به عنوان خریدار خودرو هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ