رییس پلیس راه البرز اعلام کرد: ممنوعیت تردد به دلیل اجرای عملیات تعمیر و نگهداری سیستم تهویه تونل کندوان و همچنین پاکسازی و لق‌گیری تراشه‌های باز ریزشی حدفاصل کف هزار چم و سیاه بیشه ایجاد شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس راه البرز گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور کرج - چالوس از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه ۲۷ مرداد ماه از آزادراه تهران شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است.
علی زندی فر افزود: ۱۳۰ نیروی راهداری با استفاده از ۷۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین، نیمه‌سنگین و سبک در سه نوبت به صورت شبانه‌روزی در جاده کرج – چالوس مشغول به فعالیت شدند.
کرج- تصاویر دیده نشده از لحظه لغزش زمین رودخانه کرج که ریخته شدن ۱.۶ میلیون متر مکعب صخره و سنگلاخ در بستر رودخانه در کمتر از ۲۰ دقیقه را به تصویر کشیده است.
معاون استاندار البرز و سرپرست فرمانداری ویژه کرج با بیان اینکه وقوع سیلاب حدود ۲۰۰ متر از جاده کرج-چالوس را تخریب کامل کرده و هنوز دو تونل کاملا در گل و لای قرار دارد؛ گفت: جاده کرج - چالوس در محدوده استان البرز همچنان بسته است.
تونل‌هایی که کاملا زیر گل‌ولای رفته‌اند. وقوع سیلاب حدود ۲۰۰ متر از جاده کرج-چالوس را تخریب کامل کرده و هنوز دو تونل کاملا در گل و لای قرار دارد. جاده کرج - چالوس در محدوده استان البرز همچنان بسته است و تنها تیم‌های امدادی می‌توانند در آن تردد داشته باشند.
رییس پلیس راه البرز گفت: محور کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال به دلیل عملیات عمرانی در محور سیاه بیشه در استان مازندران از روز گذشته به صورت مقطعی بسته شده است.
این ممنوعیت تردد طی روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه تا ۲۶ اردیبهشت ماه جاری اجرا می‌شود.
جاده کرج - چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر نیمی از آن در استان البرز و مابقی در استان مازندران واقع شده است.
رییس پلیس راه البرز گفت: کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.
سرهنگ پیمان کرمی گفت: اکنون نیز ترافیک در تمام راه‌های البرز از جمله آزاد راه تهران - کرج - قزوین عادی است و مشکل خاصی وجود ندارد.
سرهنگ پیمان کرمی اظهار کرد: این انسداد به دلیل ایمن سازی و لق گیری سنگ‌ها صورت گرفته است.
مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.
سرهنگ کرمی: در جاده کرج - چالوس اکنون شاهد بار سنگین ترافیک از محدوده آزادراه تهران - شمال تا کندوان هستیم و رانندگان ضمن رعایت سرعت مطمئنه از هرگونه عجله و شتاب خودداری کنند.
کرمی از رانندگان و مسافران خواست با توجه به شرایط ناپایدار جوی و احتمال سقوط سنگ از توقف در حاشیه جاده بویژه در محور کرج -چالوس اجتناب کنند.
ترافیک در آزادراه کرج-تهران از کرج تا کیلومتر بیست و پنج این محور، سنگین؛ از این نقطه تا عوارضی قدیم تهران، نیمه سنگین و از این نقطه تا تهران، نیمه سنگین است.
این انسداد به دلیل ریزش بهمن در منطقه سیاه بیشه در استان مازندران ایجاد شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: جاده کرج - چالوس که درپی ریزش چهار بهمن مسدود شده بود با تلاش راهداران بازگشایی شد.
راهداری البرز اعلام کرد ساعت ۱۲:۱۵ دقیقه روز سه شنبه ۱۱ بهمن محور کرج به چالوس به دلیل ریزش بهمن تا اطلاع ثانوی مسدود است.
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ١٤ روز جمعه هفتم بهمن ماه از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است.
رییس پلیس راه البرز گفت: مسافران می‌توانند از محور جایگزین آزادراه تهران - شمال برای سفر به استان مازندران تردد کنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک از کرج تا بیلقان، روان؛ از بیلقان تا آدران، روان؛ از سد امیرکبیر تا گچسر، نیمه سنگین؛ از این نقطه تا کندوان، نیمه سنگین و از کندوان تا هزارچم نیز به همین صورت است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: به علت اجرای عملیات تعمیر و نگه‌داری سیستم تهویه تونل‌های این محور، در روز‌های ۱۸ و ۱۹ مهرماه مسیر کرج- چالوس مسدود شده بود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از بسته شدن کامل جاده کرج - چالوس به منظور اجرای عملیات عمرانی درطی امروز دوشنبه و فردا سه شنبه ۱۸ و ۱۹ مهر در محدوده این استان خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ