رییس پلیس راه البرز گفت: محور کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال به دلیل عملیات عمرانی در محور سیاه بیشه در استان مازندران از روز گذشته به صورت مقطعی بسته شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس راه البرز گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور کرج - چالوس از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه ۲۷ مرداد ماه از آزادراه تهران شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است.
رئیس پلیس راه البرز از اجرای محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال روز‌های جمعه و شنبه ششم و هفتم مرداد ماه جاری خبر داد.
رئیس پلیس راه البرز با اشاره به پیش بینی بارش رگباری باران و شرایط ناپایدار جوی، بویژه در جاده کرج - چالوس گفت: مسافران به دلیل خطر احتمال سقوط سنگ در حاشیه جاده توقف نکنند.
اهواز - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان فیلم زیر گرفتن مامور پلیس راه توسط کامیون در مسیر شوش به اندیمشک را تکذیب کرد.
رئیس پلیس راه استان قزوین عنوان کرد: علت حادثه لغزندگی جاده به‌دلیل بارندگی است که موجب شده رانندگان کنترل خودروها را از دست داده و با یکدیگر برخورد کنند.
رییس پلیس راه البرز از ترافیک فوق سنگین در جاده کرج -چالوس در محدوده این استان طی عصر دوشنبه خبر داد و از رانندگان خواست از عجله و شتاب پرهیز کنند.
رئیس پلیس راه استان البرز از اجرای محدودیت ترافیکی در جاده کرج – چالوس و آزادراه تهران – شمال در روز جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه در محدوده این استان خبر داد.
رئیس پلیس راه البرز روز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت گفت: انسداد محور کرج-چالوس و آزادراه تهران-شمال از ساعت هشت صبح تا پنج بعد از ظهر روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه تا ۲۶ اردیبهشت اعمال خواهد شد.
رییس پلیس راه کندوان گفت: به منظور تخلیه بار ترافیکی، تردد خودروها از حوالی ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه امروز از کرج به چالوس در محور کندوان تا اطلاع بعدی ممنوع شد.
رییس پلیس راه البرز گفت: کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.
مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس، از بارش برف و باران در برخی از محورهای چهار استان کشور خبر داد.
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ١٤ روز جمعه هفتم بهمن ماه از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است.
رییس پلیس راه البرز از اعمال ممنوعیت تردد با توجه به بار سنگین ترافیک از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران خبر داد.
رییس پلیس راه البرز گفت: مسافران می‌توانند از محور جایگزین آزادراه تهران - شمال برای سفر به استان مازندران تردد کنند.
رییس پلیس راه البرز گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۴ امروز چهارشنبه و فردا پنجشنبه (چهارم وپنجم آبان ماه) از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ این روز‌ها از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور گفت: ترافیک در محور کرج - چالوس حدفاصل دوراهی شهرستانک تا گچسر و محدوده سیاه بیشه و در آزادراه تهران - شمال حدفاصل تونل شماره ۱۸ تا انتهای مسیر (محدوده شهرستانک) سنگین است.
رئیس پلیس راه البرز گفت: ساعتی پیش خبری مبنی بر واژگونی یک خودرو پژو پارس در محدوده جاده فرعی خور به سیجان در جاده کرج - چالوس به اطلاع مأموران پلیس راه رسید و بلافاصله عوامل گشت پلیس به محل حادثه اعزام شدند.
رئیس پلیس راه البرز گفت: ساعتی پیش خبری مبنی بر واژگونی یک خودرو پژو پارس در محدوده جاده فرعی خور به سیجان در جاده کرج - چالوس به اطلاع مأموران پلیس راه رسید و بلافاصله عوامل گشت پلیس به محل حادثه اعزام شدند.
رییس پلیس راه البرز اعلام کرد: ممنوعیت تردد از کرج به چالوس تا تخلیه بار ترافیکی ادامه خواهد داشت.
رییس پلیس راه البرز اعلام کرد: ممنوعیت تردد به دلیل اجرای عملیات تعمیر و نگهداری سیستم تهویه تونل کندوان و همچنین پاکسازی و لق‌گیری تراشه‌های باز ریزشی حدفاصل کف هزار چم و سیاه بیشه ایجاد شده است.
رییس پلیس راه البرز بیان کرد: ترافیک در خط شمالی جاده کرج - چالوس از محدوده تونل کندوان تا ازادراه تهران - شمال نیمه سنگین گزارش شده است.
رئیس پلیس راه البرز گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی۲۴ روز جمعه ۲۸ مرداد ماه جاری از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ همان روز تا پایان تخلیه بار ترافیکی از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد شد.
رییس پلیس راه استان البرز از ترافیک سنگین در جاده کرج - چالوس و آزادراه‌های این استان خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ