ستاره ملی‌پوش سپاهان در بالاترین سطح محبوبیت بین هواداران این تیم قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد مهدی احمدی بی‌سر و صداترین بازیکن ورودی به لیست پرسپولیس بوده است.
سپاهان با جذب رضا اسدی علاوه بر انتقال یک بازیکن چند پسته یک رقیب هم برای رامین رضاییان به خدمت گرفته است.
تمرینات پیش فصل سپاهان در ترکیه گویا برای رامین رضاییان بازیکن جذاب تر از دیگر بازیکنان است.
رقابت در سمت راست خط دفاعی تیم ملی به اوج خود رسیده است.
رامین رضاییان و مرتضی پورعلی‌گنجی دو بازیکنی هستند که با علاقه ویژه از سوی امیر قلعه‌نویی به تیم ملی دعوت دعوت شده‌اند.
رامین رضاییان ۳۳ ساله، در جام جهانی گذشته برابر تیم ملی فوتبال ولز گل دوم تیم ملی را زد و در مسابقات دوستانه نوروزی تیم ملی برابر کنیا و روسیه هم از بهترین بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان بود.
رامین رضاییان تاثیرگذارترین بازیکن تیم ملی در دیدار با کنیا بود.
حالا امیر قلعه‌نویی است که باید از میان صادق محرمی و رامین رضائیان دو بازیکن با کیفیت فوتبال ایران دست به انتخاب بزند.
با تصمیم ژوزه مورایس در مصاف برابر فولاد خوزستان و در روز غیبت رامین رضائیان، آریا یوسفی در ترکیب اصلی قرار گرفته است.
آنتونی رابینسون، مدافع ملی‌پوش آمریکا، که گریه‌های رامین رضائیان در آغوش او در جام جهانی قطر خبرساز شده بود، جزئیات جدیدی از برخوردش با این ستاره ایرانی فاش کرد.
جدای از حساسیت های همیشگی دیدارهای دو تیم سپاهان و پرسپولیس در سال های اخیر، این بازی برای یک بازیکن هم می‌تواند حساسیت برانگیز باشد؛ رامین رضاییان!
دیوید بلنکل روزنامه نگار ورزشی آمریکایی با انتشار دیدیو دلداری بازیکن آمریکا به رامین رضاییان نوشت:اگر سیاستمداران بگذارند، انسان‌ها به هم می‌رسند.
رامین رضائیان بازیکن تیم ملی فوتبال ایران با گلزنی برابر ولز در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از نگاه نشریه مارکا در ترکیب منتخب هفته دوم این رقابت ها قرار گرفت.
رامین رضائیان بازیکن تیم ملی فوتبال ایران با گلزنی برابر ولز در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از نگاه نشریه مارکا در ترکیب منتخب هفته دوم این رقابت ها قرار گرفت
جوان‌ترین بازیکن لیست تیم ملی ایران در جام جهانی قطر می‌تواند رامین رضاییان را الگوی خود برای ناامید نشدن در عرصه ملی قرار دهد.
علیرضا بیرانوند، سیدحسین حسینی، محمدرضا اخباری، پیام نیازمند، سامان فلاح، مرتضی پورعلی گنجی، روزبه چشمی، ابوالفضل جلالی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد سرلک، وحید امیری، مهدی ترابی، امید ابراهیمی، رامین رضاییان و امید نورافکن ١۶ بازیکنی بودند که امروز در اردوی تیم ملی حاضر شدند.
حساسیت بازی پرسپولیس و سپاهان با جابجایی پیراهن بازیکن محبوب کارلوس کی روش اهمیت متفاوتی می‌تواند برای او و دو تیم داشته باشد.
کارلوس کی روش برای اردوی اتریش و بازی با تیم های اروگوئه و سنگال 27 بازیکن را به اردوی تیم ملی فرا خواند که در نهایت دو بازیکن نتوانستند راهی اتریش شوند؛ رامین رضاییان و امید نورافکن.
رامین رضاییان با حضور کارلوس کی‌روش، دوباره به تیم ملی ایران دعوت شد.
فدراسیون فوتبال برای طراحی این پوستر از تصویر سه بازیکن استفاده کرده است. رامین رضاییان در کنار کریم انصاری فرد و سید مجید حسینی.
رضاییان فصل گذشته در پرسپولیس و این فصل در تیم سپاهان نشان داده بازیکن آماده‌ای است و کی‌روش بعد از پی بردن به وضعیت این بازیکن و هم چنین مشورت با مورایس، رامین رضاییان را به اردوی تیم ملی دعوت کرد.
شاید برای خیلی‌ها پس از دعوت رامین رضاییان این پرسش به وجود آمده باشد که برخورد این بازیکن با سردارآزمون ستاره تیم ملی در اردوی اتریش چگونه خواهد بود؟
کارلوس کی‌روش اسامی ۲۴ بازیکن برای حضور در اردوی تیم ملی ایران را اعلام کرد.
مقصد بعدی رامین رضاییان مشخص نیست اما شایعه شده که سپاهان ، تراکتور و گل‌گهر به دنبال جذب این بازیکن هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ