محمد مهدی احمدی بی‌سر و صداترین بازیکن ورودی به لیست پرسپولیس بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیاوش یزدانی و محمد دانشگر دو مدافع سابق استقلال هستند که این روزها برای قهرمانی طلایی پوشان اصفهانی در لیگ برتر تلاش می‌کنند.
علی نعمتی راه حضور ثابتش در ترکیب پرسپولیس را در پست دفاع چپ پیدا کرده است.
صنعت نفت آبادان در ادامه فصل نقل و انتقالات با یک مدافع چپ قرارداد امضا کرد.
سامان تورانیان مدافع جوان مس کرمان خرید جدید باشگاه استقلال خواهد بود.
تیم ذوب آهن با جذب یک مدافع دیگر کار اصلی خودش را در نقل و انتقالات به پایان خواهد رساند.
استقلال خوزستان طی دو روز گذشته فعال‌ترین تیم حاضر در لیگ برتر بوده و ضمن عقد قرارداد با ۶ بازیکن جدید، با چند بازیکن نیز برای تمدید قرارداد به توافق رسیده است.
سرمربی استقلال قصد دارد محمد نادری را برای پستی غیر از دفاع چپ به استخدام باشگاه در بیاورد.
وزیر دفاع روسیه نحوه اجرای دستورات دفاعی این کشور را در یکی از شرکت‌های تولیدکننده تسلیحات نظامی مورد بررسی قرار داد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان به منظور شرکت در نشست چهار جانبه عادی سازی روابط سوریه و ترکیه وارد مسکو شد.
دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، با اعلام اولین فهرست پس از جام جهانی در جمع خبرنگاران حاضر شد و با آنها گفتگو کرد.
در صحنه‌ای از این فیلم گروهی از سربازان فرانسوی را پس از دستگیری در یک ماموریت مخفی به پایگاه واکاندان در مالی دستبند به دست را به جلسه سازمان ملل می‌آورند و باعث شرمساری سفیر پاریس در سازمان ملل می‌شوند.
کارلو آنچلوتی در بازی دیشب رئال مادرید از کاماوینگا در پست دفاع چپ استفاده کرد ولی کسی که این ایده را اولین بار تجربه کرد تا کارلتو از او الهام بگیرد دیدیه دشان بود.
یک شبکه آمریکایی از «امید نور افکن» که می‌تواند در دفاع چپ یا هافبک دفاعی بازی کند، به‌عنوان پدیده‌ای نام برده که می‌تواند دنباله‌رو بزرگان تیم ملی ایران باشد.
روبرتو مارتینز، مربی تیم ملی بلژیک، در دفاع از ادن هازارد گفت که در رئال به جای تمرکز بیش از اندازه روی چربی بدن هازارد باید روی استعداد ذاتی او حساب کنند.
ستاره ملی پوش پرسپولیس که در تیم باشگاهی اش به یک آچار فرانسه تبدیل شده و به عنوان دفاع چپ بازی می‌کند، قادر است در تمامی پست‌ها منهای دروازه بان به میدان برود!
کابوس دفاع راست برای تیم ملی انگلیس ظاهرا تمامی ندارد. امروز خبر رسید که یک دفاع راست دیگر مد نظر گرت ساوت‌گیت با مصدومیت جدی مواجه شده است.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: دفاع مقدس یک نگین درخشان در تاریخ کشور بزرگ ایران اسلامی است که می‌توانیم از آن به عنوان چراغ راه، بهره‌های زیادی ببریم.
وزارت دفاع تایوان امروز پنج شنبه از سرنگونی یک فروند پهپاد ناشناس در حریم هوایی جزیره کینمن خبر داد.
رئیسی نوآوری‌ها در زمینه ساخت انواع پرنده‌ها در صنایع دفاعی را بسیار افتخارآمیز دانست و با اشاره به بازدید خود از صنایع هواپیماسازی ایران در اصفهان گفت: دانشمندان و نخبگان ما در این وزارتخانه تا یک قدمی ساخت هواپیمای مسافربری رسیده‌اند.
بابایی کارنامی گفت: آقای عبدالملکی روزی که می‌خواست رأی اعتماد بگیرد در کمیسیون‌ها گفت که وزیر رفاه برای ارتقاء رفاه و مالی اقشار آسیب‌پذیر باید کت بکند و سینه چاک بزند که این کار را انجام داد و هزینه‌اش را هم پرداخت کرد.
ژوزه مورایس به نظر نمی‌رسد مانند مربیان پیشین سپاهان قصدی برای استفاده از این بازیکن در پست دفاع میانی یا هافبک دفاعی داشته باشد.
محمد نادری، دفاع چپ سابق استقلال با انتشار یک پست مفصل درباره شایعه حضورش در استقلال توضیحاتی ارائه کرد.
شرایط فروش فوری نقدی محصولات بهمن‌دیزل اعلام شد.
مدیران ذوق زده سازمان حفاظت محیط زیست، با تولد سه قلوها، در تدارک پویشی فراگیر برای انتخاب نام سه یوز ماده تازه‌ای بودند که پا به عرصه حیات گذاشته بودند و حتی وعده سفری را به خبرنگاران محیط زیستی دادند که در آن، قرار بود از این اتفاق دلچسب، گزارش، عکس و فیلم تهیه شود؛ تدارکاتی که با تعیین جنسیت واقعی توله‌ها و بعد مرگ یکی از آنها، بی هیچ توضیحی کنار گذاشته شد، تا بلکه همه این اشتباهات فاحش را فراموش کنند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ