اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره ملی‌پوش سپاهان در بالاترین سطح محبوبیت بین هواداران این تیم قرار دارد.
سردار آزمون در اردوی اخر تیم ملی ارتباط بسیار خوبی با رامین رضاییان داشت.
رقابت در سمت راست خط دفاعی تیم ملی به اوج خود رسیده است.
رامین رضاییان ۳۳ ساله، در جام جهانی گذشته برابر تیم ملی فوتبال ولز گل دوم تیم ملی را زد و در مسابقات دوستانه نوروزی تیم ملی برابر کنیا و روسیه هم از بهترین بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان بود.
رامین رضاییان در پایان یک فصل پرافت و خیز و همراه با عملکرد مثبت فردی، راهی اردوی تیم ملی شده است.
مدافع راست ملی‌پوش سپاهان در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان تعداد پاس گل‌های خود را به عدد هفت رساند.
یکی از بازیکنان خوب سپاهان در این فصل از بازی ها رامین رضاییان بوده است. مدافعی که در سمت راست به میدان می رود اما در برخی از بازی ها نقشش در پیروزی از مهاجم بیشتر است.
رامین رضائیان و پیام نیازمند دو ملی‌پوش سپاهان در اردوی تیم ملی در جام جهانی 2022 قطر بودند.
علیرضا بیرانوند، سیدحسین حسینی، محمدرضا اخباری، پیام نیازمند، سامان فلاح، مرتضی پورعلی گنجی، روزبه چشمی، ابوالفضل جلالی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد سرلک، وحید امیری، مهدی ترابی، امید ابراهیمی، رامین رضاییان و امید نورافکن ١۶ بازیکنی بودند که امروز در اردوی تیم ملی حاضر شدند.
در جریان فوتبال درون تیمی امروز بازیکنان جوان و بزرگسال حاضر در اردوی تیم ملی، رامین رضاییان در برخورد با سینا عبداللهی دچار مصدومیت شد و دقایقی روی زمین افتاد.
رامین رضائیان و امید نورافکن با شرایط با ثباتی پس از پشت سر گذاشتن مشکلات قبلی به اردوی تیم ملی اضافه شده‌اند.
رامین رضائیان و امید نورافکن حضور در اردویی که تا حد زیادی تکلیف سمت راست و چپ خط دفاعی تیم ملی فوتبال ایران را مشخص کرد، غایب بودند.
رامین رضاییان با بدشانسی فرصت حضور در اردوی اتریش را از دست داد.
محرمی که قبل از اردو شایعه‌های بسیاری مبنی بر خروجش از ترکیب اصلی وجود داشت، به انتخاب اصلی کی‌روش تبدیل شده و با توجه به غیبت رامین رضاییان در اردوی اتریش و همچنین لغو احتمالی بازی با روسیه، دفاع راست قطعی تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ خواهد بود.
رضاییان به‌عنوان مهره محبوب کارلوس، به اردوی اتریش نرسید
امید نورافکن و رامین رضاییان به علت صادر نشدن ویزای شینگن، نتوانستند در اردوی اتریش حاضر شوند و فرصت نشان دادن توانایی‌های خود را از دست دادند.
کارلوس کی روش برای اردوی اتریش و بازی با تیم های اروگوئه و سنگال 27 بازیکن را به اردوی تیم ملی فرا خواند که در نهایت دو بازیکن نتوانستند راهی اتریش شوند؛ رامین رضاییان و امید نورافکن.
کی‌روش قصد دارد اتحاد را در تیم ملی به وجود بیاورد و القصه در جریان این اختلافات درونی تیم هم هست. قرار است سردار و رامین در اردوی اتریش با هم آشتی کنند.
رضاییان فصل گذشته در پرسپولیس و این فصل در تیم سپاهان نشان داده بازیکن آماده‌ای است و کی‌روش بعد از پی بردن به وضعیت این بازیکن و هم چنین مشورت با مورایس، رامین رضاییان را به اردوی تیم ملی دعوت کرد.
شاید برای خیلی‌ها پس از دعوت رامین رضاییان این پرسش به وجود آمده باشد که برخورد این بازیکن با سردارآزمون ستاره تیم ملی در اردوی اتریش چگونه خواهد بود؟
کارلوس کی‌روش اسامی ۲۴ بازیکن برای حضور در اردوی تیم ملی ایران را اعلام کرد.
شاید مهمترین نکته اردوی پیش‌روی تیم‌ملی، حضور بازیکنان مغضوب اسکوچیچ در لیست کارلوس کی‌روش باشد.
رئیس جمهوری سوریه در اظهاراتی به مناسبت هفتاد و هفتمین سالگرد روز ارتش در این کشور، از دستاوردهای نیروهای آن تمجید کرد.
ستاره پیشین پرسپولیس بعداز قرار گرفتن در لیست مازاد، به سپاهان رفته و این روزها در اردوی ترکیه حسابی خوشحال و خندان است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ