در چارچوب رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی جهان محمدرضا مختاری در یک‌هشتم وزن ۷۲ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان مقابل ابراهیم غانم از فرانسه با نتیجه ۷ بر ۳ شکست خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فردین هدایتی با عملکردی بی نظیر و خیره کننده قهرمانی خود در دسته سنگین وزن کشتی فرنگی جوانان جهان جشن گرفت.
قهرمان وزن 72 کیلوگرم کشتی فرنگی جهان گفت که در مسیر قهرمانی؛ زندگی حرفه‌ای دارد و می‌داند جایگاهش به یک مو بند است و یک اشتباه می‌تواند آن را متزلزل کند.
حسین نوری، دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان بعد از شکست در مسابقات قهرمانی کشور از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.
تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با شکست میزبان رقابت‌های جهانی باکو در فینال، برای ششمین بار عنوان قهرمانی جهان را کسب کرد.
دور مقدماتی مسابقات پنج وزن دوم کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان با ۳ پیروزی و ۲ شکست برای نمایندگان کشورمان پیگیری شد.
مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان از امروز دوشنبه در اسپانیا در حال برگزاری است.
نماینده وزن ۶۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی ایران با شکست در دیدار فینال رقابتهای قهرمانی جهان به مدال نقره رسید.
نماینده وزن ۶۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی ایران با شکست در دیدار فینال رقابتهای قهرمانی جهان به مدال نقره رسید.
در چارچوب رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در صربستان، محمدرضا گرایی مقابل حریف صربستانی خود شکست خورد و صاحب مدال نقره شد.
نماینده وزن ۶۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی ایران با شکست در دیدار فینال رقابتهای قهرمانی جهان به مدال نقره رسید.
امین میرزازاده با شکست صباح شریعتی به مرحله یک چهارم پایانی وزن 130 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان راه پیدا کرد.
دور مقدماتی اوزان ۶۰ و ۱۳۰ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در حالی پیگیری می شود که ملی‌پوش سنگین وزن ایران، دومین پیروزی خود را هم ثبت کرد.
حاصل تلاش کشتی‌گیران فرنگی ایران در هشت وزن قهرمانی جهان، تنها یک فینالیست بوده است. گرایی با درخشش مجدد خود دومین فینال پیاپی را تجربه می‌کند. شکست ساروی مقابل الکسانیان ارمنی هم دوستداران کشتی را ناراحت کرد
محمدرضا گرایی با شکست هشت بر صفر حریف گرجستانی، برای دومین سال پیاپی به فینال کشتی فرنگی قهرمانی جهان صعود کرد.
در وزن ۹۷ کیلوگرم، محمد ساروی در نیمه نهایی با نتیجه ۳ بر ۱ برابر آرتور الکسانیان کشتی‌گیر نامدار و قهرمان المپیک ارمنستانی شکست خورد تا از رسیدن به فینال بازماند و راهی رده‌بندی شد.
شاگردان محمدبنا با عملکردی دور از انتظار، در چهار وزن روز نخست قهرمانی جهان، از رسیدن به نیمه نهایی باز ماندند و تنها به کسب برنز در شانس مجدد دل بسته‌اند.تیم ایران چهار برد دشوار و نزدیک را تجربه کرد و دو باخت بد و شوکه کننده داشت
شاگردان محمدبنا با عملکردی دور از انتظار، در چهار وزن روز نخست قهرمانی جهان، از رسیدن به نیمه نهایی باز ماندند و تنها به کسب برنز در شانس مجدد دل بسته‌اند.تیم ایران چهار برد دشوار و نزدیک را تجربه کرد و دو باخت داشت
کشتی فرنگی قهرمانی جهان؛ ۴ برد نفسگیر و سخت و دو شکست تاسف‌بار شاگردان بنا
روز نخست رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان با شکست هر چهار نماینده ایران پیگیری شد.
رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان امروز با مصاف مدعیان چهار وزن نخست در صربستان پیگیری می شود.
گرایی مقابل حریف کروات به زحمت افتاد و در جدالی نفسگیر و میلیمتری، با اختلاف یک امتیاز برنده از تشک خارج شد. حریف بعدی او قهرمان کره‌ای المپیک است.
در چارچوب رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی جهان محمدعلی گرایی در وزن ۷۷ کیلوگرم حریفی از کشور کرواسی را با نتیجه ۵ بر ۴ شکست داد .
در چارچوب مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان ، سعید اسماعیلی توانست در رقابتی نزدیک حریف ارمنستانی خود را شکست دهد و صاحب مدال طلا شد.
محمدرضا گرایی مرد طلایی ایران در کشتی فرنگی المپیک و قهرمانی جهان، پس از ماه‌ها استراحت ، در اولین رویداد رسمی باخت را تجربه کرد تا در وزن جدید به خودش بیاید. البته این باخت با توجه به قوانین تورنمنت قزاق‌ها، مانع صعودش به فینال نشد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ