کریستوف گالیته، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن بعد از شکست مقابل بایرن، مصدومیت های متعدد را یکی از عوامل مهم ناکامی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک ملی‌پوش سپاهان معتقد است بازیکنان در سپاهان به بهترین نسخه خود می‌رسند.
بعد از به صدا درآمدن سوت پایان فینال جام حذفی و قهرمانی منچسترسیتی، ارلینگ هالند با فریادهای خود به هم‌تیمی‌هایش پیام داد که به چیزی جز سه‌گانه راضی نخواهد شد.
پرسپولیس توانست قهرمانی را در فصل بیست و دوم به نام خود کند که اکنون اما درگیر شرایط عجیبی شده است.
سباستین هالر، مهاجم دورتموند، از هم‌تیمی‌های خود خواست فرصت طلایی برای کسب عنوان قهرمانی لیگ آلمان را از دست ندهند.
مدافع استقلال احتمالا در صورت قهرمانی در جام حذفی یک تتوی جدید روی دست خود خواهد زد.
گئورگی گولسیانی، مدافع گرجستانی پرسپولیس، احساس خود از قهرمانی را با فارسی دست و پا شکسته بامزه‌ای ابراز کرد.
توماس توخل اطمینان دارد که بایرن می تواند هر چهار بازی بعدی خود را ببرد و قهرمان شود.
دارنده مدال برنز وزن 61 کیلوی کشتی آسیا می‌گوید به دنبال تغییر سبک کشتی خود نیست و فقط می‌خواهد ریسک مبارزه‌اش را کم کرده و کمتر امتیاز از دست دهد.
"میخواهیم 9 امتیاز بگیریم و کار لیگ را برای قهرمانی یکسره کنیم، پس فقط تمرکز و تمرین". ستاره پرسپولیسی‌ها ذهنیت خود طی دیدارهای باقیمانده بعد از پیروزی بزرگ در دربی می‌گوید.
ژابی آلونسو می‌گوید لورکوزن برای قهرمانی در لیگ اروپا باید تمام توان و انرژی خود را به کار بگیرد.
«کاش علی پروین یک بار پاسخ می‌داد که چگونه تیم خود را با آن همه مسابقه تدارکاتی برای بازی‌های دوحه ۹۳ آماده نکرد؟ و حالا امیر قلعه نویی آماده باشد که در دوحه ۲۰۲۳ از او قهرمانی می‌خواهیم یا حداقل کاری که مایلی کهن در امارات ۹۶ کرد و جمال قندور مصری اجازه نداد آن همه افتخار کامل شود.»
«کاش علی پروین یک بار پاسخ می‌داد که چگونه تیم خود را با آن همه مسابقه تدارکاتی برای بازی‌های دوحه ۹۳ آماده نکرد؟ و حالا امیر قلعه نویی آماده باشد که در دوحه ۲۰۲۳ از او قهرمانی می‌خواهیم یا حداقل کاری که مایلی کهن در امارات ۹۶ کرد و جمال قندور مصری اجازه نداد آن همه افتخار کامل شود.»
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به این پرسش که آیا می تواند تفکر خود را در تیم ملی القا کند گفت: ما یک نگرش داریم و یک نتیجه و برنامه. ما از نظر نگرش می‌خواهیم تغییر سبک بدهیم و این مدل بازی سبک من است و هر کجا بوده‌ام اجرا کرده‌ام حتی در گل‌گهر.
یورگن کلینزمن اولین صحبتهای خود بعد از پذیرش هدایت تیم ملی کره‌جنوبی را انجام داد.
آ. ا. ک آتن با بهره‌مندی از ملی‌پوش ایرانی خود مقابل آستراس تریپولی به برتری رسید.
سرمربی تیم والیبال بانوان پیکان که به فینال صعود کرده‌اند، در آستانه این دیدار حساس درباره شرایط تیم خود توضیحاتی داد.
ریکاردو ساپینتو با انگیزه زیاد در تمرینات حضور دارد و کار خود را جلو می‌برد.
لیونل مسی ساعاتی پس از کسب عنوان قهرمانی با تیم ملی فوتبال آرژانتین از احساس خود پس از فتح مهم‌ترین جام دوران حرفه‌ای گفته است.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: ملی پوشان در مصاف با قهرمان و نایب قهرمان رقابت های جهانی بلگراد که با تمام مدال آوران خود به این رقابت‌ها ٱمده بودند دلاوری کردند و شگفتی ساز شدند.
نایب قهرمان تکواندو جهان گفت: همه تلاشم را می‌کنم را تا مدال نقره خود را به طلا تبدیل کنم تا برای اولین بار در تاریخ تکواندو بانوان این مدال را نیز کسب و تاریخ‌سازی کنم.
آرسنال نهمین بازی خود در لیگ برتر را با یک پیروزی باارزش مقابل لیورپول به پایان رساند تا بعد از یک روز دور ماندن از صدر جدول دوباره به صدر برگردد.
رئیس جمهور با تقبیح رفتار رسانه‌های غربی در تحریف و جعل واقعیت‌ها، خاطرنشان کرد: امروز نظام سلطه به اعتبار امپراطوری رسانه‌ای خود تلاش می‌کند تعریف تروریسم را تغییر دهد و خودش را قهرمان مبارزه با تروریسم معرفی کند، لذا وظیفه‌ای سنگین بر عهده ما است که اجازه ندهیم این تلاش دشمن به نتیجه برسد.
دانیال شه‌بخش پس از اولین تجربه خود در بوکس حرفه‌ای، گفت: قدم خوبی برداشتم و تنها با کسب کمربند قهرمانی آرام می‌شوم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ