تیم فوتبال پورتو در شبی که مهدی طارمی یک پنالتی از دست داد، شکست شوکه کننده‌ای را برابر تیم ریوآوه تجربه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال تراکتور و پرسپولیس در شرایطی با پیروزی سفیدپوشان تهرانی به پایان رسید که دو تیم نتوانستند از نظر فنی انتظارات علاقمندان را برآورده کنند.
لیونل مسی که برای تبلیغ گردشگری عربستان به ریاض رفته، پس از شکست مقابل لوریان، تمرین پی‌اس‌جی را از دست داد. برخی از بازیکنان در اردوی PSG در نتیجه سفر لیونل مسی به عربستان سعودی پس از دیدار یکشنبه مقابل لوریان که با شکست انجام شد، شوکه شده‌اند.
شکست یک بر صفر النصر برابر الوحده در مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان، بازیکنان این تیم را شوکه کرد.
هافبک تکنیکی تیم فوتبال فولاد خوزستان ابراز امیدواری کرد نمایش‌های آسیایی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی ادامه داشته باشد.
سرمربی تیم والیبال پیکان تهران گفت: در مسابقه برابر نیان اشتباهات فردی زیادی داشتیم و طبیعی است که نتیجه نگیریم.
این بازیکن نروژی اعلام کرد که از نتایجش در مسابقات راضی است چرا که این شطرنج‌باز پس از دو شکست متوالی در بین چهارده شطرنج باز، در جایگاه دهم ایستاده بود اما در ادامه مسابقات، با عملکردی خوب نهایتا دوم شد.
سباستین هالر، مهاجم دورتموند، پس از شکست دادن سرطان بار دیگر به میادین فوتبال برگشت.
روبرتو مارتینز می‌گوید شکست شوکه‌کننده تیم ملی بلژیک مقابل مراکش، برای مدتی طولانی او را آزار خواهد داد.
لیونل مسی در نیمه‌ای که رکورد لوتار ماتئوس در بیشترین بازی جام‌جهانی و رکورد تعداد گل باتیستوتا را شکست، موفق شد با درخشش هم‌تیمی‌اش کرواسی را شوکه کند و با دو گل اختلاف به رختکن برود
شکست آرژانتین از عربستان همه را شوکه کرد و پسر مسی را به گریه انداخت.
دراگان استویکوویچ سرمربی صربستان بعد از شکست 2-0 مقابل برزیل گفت از نتیجه شوکه شده است ولی به آینده تیمش در این جام جهانی امیدوار است.
کارشناس فوتبال بریتانیا عملکرد تیم ملی ایران مقابل انگلیس را دارای اشتباهات آماتور و غیر حرفه‌ای دانست و گفت: به نظرم ایران در دیدار با ولز نتیجه می‌گیرد.
آنخل دی ماریا پس از شکست شوکه‌کننده آرژانتین در جام جهانی مقابل عربستان مدعی شد حق این تیم کسب پیروزی بوده است.
تازه‌ترین نظرسنجی شبکه خبری سی‌بی‌اس نیوز حاکی از آن است که در آستانه انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا، جمهوری‌خواهان با شکست دموکرات‌ها، اکثریت مجلس نمایندگان را به دست خواهند گرفت.
سرآنالیزور مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا با اشاره به معیارهای انتخاب بهترین بازیکن هر بازی، گفت: همه از باخت تیم ملی ایران مقابل ژاپن شوکه شدند چون صحبت از برد ایران با اختلاف چهار گل بود.
پدر حسن یزدانی با کنایه‌هایی تند خطاب به رییس فدراسیون کشتی، گلایه‌های شدیدش از واکنش دبیر به شکست یزدانی را عنوان کرد.
اتوموبیل خانواده سرژیو کنسیسائو، سرمربی پورتو، بعد از شکست خانگی 4-0 مقابل کلاب بروژ مورد حمله قرار گرفت.
مسائل داوری به سبک همیشگی فیلا ، در این مسابقه هم به چشم آمد اما اگر گرایی با درایت و استراتژی بهتری به تشک گام می‌گذاشت، با سومین طلای پیاپی به شیراز برمی‌گشت. شاید این تجربه بزرگ، طلای المپیک پاریس را برای گرایی تضمین کند.
حاصل تلاش کشتی‌گیران فرنگی ایران در هشت وزن قهرمانی جهان، تنها یک فینالیست بوده است. گرایی با درخشش مجدد خود دومین فینال پیاپی را تجربه می‌کند. شکست ساروی مقابل الکسانیان ارمنی هم دوستداران کشتی را ناراحت کرد
شاگردان محمدبنا با عملکردی دور از انتظار، در چهار وزن روز نخست قهرمانی جهان، از رسیدن به نیمه نهایی باز ماندند و تنها به کسب برنز در شانس مجدد دل بسته‌اند.تیم ایران چهار برد دشوار و نزدیک را تجربه کرد و دو باخت بد و شوکه کننده داشت
روز نخست رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان با شکست هر چهار نماینده ایران پیگیری شد.
تیم فوتبال سپاهان اصفهان در دیدار با فولاد خوزستان شکست خورد تا ضمن ثبت اولین باخت این فصل، صدر جدول را به پرسپولیس بدهد.
تیم فوتبال پورتو در شبی که مهدی طارمی یک پنالتی از دست داد، شکست شوکه کننده‌ای را برابر تیم ریوآوه تجربه کرد.
هواداران سپاهان از نمایش شب گذشته تیم‌شان برابر استقلال و شکست تیمی که یک فصل را بدون باخت سپری کرده بود بسیار خوشحالند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ