اتوموبیل خانواده سرژیو کنسیسائو، سرمربی پورتو، بعد از شکست خانگی 4-0 مقابل کلاب بروژ مورد حمله قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رونالدو که اکنون در عربستان سعودی و تیم النصر فوتبال بازی می‌کند، اخیراً تبلیغ‌هایی از سایت ورزشی LiveScore، برند سلامتی Therabody و صرافی ارز دیجیتال Binance در حساب خودش در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است. رونالدوی پرتغالی که پدر ۵ فرزند است، درآمد خوبی از اینستاگرام دارد چرا که ۵۹۷ میلیون نفر او را دنبال می‌کنند و بیشترین تعداد فالوئر در این شبکه اجتماعی است.
شورای امنیت سایبری پرتغال دستوری صادر کرده که ممکن است اپراتورهای مخابراتی را وادار به عدم استفاده از تجهیزات ۵G چینی در شبکه اینترنت موبایل کند.
صفحه رسمی بزرگترین شبکه پخش کننده مسابقات ورزشی پرتغال مدعی شد که فنرباغچه مشتری جدی مهدی طارمی است.
باشگاه سانتاکلارای پرتغال با اعتراض به رأی صادر شده از سوی فیفا، از باشگاه استقلال به دادگاه ورزشی CAS شکایت کرد.
رافائل لیائو، ستاره پرتغالی میلان، در دقیقه 12 بازی امروز تیمش برابر لاتزیو به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران تعویض شد.
ابرستاره پرتغالی با قراردادی نجومی به النصر عربستان ملحق شد. شبکه «۲۴ ورزش» عربستان شب گذشته در یک میزگردی درباره این انتقال بزرگ صحبت کرد.
عدم حضور مهدی طارمی در نظرسنجی بهترین بازیکن فصل لیگ برتر پرتغال، حواشی زیادی را در فضای مجازی به پا کرد.
باشگاه سانتاکلارای پرتغال در آخرین مکاتبه خود با باشگاه استقلال اعلام کرده به‌زودی از آن‌ها شکایت خواهد کرد، ولی هنوز این اتفاق نیفتاده است.
شبکه تلویزیونی "بین اسپورت" قطر اعلام کرد که رونالدو فوق ستاره تیم ملی پرتغال، برای عقد قرارداد با النصر عربستان، وارد ریاض شده است.
با اعلام ترکیب تیم ملی پرتغال برای دیدار برابر سوئیس، کاپیتان رونالدو جایی در ترکیب اصلی ندارد.
ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال با پیشنهاد عجیبی از سوی یکی از تیم های باشگاهی عربستان مواجه شده است!
شوک به پرتغال و جام جهانی: رونالدو مصدوم شد
به علت عدم پرداخت مبلغ رضایت نامه، باشگاه سانتاکلارا پرتغال با ارسال ایمیلی به استقلال، خواهان بازگشت محبی شد.
طی ۴۸ ساعت آینده اگر باشگاه استقلال موفق به انتقال پول نشود، علاوه بر آنکه طبق قول و قرار گذاشته شده، محمد محبی باید به باشگاه سابق خود بازگردد، باید مبلغ ۶۰۰ هزار یورو نیز جریمه به باشگاه پرتغالی پرداخت شود.
گزارشگران مسابقات جهانی پدل با به میان آوردن نام مهدی طارمی، به این مهاجم ایرانی تیم پورتو کنایه زدند. این اتفاق باعث اعتراض باشگاه پورتو و عذرخواهی شبکه تلویزیونی شد.
شبکه ورزشی پرتغال به خاطر طارمی تحریم شد!
خبرنگار این شبکه دست به شیطنت زد و از طارمی درباره تلاش این بازیکن برای شبیه سازی و فریب دادن داوران در محوطه جریمه سوال کرد که در بازی با اتلتیکو به خاطر این اقدام از سوی داور با کارت قرمز مواجه شد.
سرمربی تیم فوتبال پورتو گفتگو با یک شبکه ورزشی پرتغال را به دلیل سئوال جنجالی از مهاجم ایرانی تیمش تحریم کرد.
مجری یک مسابقه کشتی کج در شبکه معروف پرتغالی نیز پای مهدی طارمی را وسط کشید.
مجری یک مسابقه کشتی کج در شبکه معروف پرتغالی نیز پای مهدی طارمی را وسط کشید.
مجری یک مسابقه کشتی کچ در شبکه معروف پرتغالی نیز پای مهدی طارمی را وسط کشید.
دروازه‌بان سابق سپاهان پس از موافقت باشگاه پورتیموننزه به جمع طلایی‌پوشان اصفهان بازگشت.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۴۰۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از دویست تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۹۵ تن از ایشان وخیم است.
پیمان اسدیان، مجری باسابقه شبکه خبر، پس از دو توییت هفته گذشته درباره مذاکره با مرد پرتغالی حالا آمدن کی‌روش را قطعی اعلام کرده! این چهره تلویزیونی منبع اطلاعات ویژه خود را اعلام نکرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ