تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان در حالی هفته نخست رقابت‌های لیگ غرب آسیا را پشت سر گذاشت که با شرایط نرمال عازم این مسابقات نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازیکن جوان سال از نگاه اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای لیگ برتر (PFA) اعلام شدند.
اقدام غیرحرفه ای هافبک عراقی تراکتور تبریز مورد انتقاد طیف گسترده ای از هواداران این تیم قرار گرفته است.
رفتار غیرحرفه‌ای یک بازیکن، شاگردان ژاوی هرناندز را با چالش جدی رو به رو کرده است.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به شایعه قطع همکاری سرمربی این تیم با سرخ‌پوشان واکنش نشان داد.
از نظر من هر دو پنالتی که برای هوادار گرفتند درست نبود. این که عنوان شده داوری خارجی آورده شود توهین و بی احترامی به داوران ایرانی است. استقلالی ها می خواهند تیم داوری را تحت فشار قرار دهند. این را هم خودشان می دانند که دارند چکار می کنند
پایگاه اطلاع‌رسانی دولت نوشت: این خبرسازی غیرحرفه‌ای در حالی است که تاریخ بیان این سخنان روز جمعه ۸ اردیبهشت و تاریخ استیضاح وزیر صمت یکشنبه ۱۰ اردیبهشت است.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به مدیران دولتی هشدار داد و تاکید کرد: رفتارهای غیرحرفه‌ای در این دولت ابداً تحمل نخواهد شد و با توبیخ و در صورت نیاز برکناریِ فرد خاطی اقدام جبرانی می‌شود.
سخنگوی فدراسیون کشتی از اقدام باشگاه سپاهان در لغو ناگهانی میزبانی از رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان انتقاد کرد و گفت: اقدام آن‌ها غیر حرفه‌ای بود و به جایگاه کشتی ایران لطمه زد.
فدراسیون کوهنوردی از گروه‌های غیر حرفه‌ای درخواست کرد که به ارتفاعات صعود نداشته باشند.
باشگاه تراکتور با انتشار بیانیه تند نسبت به حکم محرومیت هادی محمدی اعتراض کرد.
محمد ربیعی می‌گوید ابلاغ حکم کمیته انضباطی در ۲۴ساعت مانده به بازی کاری غیر حرفه‌ای بوده و برنامه‌های آنها را تحت الشعاع قرار می‌دهد.
شورای فنی بوکس متشکل از قهرمانان و کارشناسان زبده این رشته تصمیمی در خصوص سرمربی تیم ملی گرفت که با وجود مستدل بودن و برگرفته از خرد جمعی، به مذاق برخی افراد خوش نیامده است.
مهاجم هلندی پرسپولیس که با دلایل غیرحرفه‌ای در آستانه دیدار مهم با استقلال ایران را ترک کرد، مرتکب اشتباهی شده که اگر قرارداد باشگاه محکم باشد، تبعات زیادی برای این بازیکن خواهد داشت.
پیشکسوت تپانچه می‌گوید زمان زیادی برای کسب سهمیه المپیک نداریم و انتخاب دو سرمربی برای تیم تپانچه ممکن است باعث افت رکورد و کم شدن سهمیه ها شود.
دارنده مدال طلای جهان در اقدامی غیرحرفه‌ای پیش از مرحله نهایی لیگ کشتی آزاد، اردوی تیم بانک شهر را ترک کرد؛ اقدامی که سبب از دست رفتن عنوان قهرمانی برای شاگردان رضا یزدانی شد.
کاظم اولیایی، عضو کمیته صدور مجوز کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌گوید باشگاه‌ها نباید انتظار گزارش غیر واقعی به فیفا داشته باشند.
رئیس فدراسیون فوتبال بار دیگر با مطرح کردن اسم جواد نکونام برای حضور روی نیمکت تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ باعث بروز حاشیه در روند این تیم در آستانه شروع رقابت ها شد.
مشهد ـ معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: ۷۳۸ مدرسه غیر دولتی به علت استانداردنبودن فضای آموزشی، تخلفات و نداشتن صلاحیت حرفه‌ای مدرسه داری ممنوع الکار شدند.
مشهد ـ معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: ۷۳۸ مدرسه غیر دولتی به علت استانداردنبودن فضای آموزشی، تخلفات و نداشتن صلاحیت حرفه‌ای مدرسه داری ممنوع کار شدند.
مشهد ـ معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: ۷۳۸ مدرسه غیر دولتی به علت استانداردنبودن فضای آموزشی، تخلفات و نداشتن صلاحیت حرفه‌ای مدرسه داری ممنوع کار شدند.
باشگاه استقلال نسبت به اظهارات عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس علیه دروازه‌بان آبی‌ها واکنش نشان داد.
مهدویان تماشاگران بیش از پیش مایوس کرد و فیلم تازه‌اش که درباره یک کارگاه قتل پلیس است، به حدی پایین تر از سطح مورد انتظار بود که برخی تماشاگران قبل از پایان فیلم سالن را ترک کردند. از فیلم بیرو نیز با توجه به فیلم اول کارگردانش در همین سطح انتظار می‌رفت و یک فیلم تخت و حداکثر در حد یک تله فیلم را شاهد بودیم.
نکته قابل تامل اینکه تجربه نشان داده چنین نهادهایی هیچ کارایی موثری ندارد و زنان سینماگر نیز به دنبال چنین مجموعه‌هایی نمی‌آیند؛ کمااینکه می‌توانستند خواستار پیگیری سازمان سینمایی شوند اما در هر دو نامه‌شان بر تشکیل کمیته مستقل با اکثریت زنان متخصص و دارای تجربه در این امور ذیل خانه سینما تاکید کردند، نه سازمان سینمایی و تاکید کردند امورشان در چارچوب صنف پیش برود. اگر سازمان سینمایی قصد حمایت از این سیصد زن را داشت و دارد، باید به جای این شورا که اعضای منتصبش نیز تجربه کار در این حوزه را ندارند و از هم اکنون ناکارآمدی‌اش مسجل است، از هیات مدیره خانه سینما می‌خواست تا درخواست زنان سینماگر را برای تشکیل کمیته مورد نظر ایشان ذیل خانه سینما با اکثریت زنان متخصص و معتمد این 300 سینماگر زن تشکیل دهد؛ در غیر این صورت هیچ اقدامی برای حمایت از این زنان انجام نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ