وقتی حرف از «خانه‌داری» به میان می‌آید، زنی متصور است که فعالیتش به همسرداری و تربیت فرزند و نظافت منزل باشد محدود است. اما آیا این تعبیر واقعی خانه‌داری باید باشد؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دانستن ترفند‌های خانه‌داری برای داشتن خانه‌ای تمیز، مرتب و بدون هیچگونه مشکل ضروری است. این ترفند‌ها به شما کمک می‌کند تا بتوانید همه مشکلات مربوط به خانه را به راحتی حل کنید.
امروزه گیاهان در طراحی و زیبایی خانه‌های آپارتمانی جای خود را بیش از گذشته باز کرده‌اند، اما جا و چیدمان مناسب گیاهان متناسب با شکل گیاهان و نیازهای نوری هر گیاه متفاوت است.
رئیس شورای شهر تهران گفت:باید تصفیه خانه‌هایی در تمام نقاط شهر داشته باشیم تا از چاه‌های که قبلاً برای آبیاری فضای سبز حفاری شده استفاده کنیم و دچار فرو نشست نشویم.
تصاویر دیدنی از خانه‌ای در ایسلند که با معماری خاص و متفاوت خود بسیار طرفدار پیدا کرده است را ببینید.
معاون بنیاد مستضعفان از خانه‌دار شدن تمام مددجویان بدون خانه کمیته امداد در ۱۲۰ نقطه کشور شامل تمام مناطق هدف محرومیت‌زدایی بنیاد و برخی نقاط محروم دیگر تا پایان سال ۱۴۰۲ خبر داد.
شهردار تهران گفت: خانه های اطراف منطقه امین حضور در حال خالی شدن و تبدیل به انباری هستند که باید این موضوع مدیریت شود.
طرح خانه‌دار کردن مردم درقالب نهضت ملی مسکن در استان هرمزگان به این صورت اجرا می‌شود که بخشی از واحد مسکونی تا درصدی از پیشرفت، احداث و به متقاضی واگذار می‌شود. فرد می‌تواند به میزان توان مالی و تسهیلات بانکی مابقی خانه را به تدریج تکمیل کند.
همکارم تازه ازدواج کرده بود و همسرش خانه‌دار بود. روز حادثه قبل از ساعت ۴ مرخصی گرفتم و راهی خانه همکارم شدم. از قبل یک بسته تهیه کردم و به‌عنوان اینکه پیک هستم زنگ خانه را زدم. زن جوان مقابل در آمد تا بسته را بگیرد، اما من با کاتری که داشتم او را تهدید کرده و وارد شدم. دست و پای زن جوان را با سیم بستم که در این حین فتانه به صورت من چنگ کشید و ماسک از صورتم افتاد. فکر کردم ممکن است مرا شناخته باشد. به همین دلیل با پتو او را خفه کردم و برای اطمینان با کاتر رگ دست راستش را بریدم.
وزارت خزانه داری آمریکا در سندی که آماری از محدودیت‌های اعمال شده علیه روسیه از آغاز عملیات ویژه این کشور در اوکراین ارائه می‌دهد، می‌گوید: بیش از ۸۰ درصد از بخش بانکی روسیه بر اساس دارایی از جمله ۱۰ بانک برتر متعلق به این کشور تحت تحریم‌های ایالات متحده قرار گرفته است.
خانه می‌تواند چیزی فراتر و عجیب‌تر از صرف یک چهاردیواری مسقّف باشد. در اینجا با تعدادی از خانه‌های عجیب و غیرعادی آشنا می‌شوید که تخیل ما را از چارچوب مکعب‌مستطیل‌هایی که محل زندگی‌مان هستند آزاد می‌کنند.
صبح چهارشنبه دیدار متفاوتی بین صد‌ها تن از زنان فرهیخته و فعال در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی کشور با رهبر انقلاب برگزار شد که به گفته رهبر انقلاب این جلسه در پاسخ به گلایه جمعی از زنان کشور به ایشان به جهت دیدار با مداحان در سالروز ولادت حضرت زهرا بوده و زنان در این دیدار حضور نداشته اند.به جهت متفاوت بودن این دیدار نگاهی داریم به متن و حاشیه های آن که بسیار حائز اهمیت است.
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از بانوان برگزیده سراسر کشور گفت: اصلی‌ترین نقش یک زن از نظر اسلام همین نقش خانه‌داری است اما خانه‌داری به معنای خانه‌نشینی نیست.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران از پیگیری مستمر برای خانه‌دار شدن آتش نشانان خبر داد.
"کورتنی اسمیت" و "شان تاپهام" در کتاب "خانه‌هایی که می‌توانند جهان را نجات دهند" بیش از ۱۵۰ پروژه را در سراسر جهان مورد بررسی قرار داده‌اند.
معاون امور مالی و اقتصادی شهرداری تهران گفت: شهرداری کمک می‌کند که اصحاب رسانه صاحب خانه شوند.
گویا شهرداری «مامور» است که به هر شکل ممکن تهرانی‌ها را به سمت خانه‌نشینی در قفس‌های کوچک مقیاس و کم‌متراژ هل دهد. کمااینکه در دوره مدیریت شهری پیشین نیز شهرداری به دنبال اجرای طرح ساخت خانه‌های ۲۵ تا ۳۵ متری در پایتخت بود. طرحی که در نهایت به خاطر مغایرتی که با ضوابط شورای عالی شهرسازی کشور داشت و مخالفت برخی نهاد‌های بالادستی، شکست خورد و هنوز باز نشده به بایگانی تاریخ پیوست.
دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: خانه هلال، جمعیت هلال احمر کوچکی است که قلب تپنده یک روستا و سپر دفاع مردم مناطق دورافتاده و محروم کشور در برابر مخاطرات و بلایای طبیعی است.
شهردار تهران گفت: در حوزه مسکن با تشکیل قرارگاه جهادی مسکن و تعهد برای ساخت و ایجاد مشارکت برای سالانه ۱۸۰ هزار واحد مسکونی کار را پیگیری کرده‌ایم. امروز خانه دار شدن در تهران یک آرزوست که باید آن را به یک واقعیت در دسترس تبدیل کنیم.
خزانه‌داری کل کشور عملکرد حساب واحد خزانه و پرداخت به ذینفع نهایی را در راستای شفافیت و انضباط مالی در سال ۱۴۰۱ منتشر کرد.
مسئولیت رسیدگی به امور داخل خانه مانند خرید احتیاجات خانه، آشپزی، نظافت منزل، شستشوی لباس، رسیدگی به تکالیف درسی فرزندان و آماده‌کردن آن‌ها برای مدرسه یا مهدکودک، نظارت بر خواب بچه‌ها و آماده کردن آن‌ها برای خواب و... از جمله کار‌هایی هستند که باید در خانه انجام شود.
قرارگاه مهارت افزایی و اشتغال زنان خانه‌دار با هدف بالندگی و تعالی زنان خانه دار و توسعه مشاغل خانواده محور تشکیل شد.
نمونه اولیه خانه مریخی با پنل‌های خورشیدی تغذیه می‌شود و برای مقابله با دمای متوسط منفی ۶۳ درجه سانتیگراد طراحی شده است.
زن خانه‌دار یک وظیفه معین ندارد بلکه مجموعه‌ای وظایف از مدیریت امور داخلی خانه تا برنامه‌ریزی‌های خانواده را بر عهده دارد. همه مشاغل ساعت کاری مشخصی دارند، اما زنان خانه‌دار تمام‌روز مشغول کار‌های خانه هستند.
عضو شورای شهر تهران گفت: وجود خانه‌های مجردی و پلاک قرمز که چند برابر ظرفیت خود ساکن دارند در محله شهید اسدی آفت بزرگی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ