بسیاری از مشاوران املاک در پی افزایش اجاره بها در سالهای اخیر به تازگی از روش جدید سکونت برخی مستاجران خبر داد و گفته اند کاکنس نشینی جایگزین اجاره خانه شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به تازگی اخباری مبنی بر بدمسکنی مستاجران رواج پیدا کرده است و این پدیده ها تحت فشار افزایش غیر منطقی اجار بها تحمیل شده است.
اسلامشهر- فرمانده انتظامی اسلام‌شهر از دستگیری افراد کلیپ رواج بردگی جنسی در این شهرستان خبر داد.
دادستان سوادکوه از پلمب ۷ کافه و رستوران به دلیل عدم رعایت شئونات اسلامی در شهرستان خبر داد.
هر دو ماده اصلی موجود در ترنک، یعنی فنتانیل و زایلازین، اثرات تخدیری سریعی، چون کاهش ضربان قلب و افسردگی تنفسی (کاهش دم و بازدم) دارند و به همین علت هم ترکیب ابرقوی آن‌ها می‌تواند احتمال اوردوز را بسیار بالا ببرد.
حسینی کیا گفت: به اساسی‌ترین نکته‌ای که باید فارغ از اسلام و حاکمیت به آن اشاره کرد «کیان خانواده» است؛ یعنی در صورت رواج بی حجابی «شوهر دزدی» باب می‌شود. مثلا خانمی خود را آرایش می‌کند، دل یک خانواد‌ه‌ای را ویران کرده است و چهار روز دیگر شخصی دیگر کانون خانواد او را ویران می‌کند و کودکان طلاق و بزهکاری اجتماعی بوجود می‌آید و تبعات سنگینی خواهد داشت.
امام جمعه مشهد با بیان اینکه شرط فتح و نصر الهی بر پایه حرکت مردم در امتداد دفاع از دین خداست، تصریح کرد: بندگی خدا بی خرج و هزینه نیست. جهاد در راه خدا نیازمند بذل جان و هزینه‌ای است که مؤمنان برای آن پرداخت می‌کنند.
نماینده مردم تهران در پاسخ به این سوال که آیا این ادعای برخی اصولگرایان که معقدند، سریال مسمومیت‌ها در راستای «زن زندگی آزادی» است، گفت: زن زندگی آزادی یکی از حلقه‌های این زنجیره است که شروع شده بود. اهداف مختلفی داشت که یکی از آن اهداف این بود که ولنگاری در جامعه رایج شود، مقررات رعایت نشود.
مشهد ـ فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جوانان در معرض توطئه های سنگین دشمن هستند. دشمن تلاش می کند دین گریزی را در میان جوانان رواج دهد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش تنها نهادی نیست که مسئول رواج کتاب است.
تمام محصولات خوراکی و زراعی که امروزه مصرف می‌کنیم از همین گونه‌های وحشی به وجود آمده‌اند. درواقع اجداد ما در دوران باستان کم‌کم به‌صورت آگاهانه یا ناآگاهانه با تغییر ژنتیکی آن‌ها را اهلی کرده‌اند.
بی‌شک تاریخ و گذشته هر چیز برای ما جالب توجه است. پیشینه تولید و تکثیر محصولات زراعی نیز از این موضوع مستثنی نیست. به‌عنوان نمونه شاید برایتان جالب باشد پرکاربردترین مواد خوراکی مانند قهوه یا سیب‌زمینی از کجا آمده‌اند.
گفته می‌شود که نخستین کارخانه جوراب‌بافی در ایران نیز در سال ۱۳۳۳ توسط فردی به نام خلیل رحیمی افتتاح شد؛ سال ۱۳۴۵ نیز ماشین‌های جوراب‌بافی ایتالیایی و چینی وارد ایران شدند؛ سپس در سال ۱۳۵۰ از آن‌ها کپی‌برداری و واردات ماشین آلات جوراب بافی قطع شد. از سال ۱۳۷۰ هم ماشین‌های کامپیوتری به بازار ایران وارد شدند که همه نوع جورابی توسط این دستگاه‌ها شامل زنانه، مردانه و بچگانه تولید می‌شود.
جمیله کدیور نوشت: در شعار‌های معترضان اثری از شعار‌هایی با مضامین دینی نبود، بلکه در مواقعی تعریض به نماد‌های دینی نیز مشهود بود و این هشدار دیگری از واکنش‌ها به سوء عملکرد‌ها در این سالیان در بین طیف‌هایی از مردم است که خود را در کشور خود بی صدا دیده‌اند.
استاندار مازندران گفت: در استان مازندران بخش اعظمی از ناهنجاری‌هایی که گریبان ما را گرفته است بدلیل مقوله گردشگری و مسافر خیز بودن این استان است که حالا خانواده‌های روستایی مازندران تمایل به نگهداری سگ‌های خانگی دارند.
رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج با تاکید بر اینکه کرج همانند بعضی از شهر‌ها با پدیده دلالی قبر و قیمت‌های نجومی مواجه است، گفت: فروش قبر مکروه است، شخصی که قبری را خریداری کرده صرفاً مجاز است آن را به وابستگان درجه یک خود واگذار کند و به هیچ عنوان نمی‌تواند قبر خریداری شده را به فرد دیگری بفروشد.
اتاق خشم مکانی برای تخلیه خشم است که شما در آنجا با شکستن وسایل، هیجان خود را تخلیه می‌کنید.
رییس‌کل سازمان نظام پزشکی گفت: به عنوان مثال ممکن است فردی با خود بگوید من چهار سال جراحی عمومی بخوانم، سه سال جراحی اطفال بخوانم که در این صورت هفت سال از عمرم می‌گذرد. در حالی که اگر پزشک عمومی بمانم، در این هفت سال می‌توانم شرایط بهتری برای خودم ایجاد کنم. در عین حال این شرایط در برخی رشته‌های پایه مانند بیهوشی، جراحی عمومی، رشته‌های داخلی و... نیز وجود دارد.
نگاهی به تبلیغات اقدامات زیبایی روی در و دیوار شهر و همچنین در فضای مجازی و تبلیغات اینستاگرامی، نشان می‌دهد که اوضاع تا چه حد در حوزه جراحی‌ها و اقدامات زیبایی نابه‌سامان است؛ به طوری که برخی افراد بدون اندک تجربه یا تخصصی به راحتی و حتی بعضا به صورت شبکه‌ای اقدام به اعمال زیبایی اعم از تزریق ژل، بوتاکس، چربی و ... در آرایشگاه‌ها یا محل‌های غیر استاندارد کرده و بدون کمترین امکانات بهداشتی این اقدامات را بر روی مردم انجام می‌دهند.
افزایش سرقت در جامعه با بیکاری، فقر و وضعیت اقتصادی آن جامعه در رابطه است و مادامی که وضعیت اقتصادی و مشکل بیکاری جوانان حل نشود این معضل روز به روز بیشتر می‌شود و افراد یک جامعه را دچار استرس و تنش می‌کند.
امام جمعه یاسوج در خصوص سگ گردانی گفت: این چه فرهنگ غلطی است که در شان ملت و مردم ما نیست این جهالت و نادانی و بی فرهنگی محض است این کلاس گذاشتن نیست بلکه بی فرهنگی و از روی نادانی و حماقت است.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان زنجان گفت: بیشترین گرایش مصرف موادمخدر، گل در بین جوانان است، افزود: با توجه به تبلیغات نادرست در زمینه موادمخدر گل در فضای مجازی مبنی بر اینکه مخدر گل اعتیادآور نیست، جوانان ناآگاهانه از آن استفاده می‌کنند.
در تهران میانگین قیمت هر مترمربع آپارتمان مسکونی نسبت به ابتدای سال ۹۶ حدود ۹ برابر و میانگین اجاره بها نیز حداقل شش برابر شده است. این وضعیت سبب شده صدای زنگ هشدار پدیده «بی خانمانی» به گوش مدیران ارشد شهری برسد.
در جهان یارانه به حلقه اول یا آخر (تولیدکننده یا مصرف‌کننده) و یا در طول زنجیره اختصاص می‌یابد، اما ما ارز ۴۲۰۰ تومانی را به واردکننده می‌دادیم که تجربه آن در دنیا وجود ندارد. یکی دیگر از اهداف اختصاص ارز ترجیحی این بود که دهک‌های پایین جامعه از یارانه استفاده کنند، ولی طبق آمار، دهک‌های بالا چندین برابر دهک‌های پایین مصرف داشتند.
ابطحی در توییتی درباره لغو کنسرت‌های مجوز دار به رئیس جمهور هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ