سیاسیون خانه نشین چه می‌کنند؟ از سکوت احمدی‌نژاد تا حقوق هیات علمی علی لاریجانی
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در دفتر حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، رئیس جمهوری سابق با حضور جمعی از سیاسیون برگزار شد.
سرکار خانم خزعلی را شخصیتی فرهیخته، مومن، انقلابی و دلسوز اسلام و انقلاب و نظام می‌دانیم و آنچه در مصاحبه مورد اشاره آمده بود، توصیه‌ای برادرانه بود. از ایشان انتظار می‌رود به تحریف‌ها و دروغ‌پراکنی رسانه‌های تابلودار دشمن و روزنامه‌های تحت مدیریت سیاسیون ورشکسته به تقصیر و کسانی که نتانیاهو از آن‌ها با عنوان «بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل در ایران» یاد می‌کند، وقعی ننهند و از دروغ‌پردازی‌های آن‌ها به مصداق «قالوا سلاما» و «مروا کراما» عبور کنند.
رییس اتاق ایران با بیان اینکه اتاق باشگاه سیاسی نیست و تبدیل به پناهگاه سیاسیون نمی شود، گفت: هیچ تقابلی بین بخش خصوصی و دولت و حاکمیت نیست و اجازه سواستفاده از این فضا را نمی‌دهیم.
یکی از سیاسیون عراق از اعلام نتایج تحقیقات صورت گرفته در پرونده شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس در آینده نزدیک خبر داد.
روزنامه اعتماد در گفت‌وگو با چهره‌های سیاسی اصولگرا و اصلاح‌طلب از آنان پرسیده چگونه روزگار می‌گذرانند و هزینه‌های زندگی آنان از کجا تامین می‌شود.
استیضاح دیروز نقطه نمایش گسلی بود که شکاف‌ها و پیش‌لرزه‌های آن، از ماه‌ها قبل و با افزایش نقد‌های مجلسیان و سیاسیون و رسانه‌های راستگرا در فضای سیاسی قابل مشاهده بود.
در حالیکه همه‌پرسی موجود در قانون اساسی برای حل چالش‌ها و بن‌بست های بی‌جواب است، این روزها به دستمایه برخی سیاسیون برای عوام‌فریبی و سودجویی سیاسی تبدیل شده است.
لاریجانی اظهار کرد: متأسفانه برخی سیاسیون می‌خواهند سوءاستفاده کنند و به بهانه انحراف در اسلام می‌خواهند رأی جمع کنند. این خیلی چیز بدی است که ما سعادت و آینده ملت خودمان را فدا کنیم به‌خاطر این‌که چند تا آدم می‌خواهند رأی بیاورند. خب به درک که رأی نیاوردید.
یک نماینده پارلمان عراق نسبت به تلاش برخی سیاستمداران این کشور برای اجرای پروژه‌های اشغالگری آمریکا در عراق از طریق موضع گیری علیه نیروهای حشد شعبی هشدار داد.
پناهیان گفت: بعضی از سیاسیون درجه‌یک این کشور که بعضاً آنها را برای ریاست‌جمهوری قبول‌ می‌کنند، می‌روند حجاب را مسخره می‌کنند رأی می‌آورند. آیا کسی دندانپزشکی را مسخره می‌کند تا رأی بیاورد؟! نه؛ پس چرا حجاب را مسخره می‌کنند؟ چون حجاب را یک امر ارزشی می‌دانند و می‌گویند: حجاب به عقیده افراد بستگی دارد، عقیده را تحمیل نکنید! هنوز در این کشور بی‌سوادهایی هستند که می‌گویند حجاب عقیده است و عقیده را تحمیل نکنید.
عنابستانی گفت: بگذارید سیاسیون کار سیاسی کنند و اجرایی‌ها کار اجرایی را انجام دهند؛ آن‌هایی هم که سیاسی هستند و اجرایی شده‌اند باید بروند به کار اجرایی خود بپردازند، متاسفانه اکنون کشور را سیاست‌زده کرده‌ایم. تشکل سیاسی اگر برای تشویق مردم به حضور در انتخابات باشد، خوب است، اما اگر برای لیست بستن و سهم گرفتن باشد، به صلاح کشور نیست.
کیهان نوشت: مواضع همتی و برخی سیاسیون و رسانه‌های همسو در حالی است که آن‌ها همین حال به خاطر چک برگشت خورده برجام و کلاهبرداری آمریکا در آن، در موقعیت اتهام و قصور و تقصیر قرار دارند و در همین روند کلاهبردارانه بوده که آمریکا و غرب، تحریم‌ها را دو برابر افزایش دادند و خسارت‌های اقتصادی بزرگ به ایران زدند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: احزاب در کشور ما قدرتمند نیستند؛ مشکل اصلی خود ما سیاسیون هستیم
کیهان نوشت: نشانی غلط است اگر ریشه اصلی اغتشاشات را سیاسی و اقتصادی بدانیم، در حالی که هیچ شعار سیاسی له یا علیه سیاسیون شنیده و هیچ شعار اقتصادی روی دیوار نوشته نشد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: سرویس‌های امنیتی، رژیم جعلی اسرائیل و برخی سیاسیون غربی که برای جنگ داخلی، ویرانی و تجزیه ایران نقشه‌ها کشیده‌اند، بدانند که ایران، لیبی و سودان نیست.
وزیر امور خارجه ایران گفت: سرویس‌های امنیتی، رژیم جعلی اسراییل و برخی سیاسیون غربی که برای جنگ داخلی، ویرانی و تجزیه ایران نقشه‌ها کشیده‌اند، بدانند که ایران، لیبی و سودان نیست.
دیگر خبری از مناظره سیاسیون در صداوسیما نیست و مباحث حول محور مباحث نظری و علوم انسانی در جریان است.
دیگر خبری از مناظره سیاسیون در صداوسیما نیست و مباحث حول محور مباحث نظری و علوم انسانی در جریان است.
مهسا امینی که از سنندج به تهران سفر کرده بود رای توجیه و آموزش به یکی از بخش‌های پلیس تهران بزرگ هدایت شده بود در جمع سایر افراد هدایت شده به طور ناگهانی دچار عارضه قلبی شده و بلافاصله با همکاری پلیس و اورژانس به بیمارستان انتقال و تحت درمان و مداوا قرار دارد، این اتفاق واکنش برخی فعالان سیاسی را در برداشت.
مهدی طارمی تبدیل به سفیر فوتبالی ایران شده است.
دخالت سیاسیون در مجوز واردات بازیکنان مشکلی ندارد؟
مدیریت صحیح و هوشمندانه تولید، توزیع و مصرف برق و تلاش برای ایجاد تعادل میان عرضه و تقاضا در صنعت برق به یکی از دستور کار‌های جدی در بسیاری از کشور‌ها تبدیل شده است، موضوعی بسیار مهم که به واسطه افزایش میزان مصرف برق و نیز تشدید مشکلات در حوزه تولید مطرح و دنبال می‌شود.
مادر شهیدان والامقام «قدرت‌الله و محمود هرمزی نصیری» از استان اصفهان پس از تحمل سالها دوری و رنج فراق به فرزندان شهیدش پیوست.
اینکه وزیر محترم اطلاعات، برخلاف مشی برخی سیاسیون و اصحاب رسانه، دشمن را بیرونی خوانده و انگشت اتهام را به سمت منتقدان داخلی (که سهم بزرگی در آرامش این روز‌های کشور دارند) نگرفته‌اند، جای خوش‌وقتی دارد. اگر این تعبیر را اصلاح روندی بنامیم که سال‌هاست نخبگان جامعه را از نظام جدا می‌کند، رویکردی ارزشمند است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ