اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با پارگی رباط صلیبی مواجه شد تا مدت‌ها خانه‌نشین شود.
خانم گل آسیا و کاپیتان تیم ملی زنان، به مانند بسیاری از اسطوره‌های دیگر ورزش ایران در سکوت خبری از تیم ملی کنار گذاشته شدند.
سرمربی فصل گذشته مس کرمان به دنبال این است تا حضور دوباره‌ای روی نیمکت اینبار با تجربه‌ای جدید را دنبال کند.
ادامه افزایش نجومی قیمت اجاره‌بها ممکن است به بی‌خانمان‌شدن برخی از مستأجران و خانه‌نشینی کسبه بازار منجر شود.
باشگاه میلان اعلام کرد، پای مصدوم اسماعیل بن‌ناصر جراحی شده و او دست‌کم تا شش ماه دیگر قادر به بازی نیست.
تصادف و خانه‌نشینی رقیب رکورددار کیانوش رستمی
کارشناس و مربی فوتبال انتقادهای مهمی را علیه فضای حاکم بر فوتبال ایران مطرح کرده است.
زهرا عقیلی معتقد است، دوران سالمندی خانه‌نشینی، غرزدن و گلایه کردن از بیمار‌های گوناگون نیست. او از زمانی که در مسیر ورزش حرفه‌ای گام برداشت همیشه موفق بود و در کارنامه موفقیت‌هایش چیزی بیش از ٤٠ مدال کشوری و ۳۰ تقدیرنامه از سازمان‌ها و اداره‌های مختلف دریافت کرده است.
در‌حال‌حاضر دو هفته است که دانش‌آموزان استثنائی به مدرسه نمی‌روند و از هشت شرکت فعال در حوزه سرویس مدارس استثنائی، تنها یک شرکت متعلق به شهرداری به فعالیت خود ادامه داده و خدمات هفت شرکت دیگر کاملا تعطیل شده است.
کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی منچستریونایتد، به دلیل مصدومیت سه ماه قادر به حضور در میادین نخواهد بود.
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از بانوان برگزیده سراسر کشور گفت: اصلی‌ترین نقش یک زن از نظر اسلام همین نقش خانه‌داری است اما خانه‌داری به معنای خانه‌نشینی نیست.
احتمالا آسیب دیدگی این بازیکن از ناحیه همسترینگ پشت است و در صورت پارگی حداقل دو الی سه ماه از میادین دور خواهد بود. کشیدگی همسترینگ سه هفته باعث خانه‌نشینی و فیزیوتراپی می‌شود.
نیم میلیون دلار برای تمرین و خانه‌نشینی دیاباته در پرسپولیس!
دیاباته باید یک ماه از تمرینات گروهی دور باشد و به این ترتیب نمی‌تواند در داربی برای پرسپولیس بازی کند.
دیاباته بار دیگر یکماه خانه‌نشین شد؛ دربی پرید!
برکناری مربی موفق کشتی روسیه از سوی میخائیل مامیاشویلی اتفاقی نبود که به سادگی از کنار آن گذشت؛ به نظر جامبولات تدیف نمی‌خواهد جهانی سال آینده و المپیک پاریس را از دست بدهد.
گویا شهرداری «مامور» است که به هر شکل ممکن تهرانی‌ها را به سمت خانه‌نشینی در قفس‌های کوچک مقیاس و کم‌متراژ هل دهد. کمااینکه در دوره مدیریت شهری پیشین نیز شهرداری به دنبال اجرای طرح ساخت خانه‌های ۲۵ تا ۳۵ متری در پایتخت بود. طرحی که در نهایت به خاطر مغایرتی که با ضوابط شورای عالی شهرسازی کشور داشت و مخالفت برخی نهاد‌های بالادستی، شکست خورد و هنوز باز نشده به بایگانی تاریخ پیوست.
رئیس سازمان نظام پرستاری کشور گفت: بیکار شدن نیرو‌های طرحی پرستاری که زحمات زیادی در دوران همه‌گیری کرونا به دوش کشیدند، رفتار درست و شایسته‌ای نیست و باید دست اندرکاران مربوطه به اهمیت حرفه پرستاری که رهبر معظم انقلاب نیز تاکید زیادی دارند، توجه کنند.
ساعتی قبل فروزان سلیمانی سرمربی تیم ملی فوتسال زنان ایران با تیم حفاری به توافق رسید و با توجه به مصوبه فدراسیون، به طور خودکار از هدایت تیم ملی کنار گذاشته شد.
رئیس کل سازمان نظام پرستاری: در زمان اوج کرونا به بیش از ۱۰ هزار نفر نیرو‌های طرحی با وجود اینکه طرح آن‌ها به اتمام رسیده بود و می‌توانستند استراحت یا کار دیگری را شروع کنند گفته شد که دوره دیگری را با مزایای طرحی مشغول کار شوند و در واقع این نیرو‌ها به سربازی می‌مانند که دوره سربازی آن‌ها به پایان برسد و به آن‌ها گفته شود یک دوره دیگر با همان حقوق و مزایا به عنوان سرباز آن هم در خط مقدم جبهه مشغول شود.
حشمت‌الله فلاحت‌پیشه گفت: یک‌دستی نهادها و قوا حتما به ضرر مدیریت سیاسی است. وقتی حاکمیت یکدست می‌شود، رویکردهای نظارتی و تقاضاهای شفافیت تضعیف می‌شوند.
شرکت اپل قصد دارد تولید آیفون را برای سال ۲۰۲۲ ثابت و در حدود ۲۲۰ میلیون دستگاه نگه دارد.
شلیک مرگبار مقابل چشمان مردم در قزوین
هنوز اصل ممنوع الکاری غفوری تایید نشده است که عده‌ای رفتن فرهاد مجیدی را هم به حمایتش از کاپیتان تیم ربط داده اند! بهرحال تا امروز مشخص نیست که وریا با توجه به افت بدنی و نیمکت نشینی توسط مجیدی، باز هم در فهرست نهایی باشگاه برای لیگ بیست‌ودوم قرار خواهد گرفت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ