دم وشق‌ها کوتاه است و یک دسته مو سیاه بر روی نوک گوش‌های آن‌ها قرار دارد. پنجه‌های بزرگی دارند که برای راه رفتن روی برف طراحی شده است. سیبیل‌های این حیوان نیز بلند است. زیر گردن آن‌ها نوار‌هایی مانند پایپون وجود دارد که معمولا مشکی بوده و رنگ این جانور قهوه‌ای مایل به طلایی یا بژ و یا سفید است. لکه‌های قهوه‌ای تیره به خصوص در پا‌های این حیوان نیز دیده می‌شود. روی شکم آن‌ها خز سفید وجود دارد که تمام امتداد سینه و شکم را گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شرکت ژاپنی Carelogy با همکاری کالج علوم منابع‌زیستی دانشگاه «نیهون»، تعداد ۶ هزار عکس گربه را جمع‌آوری کردند و در آن‌ها موقعیت گوش، بینی، سبیل و پلک این حیوانات را به دقت مورد مطالعه قرار دادند.
یکی از نخستین خویشاوندان خرس‌ها کمتر شبیه گریزلی و بیشتر شبیه راکونی بود که به خرد کردن صدف حلزون علاقه داشت. این پستاندار که توسط دیرین‌شناسان Eoactos vorax نامیده شد، روشن میکند چگونه گروهی که شامل راسو‌های متعفن، راکون‌ها، خرس‌ها و حتی خوک‌های آبی می‌شود، حدود ۳۲ میلیون سال پیش با به اوج رسیدن عصر پستانداران، شروع به پیدایش کردند.
حدود ۱۰ تا ۲۰ درصد گربه‌های با چشم معمولی نیز ناشنوا به دنیا می‌آیند، اما احتمال ناشنوایی ژنتیکی در گربه‌های سفید با یک یا دو چشم آبی بالاتر است؛ ژن سفید گاهی موجب از بین رفتن حلزون گوش به مرور زمان می‌شود.
نشستن یک گربه زخمی روی شانه های سید مهدی طباطبایی، روحانی ایرانی حامی حیوانات، در آلبوم های خبری رسانه های دنیا بازتاب یافته است.
مرتضی پورعلی گنجی مدافع ملی پوش پرسپولیس از عشق و علاقه‌ خود به مادرش می گوید.
پیکان در دو فصل گذشته دوبار موفق به برد سپاهان شده تا به نوعی گربه سیاه این تیم لقب بگیرد.
تیم ملی بحرین در این دوره از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا از گلدان سوم وارد قرعه‌کشی شد.
مدافع باتجربه استقلال در حضور فیکس خود یک نمایش درخشان را برای باز کردن گره جدال با هوادار به جا گذاشت.
تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی از شهرستان قروه در استان کردستان (روز سه‌شنبه ۲۲ فروردین)، حاکی از حضور افرادی با لباس متحدالشکل سفید با عنوان گروه تذکر لسانی است.
تصور می‌شود که گربه‌ها نیز سه‌رنگ‌بین هستند، اما نه مانند انسان‌ها. بینایی گربه شبیه به انسان کوررنگ است. آن‌ها می‌توانند سایه‌های آبی و سبز را ببینند، اما قرمز و صورتی می‌توانند برای آن‌ها گیج‌کننده باشند.
«قبل از اینکه استادیوم را ترک کنم، می‌خواستم از گربه‌ها عکس بگیرم. گربه آگاهانه به من نگاه کرد. بنا به دلایلی در آن لحظه فکر می‌کردم فدراسیون فوتبال روسیه در یک قدمی انتقال به AFC است. این ایده بدی نبود که استراحت کنید و همه چیز را دوباره ارزیابی کنید.»
وب سایت معروف چمپیونات با ارائه یک گزارش تصویری از تمرین روسیه، به حواشی آن پرداخته است.
نالا و برند کامل غذای گربه که با نام او تأسیس شده ۱۰۰ میلیون دلار برای صاحبش درآمد داشته است.
نادال در یکی از تلخ‌ترین مسابقات دوران ورزشی خود اسیر مصدومیت شد و از دور مسابقات آزاد ملبورن کنار رفت.
«ببری‌خان»، ماده گربه آلاپلنگ ابلق با چشم‌های درشت، براق و دم پرپشت بود که، چون از لحاظ ظاهری کمی به ببر شباهت داشت، زنان حرمسرای ناصرالدین شاه او را ببری‌خان نام نهادند. حکایت ورود این گربه به دربار و مانوس شدنش با سلطان صاحبقران خالی از لطف نیست.
در ادامه اتفاقات عجیب لیگ برتر والیبال شاهد حضور یک گربه روی سکوهای سالن فدراسیون والیبال بوده ایم.
بازیکنان و هواداران تیم ملی مراکش نخستین شکست در قطر را تحمل نکردند.
گربه ای که با حضور در محل اقامت تیم ملی انگلیس معروف شده بود، با این تیم به خانه برمی‌گردد.
هواداران قطری برای آخرین دیدار تیمشان به شدت شاگردان فلیکس سانچز را تشویق می‌کنند.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، در هنگام پخش سرود ملی این کشور نتوانست جلوی اشکش را بگیرد.
انتشار یک تصویر در فیسبوک از حیوانی که توسط یک گربه شکار شده بود، منجر به شناسایی اولین پستاندار غیر بومی بریتانیا شد که از دهه ۱۹۲۰ در بریتانیا سکونت دارد. پیش از این هرگز یک حشره‌خوار دندان سفید بزرگ در سرزمین اصلی بریتانیا یافت نشده بود.
قرعه کشی مسابقات یورو ۲۰۲۴ در ساعت ۱۲ ظهر CET (به وقت محلی در فرانکفورت) برگزار شد. این دوره از رقابت‌ها به میزبانی کشور آلمان برگزار می‌شود. این رقابت‌ها از ۱۴ ژوئن تا ۱۴ جولای ۲۰۲۴ انجام می‌شود.
شاگردان فرزاد حسین‌خانی با ارائه نمایشی منطقی موفق به کسب امتیاز از فولاد شدند.
یک هفته قبل از پر تماشاگرترین دربی تاریخ، پرسپولیس به گربه سیاه خود باخت واستقلال بهترین نتیجه دهه خود را رقم زد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ